Flashback bygger pepparkakshus!
2019-06-10, 17:17
Medlem
Leif var där för att marknadsföra sitt nya rosévin som släpptes för någon vecka sedan.
Roligt hur GW sköt ner Johans försök att prata kriminalhistoria flera gånger.
Men han fick beröm för såsen iallafall, lär han leva länge på. Svårt att se om det var genuin inbjudan till "gården i Sörmland" eller något Leif gör med alla.
Citera
2019-06-10, 17:44
Medlem
HVIT.s avatar
Det vrider sig i min mage att gurun GW tydligen sitter tillsammans med Matgreed Jag vägrar se detta!
Citera
2019-06-10, 17:58
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Det vrider sig i min mage att gurun GW tydligen sitter tillsammans med Matgreed Jag vägrar se detta!

GW är för fin för att sitta med på denna typ av sittningar. Matgeek är inte bra och hans klipp hoppar man tyvärr över.
Citera
2019-06-11, 22:48
Medlem
pompomlitos avatar
Måste tyvärr säga att jag kollade hela videon med GW...
GW är ju totala motsattsen till geeken. Skönt eftertänksam, intelligent och rakt igenom ärlig.

Går geeken på någon typ av amfetamin?
Hans kroppspråk är så jäkla spattigt. Snabba rörelser med huvudet, smackar som om han vore helt uttorkad i käften.
Hela hans utstrålning gör att man känner sig obekväm.
Senast redigerad av pompomlito 2019-06-11 kl. 22:55.
Citera
2019-06-13, 02:32
Medlem
cenobs avatar
"GW är ju totala motsattsen till geeken. Skönt eftertänksam, intelligent och rakt igenom ärlig."

Jag måste bara kommentera nu. Jag säger inte emot någon av alla kommentarer om geeks samarbeten. Därimot uppskattar jag hans kanal för vad den är.

Men på riktigt? Tror du/ni att GW sitter där om han inte fått prata om sitt vin? "Den rakt igenom ärliga GW" Tror du GW hade sagt att hans vin smakade skit i jämförelse?

Snälla.
Citera
2019-06-13, 12:07
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cenob
"GW är ju totala motsattsen till geeken. Skönt eftertänksam, intelligent och rakt igenom ärlig."

Jag måste bara kommentera nu. Jag säger inte emot någon av alla kommentarer om geeks samarbeten. Därimot uppskattar jag hans kanal för vad den är.

Men på riktigt? Tror du/ni att GW sitter där om han inte fått prata om sitt vin? "Den rakt igenom ärliga GW" Tror du GW hade sagt att hans vin smakade skit i jämförelse?

Snälla.

Nej. Självklart gör GW sin grej. Absolut.
Men det ena utesluter inte det andra.
Och att ta Geekens kanal för vad den är torde vara rimligt. Och kanalen och Geeken är för mig något tillgjort konstruerat som ger mig en fadd smak i munnen då det så uppenbart för Geek alltid alltid handlar om giriga stålar före en själ över det han gör. Och han kan inte dölja det. Den sortens människor lämnar mig kall, som GW skulle ha sagt.

Och med detta sagt förtjänar inte Matgeek den goodwill han får genom Leif GW Perssons medverkan.
Ungefär så.

Citera
2019-06-15, 23:16
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Sedan första gång jag såg den här "matgeek" för typ 2 år sedan noterade jag att "fyfan vad den här personen ska kränga reklam i de här klippen". Dessutom förstod jag inte vad hans klipp egentligen gick ut på. Han i princip äter olika saker. Han prasslar, smaskar och ser allmänt drogad ut. På senare tid har hans klipp dykt upp i mina rekommendationer utan att jag överhuvudtaget kollat på ett matklipp eller hans kanal. Förmodligen har han något avtal med Youtube om att forcera folk att kolla på honom - men jag vill inte se honom. Han ser gräslig ut. I klippet med GW ser man ju hur uppenbart slut killen är. Ögonen är totalt ihopsäckade, han är blek och hela hans image är ju som en mänsklig reklam-drönare. Nä fyfan.
Citera
2019-06-20, 12:10
Medlem
mjukmjukares avatar
Häpp vad jag blir fundersam över alla dessa grillreklamer. Dels typ av grill och dels maten (som han inte lagar bra; -ett kockämne är han inte)

Förr var det Gröna Ägget som gav honom allt man kunde önska och himlen därtill. Värd varenda spänn.
Nu är det gris för alla på Webers kol. Busbäst va gott o bra. ”Kolen är så härlig i sig som smaksättare”
Och idag, två lätt överdrivna halva oxar, på Gasol. Bara bara fördelar även om han nu delvis körde sönder köttet och inte var helt kompis med värmen i grillen så... ja bättre blir det inte.
Och tom elgrillen för en tid sedan levererade. Verkligen.

Det är väl detta som kallas själslös helgardering. Allt är bäst. För jag får spons. Är Såld.

🥵
Citera
2019-06-20, 12:20
Medlem
0.999...s avatar
Såg detta klippet häromdagen. Man ser verkligen hur fruktansvärt ointresserad GW är att närvara. Men han har så klart någon person anställd som har sagt åt han att här kan ett närvarande definintivt vara gynnande för ditt egna varumärke.

Helt ärligt tror jag aldrig jag sett GW så ointresserad som i det där klippet. Han har inte ens bemödat sig att sätta telefonen i ljudlöst läge och det framgår med relativt önskvärd tydlighet att han anser motparten vara en tönt.
Senast redigerad av 0.999... 2019-06-20 kl. 12:23.
Citera
2019-06-20, 21:21
Medlem
Försöksdjurs avatar
Han medger att videon är sponsrad och att vi ska ta hans kommentarer med en nypa salt?! Ytterst märklig kommentar.
Citera
2019-06-20, 21:59
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Han medger att videon är sponsrad och att vi ska ta hans kommentarer med en nypa salt?! Ytterst märklig kommentar.

Nypa salt ja...
Allt kan väl inte vara bäst?
Alla grillar är bäst.
Trovärdighet noll.

Stå för något Matgeek!!
Våga.
Släpp sargen.
Gör dig själv en tjänst you Sell Out.
Bli normal.
Inte en figur. Som ingen klok tror på.

Citera
2019-06-21, 19:11
Medlem
yooiis avatar
Varför publicerade han ens klippet när han mördade de där stackars fina köttbitarna? Otroligt usel hantering, brukar annars ofta uppskatta hans filmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in