Flashback bygger pepparkakshus!
2019-05-13, 19:22
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Det kommer man ju långt med. En bra kastrull och stekpanna är viktigt men det kan du få asmycket billigare. å dessa jävla Riedelglas. SELLOUTGEEK
Man kan få motsvarande på second hand för ett par hundra. Fast då får ju inte Matgreed någonting, stackarn.

Han är en riktigt motbjudande människa.
Citera
2019-05-13, 21:50
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Kanske har mycke och göra och känner sig stressad

Nu har han kommit med en flytta hemifrån kit som innehåller

Kitet innehåller:
- 4 st Riedel Coca Cola-glas
- 1 st Global GS-11
- 1 st Scanpan CTX stekpanna 24 cm
- 1 st Scanpan kastrull Fusion 5, 2 liter

Pris: 2.495:-
Även om man säkert kan få tag på både billigare och bättre så är väl kastrullen, pannan och kniven rätt rimliga att ha med i en dylik box. Glasen är dock rent bondfångeri även om Riedel är bra grejer så är det ju givetvis inget för den nyutflugna.
Citera
2019-05-14, 21:46
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Även om man säkert kan få tag på både billigare och bättre så är väl kastrullen, pannan och kniven rätt rimliga att ha med i en dylik box. Glasen är dock rent bondfångeri även om Riedel är bra grejer så är det ju givetvis inget för den nyutflugna.

Men hallå, han är TOKSPONSRAD av just Riedel, Global OCH Scanpan. Han har pushat dessa tillverkare i flera år. Det där är bara förtäckt produktplacering, knappast genuina konsumentråd.

Han är så ohyggligt smaklös att jag unnar honom en massiv stroke av all den där stressen av att lura sina får till följare att köpa så mkt affiliate-produkter som möjligt.
Citera
2019-05-15, 00:22
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Men hallå, han är TOKSPONSRAD av just Riedel, Global OCH Scanpan. Han har pushat dessa tillverkare i flera år. Det där är bara förtäckt produktplacering, knappast genuina konsumentråd.

Han är så ohyggligt smaklös att jag unnar honom en massiv stroke av all den där stressen av att lura sina får till följare att köpa så mkt affiliate-produkter som möjligt.
Jag har verkligen inte påstått att det där skulle vara några genuina konsumentråd.
Citera
2019-05-16, 19:55
Medlem
Han laddar upp med väldigt låg frekvens nu jämfört med för något år sen, det är alltså sponsrade filmer som drar in stålarna. Ganska tråkigt då han mer och mer frångår det han från början verkade vara genuint intresserad av.

Håller med er övriga om att kitet i samarbete med Kitchenlab inte har studenter som huvudgrupp, men han verkar ha mycket barn/ungdomar som viewers.
Citera
2019-05-17, 15:03
Medlem
Readyfreddies avatar
Att man aldrig slipper den där fule jäkeln.
Hur många gånger man än kryssar i "inte intresserad" på hans klipp så fortsätter de komma upp som rekommendationer. Nu ska han tydligen ha tacofredag.
Citera
2019-05-17, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Att man aldrig slipper den där fule jäkeln.
Hur många gånger man än kryssar i "inte intresserad" på hans klipp så fortsätter de komma upp som rekommendationer. Nu ska han tydligen ha tacofredag.

Du kan i Youtube när du väljer "inte intresserad" specifiera att du inte är intresserad av kanalen överhuvudtaget, då får du inte den i recommended längre. Jag gjorde det för några år sedan och har aldrig sett en Matgeek-video i recommendedkolumnen sedan dess.
Citera
2019-05-17, 16:47
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Du kan i Youtube när du väljer "inte intresserad" specifiera att du inte är intresserad av kanalen överhuvudtaget, då får du inte den i recommended längre. Jag gjorde det för några år sedan och har aldrig sett en Matgeek-video i recommendedkolumnen sedan dess.
Fantstiskt! Värt att fira att jag och andra kan slippa honom för gott
Stort tack.
Citera
2019-05-26, 03:31
Medlem
dovAkins avatar
Dag 3 Monaco så ska Johan briljera men blir rättad konstant av experten från Viasat
Citera
2019-05-27, 09:09
Bannlyst
Jag skulle gissa att det inte går så jättebra för Johan et al.

Jag är ganska säker på att det är Johan (och pojkvän Andreas) som försöker sälja sin DJI Inspire på Blocket nu.
Senast redigerad av AndersJoh 2019-05-27 kl. 09:14.
Citera
2019-05-27, 14:58
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Jag skulle gissa att det inte går så jättebra för Johan et al.

Jag är ganska säker på att det är Johan (och pojkvän Andreas) som försöker sälja sin DJI Inspire på Blocket nu.

Ja, säljes av Andreas. Superklipp 112 500 kr. Nog drar Johan in kulor, frågan är hur mycket han spenderar.
Citera
2019-06-10, 13:07
Medlem
mjukmjukares avatar
Geeken har nu lyckats få Leif GW att göra ett vintest på kanalen i drygt 30 min. Provar rosé.
En milstolpe i Matgeeks karriär, no doubt, då det kommer ge många visningar pga GW:s popularitet.
Men jag vrider mig över Geekens dubbla "jag ska vara mig själv men jag kan inte för jag är bara sjukt inställsam" hållning.

GW är GW. Och jag är svag för honom.
Men här, i detta sammanhang, lider jag över hur det bara inte känns naturligt alls.
Heder åt Leif som bjuder på detta.

´
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in