Hade jag jobbat på Skatteverket hade jag undersökt honom och gjort en bra karriärsbetingad insat. Alla klockor ringer om fusk. Men du är väl oförmögen att se sånt.
Kan ha varit i den här tråden jag läste det men jag tyckte det var väldigt roligt.
Det var en som inte gillade MatGeek för hans tjocka kinder och det ser ut som han sparar mat i dem som en hamster.
Orkar inte titta på klippet, så vet inte om där är något att anmäls men varför gör du inte det själv?
För att jag jobbar inte på Skatteverket eller har någon kontakt på stället. Att bara slänga in en anmälan hjälper ju inte, läggs på hög. jag har anmält flera konkurrenter i min bransch som fuskar och fuskat så det står härliga till och det händer ingenting.
Hade jag jobbat på Skatteverket hade jag undersökt honom och gjort en bra karriärsbetingad insat. Alla klockor ringer om fusk. Men du är väl oförmögen att se sånt.
Det är fullt tillåtet att använda det privat också.
Då köper jag en lamborghini på firman och kör den helt och hållet privat utan att betala förmåns. Jag köper även en 90" plasma TV för jobbet och ställer i mitt sovrum. Idiot
Då köper jag en lamborghini på firman och kör den helt och hållet privat utan att betala förmåns. Jag köper även en 90" plasma TV för jobbet och ställer i mitt sovrum. Idiot
Har du ditt företag i huset så blir det knepigt att inte ha grejorna i huset. Johan gör inget fel. Även om jag tycker många av hans program mer handlar om att sälja grejor typ gamla "TV-Shop" än handlar om mat..
Tror förresten det inte längre går att köpa nya plasmor, förutom new old stock, kanske
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!