2023-04-28, 22:12
Medlem
bullet^s avatar
Hur fan kan man naturligt vara en så jävla oskön människa som Johan Hedberg?
Inget hat... men jävlar vad svårt det är att ens FÖRSÖKA gilla honom och hans innehåll?
Senast redigerad av bullet^ 2023-04-28 kl. 22:17.
Citera
2023-04-28, 23:02
Medlem
fjolla666s avatar
Undrar hur många av hans följare som är haters? Som inte kan låta bli att kolla och störa sig på allt han gör.
Hade jag inte gillat han hade jag aldrig kollat på hans videos.
Citera
2023-04-28, 23:11
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Undrar hur många av hans följare som är haters? Som inte kan låta bli att kolla och störa sig på allt han gör.
Hade jag inte gillat han hade jag aldrig kollat på hans videos.

Du kommer med det mest efterblivna argument som finns, att man är "avundsjuk" bara för att man är kapabel till kritiskt tänkande. Man måste inte antingen älska eller ignorera sin omvärld. Varför är du härinne och white-knightar Jonte? Om tråden inte faller dig i smaken så lyd ditt eget råd och scrolla.
Citera
2023-04-29, 00:58
Medlem
mangeman5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Han är ilsknare än någonsin i kommentarsfälten för tillfället. Håret, humöret, bristen på energi osv... Jag tror att han krisar, av en eller annan anledning. Antagligen går verksamheten allt sämre, äktenskapet knakar säkert och medelåldern gör sig ständigt påmind. Det är inte lätt att vara Jonte.

Ja det är extremt roligt att bevittna. Gissningsvis börjar folk se igenom Hårgeeks fejkade fasad och inser vilken sinnessjuk narcissistisk psykopat han egentligen är.

Mängden dislikes ökar, antalet views sjunker och mängden reklam ökar för varje video som publiceras. Det är tydligt att Hårgeek försöker mjölka ut det sista möjliga av kanalen innan den är stendöd.

Gissar på att antalet psykbryt kommer öka exponentiellt framöver. Uppmanar alla i tråden att printscreena och lägga upp här, han har en tendens att radera sina utbrott dagen efter, när han lugnat ner sig.
Citera
2023-04-29, 08:42
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Du kommer med det mest efterblivna argument som finns, att man är "avundsjuk" bara för att man är kapabel till kritiskt tänkande. Man måste inte antingen älska eller ignorera sin omvärld. Varför är du härinne och white-knightar Jonte? Om tråden inte faller dig i smaken så lyd ditt eget råd och scrolla.
Om du kan läsa så är det mer än kritiskt tänkande i kommentarerna. Personliga påhopp mm.
Skulle jag vara Johan? Haha, du är verkligen korkad.
Jonte...Snyggt smeknamn du hittat på i din trollhjärna när du tänker på dit hatobjekt som du inte kan låta bli att följa på alla sociala medier. Piiiinsam är du.
Citera
2023-04-29, 09:39
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Om du kan läsa så är det mer än kritiskt tänkande i kommentarerna. Personliga påhopp mm.
Skulle jag vara Johan? Haha, du är verkligen korkad.
Jonte...Snyggt smeknamn du hittat på i din trollhjärna när du tänker på dit hatobjekt som du inte kan låta bli att följa på alla sociala medier. Piiiinsam är du.

När spekulerade jag i att du skulle vara Jonte? Jag undrade bara vad du får ut av att simpa dig på det här viset, din jävla beta.

Sen är du helt lost i övrigt. Det är inget "personligt påhopp" att konstatera att någon har en ful frisyr. Men lev du i din #jagärhär-värld. Jag har svårt att tro att du vinner några större sympatier på ett ställe som Flashback. Prova Familjeliv istället.
Citera
2023-04-29, 11:12
Medlem
TheFinals avatar
Har säkert nämnts innan, men han är ganska lik Jeffrey Dahmer mugshot i den frisyren.
Citera
2023-04-29, 11:14
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Andreas har väl både fru och barn…?

Freddie Mercury var gift med en kvinna. Elton John med. Osv osv.
Citera
2023-04-29, 11:16
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Freddie Mercury var gift med en kvinna. Elton John med. Osv osv.

Haha, sure, men det är så himla långsökt att Hårgeek och Dea skulle vara sexpartners. Det finns INGET som pekar på det. Varför kan inte två killar vara kompisar utan att det skulle vara något sexuellt mellan dem?
Citera
2023-04-29, 11:17
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Hur fan kan man naturligt vara en så jävla oskön människa som Johan Hedberg?
Inget hat... men jävlar vad svårt det är att ens FÖRSÖKA gilla honom och hans innehåll?

Han är ju en säljare/PR människa i grunden och det märks.

Dessa människor är sällan särskilt trevliga och utstrålar självgodhet. Men de har en tendens att gå hem hos människor som konsumerar onödigt mycket prylar.
Citera
2023-04-29, 11:18
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Haha, sure, men det är så himla långsökt att Hårgeek och Dea skulle vara sexpartners. Det finns INGET som pekar på det. Varför kan inte två killar vara kompisar utan att det skulle vara något sexuellt mellan dem?

Inte särskilt långsökt. Andreas var tillsammans med Alfred Svensson från Leif & Billy innan.
Citera
2023-04-29, 11:25
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Inte särskilt långsökt. Andreas var tillsammans med Alfred Svensson från Leif & Billy innan.

Återigen - var de tillsammans eller bara kompisar? Vad jag kan se har Andreas och Alfred varit kompisar sedan högstadiet, jobbat tillsammans (ex Inte Helt Hundra) osv. Inte konstigt om man hänger med varandra då.

Hänvisa gärna till en källa som bevisar ditt påstående (om du nu kan ). En bild där de bara umgås räcker inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in