2023-04-28, 02:48
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Lackade ur? Svarade på ett bra sätt snarare.

Varför ens svara på en sådan kommentar?
Citera
2023-04-28, 09:41
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Varför ens svara på en sådan kommentar?
Sen kan man vända på det. Varför ens lägga ner tid på att skriva taskiga kommentarer.
Eller sitta här på flashback och hata.
Jo, det grundar sig i avundsjuka!
Citera
2023-04-28, 10:19
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
https://www.youtube.com/watch?v=Pmdh11AUmCs

"Snagga dig igen mannen...."

"Låt mig vara tydlig med en sak: hur jag ser ut i håret absolut inte något för dig att kommentera. Om jag ska klippa mig, snagga mig eller bara låta det växa ut till en enorm mullet avgör jag. Om du känner att du har problem med hur jag ser ut i håret så är mitt tips att du håller det för dig själv."
Citat:
Lackade ur? Svarade på ett bra sätt snarare.

Jag tycker att de som konsumerar matgeeks innehåll har rätt att kommentera vad de tycker om innehållet, den enda skillnaden om matgeek vill agera nordkoreansk censur är att tankarna som uttrycks bara finns i folks skallar istället. Mitt sätt att se på det hela är att det är bättre om man öppet tillåts att uttrycka sina åsikter om innehållet (där matgeeks utseende faktiskt är en del av det hela), att man sedan (om man vill) kan diskutera om det berörda ämnet.
Matgeek får se ut precis hur han vill, absolut, han får ha vilken typ av hår som han vill, absolut. Dock matgeek, eftersom du är huvudpersonen i kanalen och att det är dig vi får se så får du räkna med att folk dömmer dig också.
Kalla mig gärna autistisk men det är bättre om folk är totalt ärliga och öppna istället för att "hålla god ton".

Sedan är det matgeeks kanal och han bestämmer över den, vill han censurera folk som inte är på samma linje så har han sin fulla rätt att göra så. Han är kapten på båten så att säga. Det hade ju dock varit bättre om han bara dolde alla som stör honom istället för att skriva semi-aggressiva kommentarer tillbaka.

Det blir dock rätt löjligt att läsa folk som kallar han för "patetiskt kräk" över hur hans förhållning är till spydiga människor i kommentarsfältet. Om det är tröskeln för att vara ett "patetiskt kräk" så har man ju ingen som helst rimlig måttstock över vad som är patetiskt eller vad ett kräk är.
Senast redigerad av Hampr 2023-04-28 kl. 10:21.
Citera
2023-04-28, 11:06
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Sen kan man vända på det. Varför ens lägga ner tid på att skriva taskiga kommentarer.
Eller sitta här på flashback och hata.
Jo, det grundar sig i avundsjuka!
Jag är väldigt avis på hans nya frilla. Är det någon som vet vilken klinik som gjort mästerjobbet?
Citera
2023-04-28, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jag är väldigt avis på hans nya frilla. Är det någon som vet vilken klinik som gjort mästerjobbet?

Han har förmodligen sparat alt använt tillväxtshampoo. Annars skulle han troligtvist inte använt sig keps hela tiden.
Citera
2023-04-28, 16:14
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Han har förmodligen sparat alt använt tillväxtshampoo. Annars skulle han troligtvist inte använt sig keps hela tiden.

Huh? Använt keps i 2 månader, i exakt varje video, för att han sparat ihop till längre hår? Ser inte logiken.
Citera
2023-04-28, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Huh? Använt keps i 2 månader, i exakt varje video, för att han sparat ihop till längre hår? Ser inte logiken.

Man ska inte ha keps övht vid en hårtransplantation, därför tror jag inte att han gjort så, utan sparat bara.
Citera
2023-04-28, 16:19
Medlem
Han ser ut som Homer Simpson när Homer tillfälligt har hår med nya frillan 🤪
Citera
2023-04-28, 17:35
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Jag hörde att han har köpt Turkiskt rövhår. Blir billigare så.
Citera
2023-04-28, 19:15
Medlem
Som ett stort fan av Wardruna så stör det mig hur pass lik Kvitrafn är Matgeek. (Kanske inte lika mycket numera med Matgeeks komiska hår!):

Exempel:

Musikvideo

Bild
Citera
2023-04-28, 19:27
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det här med att Hårgeek skulle ha en manlig älskare måste väl vara en av de sämre teorierna i tråden(?) Finns det några som helst belägg?

Snor den!

Kameramannen är homosexuell och de bor i ett rum med en säng när de reser. Det älskas inte, det bögas
Citera
2023-04-28, 19:57
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Kameramannen är homosexuell och de bor i ett rum med en säng när de reser. Det älskas inte, det bögas

Andreas har väl både fru och barn…?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in