2025-01-25, 11:02
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Den här bögen är betald för att sprida propaganda mot högst bjudande han tar den utan vaselin. Det här med d-vitamin och även rapsolja är ren propaganda. Sen mycket produktplacering han rekommenderar vidriga frysta pommes sämst av alla enligt äkta vara också och påstår att dom funkar att fritera. Vem fan friterar frysta pommes? Varför ens fritera något om man kör fryst skit? Sibylla-känsla?

Ser jag han i verkligheten.
Dom flesta friterar frysta pommes! Inget konstigt med det.
Finns ett par sorter som blir riktigt bra. Bla den sorten som Johan rekommenderar.
Tycker du att det är konstigt med produktplacering?
Är ju en stor del av inkomsten för youtubers.
Citera
2025-01-25, 11:52
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Dom flesta friterar frysta pommes! Inget konstigt med det.
Finns ett par sorter som blir riktigt bra. Bla den sorten som Johan rekommenderar.
Tycker du att det är konstigt med produktplacering?
Är ju en stor del av inkomsten för youtubers.
Det påståendet får stå för dig.

Den han geek rekommenderar är förfan med på "värsta listan" se själv >https://www.instagram.com/aktavara/p/C94cSlpOgK7/

Det är illa att han leker något rådgivare kring hälsa ibland till om med fast helt fel kring saken och har följare som lyssnar till hans elände när han byter åsikter mot pengar. Är du hans största fan eller vad är ditt problem?
Citera
2025-01-25, 12:03
Medlem
Citat:
Den här bögen är betald för att sprida propaganda mot högst bjudande han tar den utan vaselin. Det här med d-vitamin och även rapsolja är ren propaganda. Sen mycket produktplacering han rekommenderar vidriga frysta pommes sämst av alla enligt äkta vara också och påstår att dom funkar att fritera. Vem fan friterar frysta pommes? Varför ens fritera något om man kör fryst skit? Sibylla-känsla?

Ser jag han i verkligheten.

Men ärligt talat, kan man ta dig eller personen som nickar matgreed på allvar? Ni kommer ju aldrig kunna komma med något objektivt då ni hatar honom. Hitta på nåt vettigare i livet.
Citera
2025-01-25, 12:05
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Men ärligt talat, kan man ta dig eller personen som nickar matgreed på allvar? Ni kommer ju aldrig kunna komma med något objektivt då ni hatar honom. Hitta på nåt vettigare i livet.
Se inlägget ovan det du skrev.
Citera
2025-01-25, 13:36
Medlem
Citat:
Se inlägget ovan det du skrev.

Ta ett par djupa andetag, zooma ut och inse du aldrig skulle vara frispråkig med ditt hat i verkligheten. Du hade ju aldrig gett honom beröm ens om han botat cancer.

Är väl rätt uppenbart matgeek har svårt med kritik och är lite osäker i sig själv men gör honom inte till världens sämsta person för det.
Citera
2025-01-25, 14:26
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Ta ett par djupa andetag, zooma ut och inse du aldrig skulle vara frispråkig med ditt hat i verkligheten. Du hade ju aldrig gett honom beröm ens om han botat cancer.

Är väl rätt uppenbart matgeek har svårt med kritik och är lite osäker i sig själv men gör honom inte till världens sämsta person för det.
Tar en öl och fokuserar på bättre saker än den här manipulatören men han är fullkomligt vidrig faktiskt. Hela hans personlighet, hans manér, hans narcissistiska persona, hans homofila framtoning, det här med att han låtsas att han inte är köpt när han är totalt köpt ett styke smuts. Han är vidrig och sprider illäror till en korkad publik. Jag förstår inte hur denna status ens har uppnåtts han kan inte mycket om mat först och främst mer en glad amatör som filmar sig själva. Sedan att han är ute på hal is gällande hälsoråd nu. Jävla kräk återgå till att spela Halo inte lura folk! Snake Oil Salesman.
Senast redigerad av Congelado 2025-01-25 kl. 14:32.
Citera
2025-01-25, 14:30
Medlem
Citat:
Tar en öl och fokuserar på bättre saker än den här manipulatören men han är fullkomligt vidrig faktiskt. Hela hans personlighet, hans manér, hans narcissiska persona, hans homofila framtoning, det här med att han låtsas att han inte är köpt när han är totalt köpt ett styke smuts. Han är vidrig och sprider illäror till en korkad publik. Jag förstår inte hur denna status ens har uppnåtts han kan inte mycket om mat först och främst mer en glad amatör som filmar sig själva. Sedan att han är ute på hal is gällande hälsoråd nu. Jävla kräk återgå till att spela Halo inte lura folk! Snake Oil Salesman.

HAHAH, enastående ordval som inte kunnat beskriva personen ifråga på ett bättre sätt, tackar för det och ett gott skratt!
Citera
2025-01-25, 14:34
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
HAHAH, enastående ordval som inte kunnat beskriva personen ifråga på ett bättre sätt, tackar för det och ett gott skratt!
Jag tackar dig för dom fina orden!
Citera
2025-01-26, 02:00
Medlem
Citat:
Tar en öl och fokuserar på bättre saker än den här manipulatören men han är fullkomligt vidrig faktiskt. Hela hans personlighet, hans manér, hans narcissistiska persona, hans homofila framtoning, det här med att han låtsas att han inte är köpt när han är totalt köpt ett styke smuts. Han är vidrig och sprider illäror till en korkad publik. Jag förstår inte hur denna status ens har uppnåtts han kan inte mycket om mat först och främst mer en glad amatör som filmar sig själva. Sedan att han är ute på hal is gällande hälsoråd nu. Jävla kräk återgå till att spela Halo inte lura folk! Snake Oil Salesman.
Varför kollar du på honom då??? Din homofoba inställning är för övrigt tragisk....
Citera
2025-01-26, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Varför kollar du på honom då??? Din homofoba inställning är för övrigt tragisk....
Man kan inte uttrycka invändnigar om man inte lyssnar på den part man inte håller med.
Citera
2025-01-26, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Man kan inte uttrycka invändnigar om man inte lyssnar på den part man inte håller med.
Jag undrar fortfarande varför du tittar? Jag kollar aldrig på program eller kanaler fär jag ogillar personerna. Kanske något att tänka på?
Citera
2025-01-26, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Jag undrar fortfarande varför du tittar? Jag kollar aldrig på program eller kanaler fär jag ogillar personerna. Kanske något att tänka på?
Hur vet du tex vilket politiskt parti du ska rösta på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in