2016-02-23, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Mitt helhjärtade råd är att undvika civilingenjörer...

De tjejer jag träffat som varit civilingenjörer har varit riktigt bra. Så varför undvika sådana?
Citera
2016-02-23, 03:13
Medlem
Jodi4Lifes avatar
A 35-year old woman should already have a husband and a family. Else it´s something weird going on?... Good men... stay out..

/ Jodi
Senast redigerad av Jodi4Life 2016-02-23 kl. 03:53.
Citera
2016-02-23, 03:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jodi4Life
A 35-year old women should already have a husband and a family. Else it´s something weird going on?... Good men... stay out..

/ Jodi

Eftersom du förstår svenska då du skrivit på det tar jag på svenska ditt troll.

Även om TS har något lurt i kikaren så undrar jag om du inte borde åka hem till amerikat snart och själv skaffa dig en riktig man och några roliga barn.
Citera
2016-02-23, 03:28
Medlem
Jodi4Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Eftersom du förstår svenska då du skrivit på det tar jag på svenska ditt troll.

Även om TS har något lurt i kikaren så undrar jag om du inte borde åka hem till amerikat snart och själv skaffa dig en riktig man och några roliga barn.

Ja, jag förstår och pratar svenska. Med vissa problem, det tar tid.

Hehe, you are so sweet. I love you! My man is perfect. Knows how to protect a woman without being abusive. He loves guns and freedom just like I do!

Topic: a 35-yo woman should be married already. And if she´s divorced: warning sign!

/ Jodi
Senast redigerad av Jodi4Life 2016-02-23 kl. 03:55.
Citera
2016-02-23, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodi4Life
Ja, jag förstår och pratar svenska. Med vissa problem, det tar tid.

Hehe, you are so sweet. I love you! My man is perfect. Knows how to protect a woman without being abusive. He loves guns and freedom just like I do!

Topic: a 35-yo woman should be married already. And if she´s divorced: warning sign!

/ Jodi

Jag dejtade en 35-årig ogift och barnlös kvinna när jag var runt 25. Vi hade det bra men jag kunde aldrig släppa tanken på att hon förmodligen var väldigt redo att skaffa barn och jag var det inte..

Men hellre det än en skild kvinna med barn, det är otänkbart.
Citera
2016-02-23, 06:02
Medlem
Jodi4Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag dejtade en 35-årig ogift och barnlös kvinna när jag var runt 25. Vi hade det bra men jag kunde aldrig släppa tanken på att hon förmodligen var väldigt redo att skaffa barn och jag var det inte..

Men hellre det än en skild kvinna med barn, det är otänkbart.

To summarize: there is no such thing, as a free lunch. (Wall Street.. 1987), That´s still true... Som ni säger i Sverige: inget är gratis...

/ Jodi
Citera
2016-02-23, 06:28
Medlem
-rascal-s avatar
Citat:
men att jag har barn och är 35 ligger mig i fatet
Det ligger dig inte i fatet, du har redan klarar av barngrejen och har erfarenhet. Se det som en tillgång.
Citera
2016-02-23, 09:09
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
De tjejer jag träffat som varit civilingenjörer har varit riktigt bra. Så varför undvika sådana?
Det var väl min take på det, men naturligtvis har yrkesval lite att göra med personlighet. Ändå lyckades jag träffa ett par som inte var särskilt sjyssta.
Citera
2016-02-23, 09:15
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du är lika knepig som dom där männen du dejtar, att du inte får till det kan antingen bero på dåligt omdöme vad gäller urvalet av män som kan komma på fråga för en dejt eller så har du extrema krav.
Personligen så har jag varit bonuspappa ett antal gånger genom årens lopp och ungarna har liksom bara följt med på köpet när man träffat på deras mor i nåt sammanhang, och är det rätt kvinna (snygg&social&rolig måste hon vara) så spelar det ingen som helst roll om hon har barn sen tidigare eller inte!

Självklart behöver du lite avlastning som ensamstående morsa ibland och då kan det vara bra med en man i hushållet som inte nödvändigtvis måste vara barnens biologiska far.
Fakta är: är du tillräckligt intressant som person, trevlig, social och utåtriktad och snygg&kvinnlig och vet att ta hand om dig så lär männen stå på kö även utanför nätet.
Jag har ingen formulerad kravlista, men det är viktigt med någon slags kemi. Jag är lite blyg i början av sociala sammanhang så för mig är det enklare att träffas via nätet.
Citera
2016-02-23, 09:16
Medlem
Citat:
Det var väl min take på det, men naturligtvis har yrkesval lite att göra med personlighet. Ändå lyckades jag träffa ett par som inte var särskilt sjyssta.

Kanske är skillnad på män och kvinnor som söker sig in på den linjen av yrke. Jag ska följa ditt råd "Dejta inte män som är civilingenjörer"
Citera
2016-02-23, 09:16
Bannlyst
Citat:
Hur var de inte schyssta? Lite mer kött till tråden, hun
Citera
2016-02-23, 09:33
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Hur var de inte schyssta? Lite mer kött till tråden, hun
Känns inte särskilt relevant för tråden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in