Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Jag är rätt så instabil ja. Och sjuk. Att jag är knullbar enligt vissa spelar ingen roll. Jag dejtade ofta ett tag. Oftast ville inte de jag träffat ses en andra gång. Jag dejtade mest män i liknande ålder och situation (alltså inte någon slags flashbaxk idé om badboy/alfa/douche) Jag är inte längre 35 och ja jag är medelålders.
Att någon kan tänka sig att stå ut ett par månader för att få ligga är ju inte heller vad jag avser. För att en relation ska vara något att ha så ska den göra livet bättre. Det går stå i diskussionen där. "Jamen nån kan säkert stå ut med dig ett tag"- nu har jag gjort mig av med de flesta inbillningarna av romantisk natur men det finns gränser.
Ja klart det går bra att vara singel, och alla de timmarna jag lagt på att raka benen kan jag tex lägga på true crime-poddar 😊
Vill någon bara knulla dig så står de nog inte 'ut ett par månader' utan drar efter den första veckan. Ibland tar det tid innan eftertankens kranka blekhet slår till.
Fortsätt skippa dejtandet och spring på krogen med polarna för att supa i kapp, så skall du se att din fylltratts-prins dyker upp till slut, så kan ni kanske bakfylleflåsa på varandra dagen därpå utan att börja skamgråta.
*vips* 15 år senare bor ni i villaområdet utanför Hässleholm, eller Kvisslinge eller var fan ni nu hamnar. Dina grannar är för övrigt sossar och moderater. Den närmsta grannen har en fru som raggar på din man. Dessvärre är du för blasé för att orka slå henne på käften så du tog din tillflykt till flaskan. Men du dricker bara rosé, för du är trots allt inte en 'såndär alkis' som Janne som bor fyra hus bort.
Jag rakar inte benen utan springer hellre på krogen någon gång emellanåt.
Snacket om 'alfa' är så jävla dumt så det liknar ingenting. De som kallar sig alfa är sådana som alla andra skrattar bakom ryggen på. Warren Buffet är en alfa, men ingen kallar honom det. Bill Gates, Ove Victorin, Göran Persson osv mm är alfa på riktigt, oavsett vad man må tycka om personen i fråga.