Citat:
Ursprungligen postat av
Kratatch
Du är ovanligt korkad... Men å andra sidan vad förväntar man sig av någon som inte begriper hur en undergiven kan ta initiativ till sex utan att ta en dominant roll...
Om hur jag knullar och vem som tar initiativ till vad vet du noll och intet. Juz sayin'.
Du har redan dragit slut shaming-kortet. Det funkade inte. Och nu rafsar du fram det andra tummade kortet jag nämnde tidigare. Frigitetskortet. Förminska kvinnan genom att berätta att hon är en trist torrfitta som inte får/begriper sig på sex.
Så. Gjort. Så. Många. Gånger.
Vad i hela friden har det i den här tråden att skaffa? Mer än att du, om än på ett ytterst klumpigt vis, försöker skymfa mig?
Vi har samtliga fattat du är inne i BDSM-svängen. Men vad sjutton har sexuellt undergivna personers förmåga till sexuella initiativ i den här tråden att skaffa?
Nu är du inte bara ute på fel bana och löper. Du har snört på dig skridskorna och hackar runt på tartanbeläggningen.
Citat:
Ursprungligen postat av Kratach
Jag ställer aldrig sådana krav, hur svårt ska det vara att förstå? Jag avslutar relationen om personen träffar andra bara. Ska jag rita en tecknad serie åt dig som förklarar det hela eller ta det på ditt modersmål istället? (Jag kan nog hitta någon som kan översätta åt mig om du säger vilket språk du pratar normalt)
Du tycks glömma vad du själv har skrivit i tråden.
Nåväl, nu är det blott trötta personangrepp från din sida. Vänligen bemöt det jag skriver om du vill diskutera.
Nu försöker du dra mina språkfärdigheter i smutsen. Hur vore det om du sopade rent framför din egen dörr först? Den där kletiga bajsbumerangen, du vet. Den kommer farande nu igen. Rakt i ansiktet. Smack!
Citat:
Ursprungligen postat av
bakgrundsbrus
Rimligtvis kan han inte göra så mycket åt det förrän det kommer till hans kännedom - ungefär som med otrohet, t.ex. Sen kan han förstås skjuta från höften och avsluta vid blotta misstanken, om han föredrar det. Eller undvika de mest troliga parallelldejtarna. (Undvika dejtingsiter, till att börja med.)
I det här inlägget skriver dock Kratach att han brukar ta upp frågor om exklusivitet redan innan första dejten.
(FB) Att dejta som 35-årig kvinna
Och jag undrar, uppriktigt och ärligt, hur sådana diskussioner går till.
Citat:
Ursprungligen postat av bakgrundsbrus
Är inte hela hans poäng att sortera bort de som inte naturligt har samma inställning som han? Då förtas ju hela poängen om han "förbjuder" dem.
Jo, visst är det så. Den sista meningen förstår jag dock inte.