Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Jag är klar med barnbiten så känner inte riktigt samma stress, eller så är det en annan sorts stress. Det som är viktigt för mig att det finns en attraktion, den kan förvisso växa fram men ett pirr helt enkelt.
Vad den består i är lite svårt att definiera. Det som varit en gemensamn nämnare för de jag brukar falla för är charm och intellekt, någon som lyckas reta upp mig en aning. Vi måste inte ha allt gemensamt men våra personligheter ska gå ihop. Lite flummigt svar kanske..
Kvinnor saknar personlighet, så det blir ganska löjeväckande att läsa att "personligheterna ska gå ihop". Vad du ska göra är att jobba på din självinsikt, den bedömer jag vara långt under medel. Ändå har du mage att säga att du är medelmåttig. Ingen kvinna som är 35 och som har barn är medelmåttig.
Viktiga är attraktionen säger du, hur kan du inte hitta någon på en dejtingsajt som du inte är attraherad av? Du ljuger helt enkelt. Dina krav är långt högre än de du säger dig ha. Överallt finns det snygga nordiska killar men ändå sitter kvinnor med huvudet i röven och väntar på vad, kan man undra.
Tacka feminismen, media och allt gullande som fått kvinnor att tro högre om sig själva än vad de egentligen är värda. Ni är nära nog värdelösa men kräver allt.