2019-12-29, 00:03
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Tack för svar. Intressant.

Hur är det med män som har mycket pengar, karriär, kanske kriminella med fina bilar och resor, som skryter om detta på dejt och vill visa hela sin manlighet. Kvinnor jag dejtat, säger att de hatar sådana män och att "pengar och status är inte viktigt" för dem. Men är inte detta rent bullshit? Varför går de då på sådana dejter? Elller hur är det lockande med män som har mycket stålar som vil äga sin kvinna?

Hur säger du till dina dejter att du bara är ute efter sex?

Jag har nog aldrig träffat någon med mycket pengar och karriär, men tror att det är mindre viktigt för min del. Men, skulle det finnas två identiska dröm-män där den ena inte har några pengar och den andra har, så finns risken att jag väljer den med mera pengar?

Kriminella går absolut bort, så länge jag vet om det såklart. Om någon vill visa hela sin manlighet så drar jag öronen åt mig och undrar vart haken finns, så jag hoppas och tror att jag inte är så lättlurad.
Jag tillhör själv låginkomsttagarna, så jag har aldrig varit van att ha pengar omkring mig, så det kanske spelar roll.

Kan inte svara för andra, och vi människor är ganska komplicerade, men tror faktiskt att många kvinnor inte tycker att pengar och status är så viktigt som många män tror, men jag kan ha fel, och det kan säkert spela roll vart i livet man befinner sig och vad man är van.

Det har jag löst väldigt enkelt, genom att söka på dom sidor som är inriktade på i princip bara sex, så det har varit underförstått. Utifrån hur jag fungerar så kändes det bara enklare då man vet vad alla är ute efter på ett ungefär
Citera
2019-12-29, 12:57
Medlem
BigFatCones avatar
TS tar upp att skilda män i hennes egen ålder mest verkar återgå till tonårsstadiet. Men det gör ju liksom fruntimmer också. För det är ingen som vill vara vuxen egentligen. Jag menar, det är ju roligare att leka med en dyr drönare än att käka fiberrik mat och kolla på The Mentalist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in