2016-02-22, 13:54
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Men vafan är denna tråden fortfarande aktiv.

Sedan tråden startats har jag dejtat en ny tjej och jag är en man vilket gör det tusen gånger mer komplicerat att få ihop en dejt men en vettig tjej. Så den enkla frågan är har du någon mentalt handikapp? För om det är du på bilderna du laddat upp som avatar så är det inget fel på ditt utseende utan du ser högst normal ut, du ser ut som folk.

Det är en seriös frågeställning för en tjej med normalt utseende och som inte är ett psykfall har en vettig dejt inom en vecka om hon vill. Luderhora!

Jag svarade i tråden för det är en intressant diskussion. Jag har inget mentalt handikapp mig veterligen, om inte ett visst mått av känslighet går under den rubriken.

Och jag har sedan tråden startade haft ett par trevliga dejter, en, hrrm, stod ut mer än de andra kan man säga.
Citera
2016-02-22, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Och jag har sedan tråden startade haft ett par trevliga dejter, en, hrrm, stod ut mer än de andra kan man säga.

Varifrån får du dejter stup i kvarten? Är det genom internet?
Citera
2016-02-22, 14:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skateboard1
Varifrån får du dejter stup i kvarten? Är det genom internet?
Ja, är för blyg för att ragga upp någon på bokaffären😉
Citera
2016-02-22, 14:18
Bannlyst
Citat:
Jag svarade i tråden för det är en intressant diskussion. Jag har inget mentalt handikapp mig veterligen, om inte ett visst mått av känslighet går under den rubriken.

Snälla du, hur vet vi om du inte bullshitar för ditt egos skull? Min intuition säger att du inte har varit på en massa dejter.
Citera
2016-02-22, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ja, är för blyg för att ragga upp någon på bokaffären😉

Själv chattade jag med en civilingenjör. Var ungefär som att prata med en vägg. Det ska nog till armageddon för en dejt, och till och med då tvivlar jag. Ja kanske. Ok. "Formalia".OK. Det stämmer. Nej, tror inte det. Ja men inte nu. Hade viss förhoppning att en civilare åtminstone var en tiondel så smart som jag, men inte mycket hjärnaktivitet där inte.. Och detta var en tjej som faktiskt valde mig!

Inte så dåligt nu när du får det i perspektiv, va?
Citera
2016-02-22, 14:23
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IntellectIdiot
Snälla du, hur vet vi om du inte bullshitar för ditt egos skull? Min intuition säger att du inte har varit på en massa dejter.

Du får självklart tro det. Men har varit på tre dejter, hur var det nu. Har kvinnor svårt eller enkelt att få till dejter?😉

Det var förvisso inte det som jag tyckte var problematiskt, utan träffa någon där det kan utvecklas till något mer.
Citera
2016-02-22, 14:24
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skateboard1
Själv chattade jag med en civilingenjör. Var ungefär som att prata med en vägg. Det ska nog till armageddon för en dejt, och till och med då tvivlar jag. Ja kanske. Ok. "Formalia".OK. Det stämmer. Nej, tror inte det. Ja men inte nu. Hade viss förhoppning att en civilare åtminstone var en tiondel så smart som jag, men inte mycket hjärnaktivitet där inte.. Och detta var en tjej som faktiskt valde mig!

Inte så dåligt nu när du får det i perspektiv, va?

Mitt helhjärtade råd är att undvika civilingenjörer...
Citera
2016-02-22, 14:35
Bannlyst
Citat:
Du får självklart tro det. Men har varit på tre dejter, hur var det nu. Har kvinnor svårt eller enkelt att få till dejter?😉

Det var förvisso inte det som jag tyckte var problematiskt, utan träffa någon där det kan utvecklas till något mer.
Jag vet att det är ganska enkelt för kvinnor, det har jag aldrig förnekat att det skulle vara. Varför dög inte någon av dessa dejterna då?
Citera
2016-02-22, 14:42
Bannlyst
Citat:
Mitt helhjärtade råd är att undvika civilingenjörer...

Ok. Vilken yrkesgrupp rekommenderar du?
Citera
2016-02-22, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Men vafan är denna tråden fortfarande aktiv.

Sedan tråden startats har jag dejtat en ny tjej och jag är en man vilket gör det tusen gånger mer komplicerat att få ihop en dejt men en vettig tjej. Så den enkla frågan är har du någon mentalt handikapp? För om det är du på bilderna du laddat upp som avatar så är det inget fel på ditt utseende utan du ser högst normal ut, du ser ut som folk.

Det är en seriös frågeställning för en tjej med normalt utseende och som inte är ett psykfall har en vettig dejt inom en vecka om hon vill. Luderhora!
"Vettiga" dejter kan TS säkert få till hur många som helst. Men varför skulle "vettig" vara det enda kriteriet när hon vill träffa en man att bli lycklig tillsammans med?
Citera
2016-02-22, 15:22
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IntellectIdiot
Jag vet att det är ganska enkelt för kvinnor, det har jag aldrig förnekat att det skulle vara. Varför dög inte någon av dessa dejterna då?
Har inte sagt att ingen dög😉 Tyvärr bor han i Sthlm, men den som lever får se.
Citera
2016-02-23, 02:32
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag nämner det. Alltså jag får till en del dejter. Trots att jag nämner att jag har barn vilketnär ganska grundläggande ändå. Men är inte ute efter någon som ska hand om mina ungar, men det är ju nödvändigt att han accepterar det.

Du är lika knepig som dom där männen du dejtar, att du inte får till det kan antingen bero på dåligt omdöme vad gäller urvalet av män som kan komma på fråga för en dejt eller så har du extrema krav.
Personligen så har jag varit bonuspappa ett antal gånger genom årens lopp och ungarna har liksom bara följt med på köpet när man träffat på deras mor i nåt sammanhang, och är det rätt kvinna (snygg&social&rolig måste hon vara) så spelar det ingen som helst roll om hon har barn sen tidigare eller inte!

Självklart behöver du lite avlastning som ensamstående morsa ibland och då kan det vara bra med en man i hushållet som inte nödvändigtvis måste vara barnens biologiska far.
Fakta är: är du tillräckligt intressant som person, trevlig, social och utåtriktad och snygg&kvinnlig och vet att ta hand om dig så lär männen stå på kö även utanför nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in