Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Jag nämner det. Alltså jag får till en del dejter. Trots att jag nämner att jag har barn vilketnär ganska grundläggande ändå. Men är inte ute efter någon som ska hand om mina ungar, men det är ju nödvändigt att han accepterar det.
Du är lika knepig som dom där männen du dejtar, att du inte får till det kan antingen bero på dåligt omdöme vad gäller urvalet av män som kan komma på fråga för en dejt eller så har du extrema krav.
Personligen så har jag varit bonuspappa ett antal gånger genom årens lopp och ungarna har liksom bara följt med på köpet när man träffat på deras mor i nåt sammanhang, och är det rätt kvinna (snygg&social&rolig måste hon vara) så spelar det ingen som helst roll om hon har barn sen tidigare eller inte!
Självklart behöver du lite avlastning som ensamstående morsa ibland och då kan det vara bra med en man i hushållet som inte nödvändigtvis måste vara barnens biologiska far.
Fakta är: är du tillräckligt intressant som person, trevlig, social och utåtriktad och snygg&kvinnlig och vet att ta hand om dig så lär männen stå på kö även utanför nätet.