2016-05-07, 17:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baudiraud
Vittnade personligen på en konsertsida på FB hur Catrin Hedlund försökte kränga biljetter till allt och alla för någon månad sedan. Psykopaten måste in bakom lås och bom!

Verkar vara ett rent sjukligt beteende. Visst kan vara i behov av pengar då för att resa och ha sig. Vilket blir lätt då med detta att få in lite pengar och sedan skita i straff och böter. Leva livet helt enkelt och ta det "tråkiga" en annan dag. Då måste det ju till att det kostar mer än det smakar. Straffböter på vilket belopp som helst lär ju kvitta då hennes uppfattning verkar vara att med skuldsanering ordnar sig allt ändå. Så 1 år i finkan är väl troligen det enda som kan hjälpa så att det när hon släpps kanske är mer värt att hålla sig undan från att lura folk även om nu en resa till vore hemskt kul...
Citera
2016-05-07, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Har vi någon källa?
Jo, finns bilder där han sitter med faderskapstestet.
Citera
2016-05-07, 18:41
Medlem
Eftersom så många är engagerade kanske några kan kolla på Blocket för att försöka se om hon annonserar?
Citera
2016-05-07, 18:50
Medlem
DreamTwisters avatar
Så är bedrägerskan i gång igen, nu på https://catrinhedlund.com/

Ni som begriper er på bloggande bättre: Betalar verkligen Apoteket för att brottslingen ska skriva om deras produkter? I så fall, varför?
Citera
2016-05-07, 19:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Så är bedrägerskan i gång igen, nu på https://catrinhedlund.com/

Ni som begriper er på bloggande bättre: Betalar verkligen Apoteket för att brottslingen ska skriva om deras produkter? I så fall, varför?

Nej de betalar inte. Just för Catrin Hedlund som nu en gång i tiden mer känd bloggerska så är det inga stora pengar direkt. Hon låg för det första på ett bloggnätverk, de pengar som kommer in pga reklam tar liksom det nätverket 9 av 10 kronor av. Hon verkar fallit för detta att man tjänar så stora pengar när man nu inte gör det speciellt inte då om man nu enligt regelboken ska skatta för varenda spänn och för allt man blir sponsrad med. De som nu kunde tjäna pengar är liksom som alltid de första stora som Kenza, Blondinbella osv annars är det mest som bäst en socialbidraginkomst än lägre om du är ärlig och skattar som du ska. Men det är ju mycket ljug inom bloggvärlden att de får så mycket och visst de kan bli sponsrade men just det i sig är ofta negativt om nu de skulle ta upp det i deklarationen.
Citera
2016-05-07, 19:11
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej de betalar inte. Just för Catrin Hedlund som nu en gång i tiden mer känd bloggerska så är det inga stora pengar direkt. Hon låg för det första på ett bloggnätverk, de pengar som kommer in pga reklam tar liksom det nätverket 9 av 10 kronor av. Hon verkar fallit för detta att man tjänar så stora pengar när man nu inte gör det speciellt inte då om man nu enligt regelboken ska skatta för varenda spänn och för allt man blir sponsrad med. De som nu kunde tjäna pengar är liksom alltid de första stora som Kenza, Blondinbella osv annars är det mest som bäst en socialbidraginkomst än lägre om du är ärlig och skattar som du ska.
Då fattar jag inte alls. Om hon inte får en spänn så finns ju ingen anledning att göra reklam för just den solkrämen? Och om det nu finns en peng, oavsett liten, så förstår jag inte varför annonsören vill förknippas med en dömd vanebedragare?

Ja ja, ser fram mot fortsättningen på såpan.
Citera
2016-05-07, 19:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Då fattar jag inte alls. Om hon inte får en spänn så finns ju ingen anledning att göra reklam för just den solkrämen? Och om det nu finns en peng, oavsett liten, så förstår jag inte varför annonsören vill förknippas med en dömd vanebedragare?

Hon kanske enbart vill framställa det som att hon blir sponsrad av stora fina Apoteket. Enbart för att framställa sig själv som stor och möjligen få andra mindre aktörer att bita och tycka men Apoteket betalade här det måste vi också göra!... Sedan då inlägget som sig behöver ju inte vara sponsrat alls utan hon bara tycker just Apoteket är bäst.
Citera
2016-05-08, 00:28
Medlem
Citat:

Undrade precis samma sak när jag såg inlägget! Vem fan vill sponsra henne nu liksom?

Tror dock Zaedrews kan ha rätt i att hon bara försöker få det att framstå som att hon är sponsrad. Hoppas åtminstone det. Slänger fan iväg ett mail till Apoteket och frågar! Återkommer när jag fått svar.
Citera
2016-05-08, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hon kanske enbart vill framställa det som att hon blir sponsrad av stora fina Apoteket. Enbart för att framställa sig själv som stor och möjligen få andra mindre aktörer att bita och tycka men Apoteket betalade här det måste vi också göra!... Sedan då inlägget som sig behöver ju inte vara sponsrat alls utan hon bara tycker just Apoteket är bäst.

Någon har frågat på bloggen om inlägget är sponsrat och Catrin har svarat att det inte är det.

Illusionen förstörd!
Citera
2016-05-10, 15:57
Medlem
Någon som vet vem det är som betalar för semestern i Turkiet hon är på nu?

Hon hävdar själv att det inte är hon som betalar och har både nämnt överblivna resecheckar samt antytt att någon skulle bjuda på den.
Citera
2016-05-10, 16:26
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Rubrik justerad // Mod
Citera
2016-05-10, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Eftersom så många är engagerade kanske några kan kolla på Blocket för att försöka se om hon annonserar?

Som jag har förstått det så är oftast tillvägagångssättet som så att det är hon som kontaktar personer som efterlyser biljetter i olika forum. Tex läste jag någonstans att hon kontaktat en person i slutet av mars i år som efterlyste biljetter till Adeles konsert. Detta ska tydligen ha skett i en grupp på Facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in