Citat:
Ursprungligen postat av
Heltutanklass
Shit alltså ni fuckar ju den där Catrin totalt. Visst hon gör ju det mesta av jobbet själv men hon är ju lika oanställnigsbar som Raffa™ efter en googling.
Tråkigt för hennes barn när dom blir större om dom googlar sin mamma
Jag har sympati för hennes barn, inte deras fel att dom fick henne som mor. Men när det kommer till Catrin så visst kan jag känna medmänsklighet men jag känner samtidigt att allt som skrivs här i tråden är rätt. Hon visar ingen ånger, hon skriver att hon gör det, men hon visar det inte.
Hon tar över 200.000 kronor av folk som jobbat ihop och som vill åka på konserter, resor och annat (detta är bara det hon dömts för, sedan tillkommer det folk hela tiden som berättar att dom också blivit lurade långt efter 2012-2013). Hon har gjort detta med sitt eget namn och har fullständigt skitit i om någon som hon lurat, kanske någon labil snubbe med tillhygge, skulle knacka på hennes dörr medan hennes barn är där.
Vet inte om det går att bota någon utan empati, är ingen doktor. Men jag hade litat mer på vem som helst som går att nämna vid namn, hellre än Catrin Hedlund.