2016-06-04, 16:52
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Klippet på Youtube, som är inlagt av Catdelux1986 och snart är 7 år gammalt visar nog att vi inte ska hoppas på några miljarder där inte....
Nu ska vi inte vara såna
Air Hedlund ju. Dunka!
Citera
2016-06-04, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Klippet på Youtube, som är inlagt av Catdelux1986 och snart är 7 år gammalt visar nog att vi inte ska hoppas på några miljarder där inte....

Frågan är om det inte var det klippet som gav henne proffskontraktet i Dubai rent av?
Citera
2016-06-04, 20:30
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Frågan är om det inte var det klippet som gav henne proffskontraktet i Dubai rent av?

OK... Och hur gick det med det kontraktet då?
Citera
2016-06-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Jag som man och som har känt en annan kvinna med det här beteendet tror att jag kan förstå.

Hon ser ju någorlunda bra ut, och spelar på det hela tiden (nej jag tycker inte hon ser bra ut) med sina bikinibilder, hon är säkert flörtig, och många (alla) män tänker med pitten ibland...

Symptomatiskt är att killarna (oftast) inte stannar någon längre tid, för alla killar känner någon som har blivit fast med en tjej som verkat bra men visat sig vara ett bottennapp (ofta för att dom har blivit med barn)

Lite samma sak som "häftiga killar" som lyckas få tjejer på löpande band trots att dom är praktpuckon, ett tag funkar det men inte i längden.

Sen hennes kommentarer om "alla hennes följare" som "frågar saker hela tiden", hon lever i sin lilla fantasivärld, har hon inga följare så tänker hon sig att hon har följare och fejkar dom, annars faller ju lögnen om att vara toppbloggare också.

Det är många kort i hennes korthus som redan fallit, och många andra ligger och vickar...

det finns massor av luder och prostituerade som blåser män.
Någon gång kommer hon att blåsa någon som inte nöjer sig med att polisanmäla och det är bara att vänta in det tillfället. Luder brukar inte sluta med denna typen av blåsningar förrän de får sig en riktig näsbränna och då snackar jag inte om domar. det är större summor pengar man kommer över under kort tid. Det är för svårt för ett inavlat patrask att motstå den frestelsen.
Citera
2016-06-04, 22:56
Medlem
Heltutanklasss avatar
Shit alltså ni fuckar ju den där Catrin totalt. Visst hon gör ju det mesta av jobbet själv men hon är ju lika oanställnigsbar som Raffa™ efter en googling.

Tråkigt för hennes barn när dom blir större om dom googlar sin mamma
Citera
2016-06-04, 23:07
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Shit alltså ni fuckar ju den där Catrin totalt. Visst hon gör ju det mesta av jobbet själv men hon är ju lika oanställnigsbar som Raffa™ efter en googling.

Hon har fått jobb, tydligen!

...men angående barnen: jo. Men hon skulle nog ha tänkt på det innan hon gick ut i media under eget namn och började ljuga järnet.
Citera
2016-06-04, 23:08
Medlem
Citat:

Jag har sympati för hennes barn, inte deras fel att dom fick henne som mor. Men när det kommer till Catrin så visst kan jag känna medmänsklighet men jag känner samtidigt att allt som skrivs här i tråden är rätt. Hon visar ingen ånger, hon skriver att hon gör det, men hon visar det inte.

Hon tar över 200.000 kronor av folk som jobbat ihop och som vill åka på konserter, resor och annat (detta är bara det hon dömts för, sedan tillkommer det folk hela tiden som berättar att dom också blivit lurade långt efter 2012-2013). Hon har gjort detta med sitt eget namn och har fullständigt skitit i om någon som hon lurat, kanske någon labil snubbe med tillhygge, skulle knacka på hennes dörr medan hennes barn är där.

Vet inte om det går att bota någon utan empati, är ingen doktor. Men jag hade litat mer på vem som helst som går att nämna vid namn, hellre än Catrin Hedlund.
Citera
2016-06-04, 23:10
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Ja, det är hemskt för barnen. Om man googlar hennes yngste (den äldre har den tvivelaktiga äran att sökmässigt delvis maskeras av sonen till en Hep stjärna) så blir resultatet sida upp och sida ner med sökträffar. Baserade på inlägg från Mommy Dearest långt innan denna tråd skapades.

Det är deprimerande vedervärdigt.
Citera
2016-06-04, 23:42
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokal haschtomt
Hon tar över 200.000 kronor av folk som jobbat ihop och som vill åka på konserter, resor och annat (detta är bara det hon dömts för, sedan tillkommer det folk hela tiden som berättar att dom också blivit lurade långt efter 2012-2013). Hon har gjort detta med sitt eget namn och har fullständigt skitit i om någon som hon lurat, kanske någon labil snubbe med tillhygge, skulle knacka på hennes dörr medan hennes barn är där.

Tipsar för övrigt om tidslinjerna, om du råkat missat dem: (FB) Järnabon Catrin Hedlund som sålde falska biljetter
Citera
2016-06-05, 00:25
Medlem
Har det funnits en tidigare tråd om Catrin Hedlund?
Jag frågar i och med att jag är helt säker på att jag sett videon där hon spelar basket innan, känns bara som en för stor slump att jag råkat klicka in på skiten utan att ha fått den skickad till mig.

Kan även konstatera att hennes basket-färdigheter motsvarar en nästintill nybörjare, hon dribblar väldigt dåligt, sättet hon drar bollen genom benen är väldigt amatöraktigt likaså. Jag förundras verkligen över hur människan ens kan ha ljugit om något så banalt som basketkarriären, någon sorts självinsikt måste man väl ändå ha?
Citera
2016-06-05, 00:44
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Har det funnits en tidigare tråd om Catrin Hedlund?
Jag frågar i och med att jag är helt säker på att jag sett videon där hon spelar basket innan, känns bara som en för stor slump att jag råkat klicka in på skiten utan att ha fått den skickad till mig.

Kan även konstatera att hennes basket-färdigheter motsvarar en nästintill nybörjare, hon dribblar väldigt dåligt, sättet hon drar bollen genom benen är väldigt amatöraktigt likaså. Jag förundras verkligen över hur människan ens kan ha ljugit om något så banalt som basketkarriären, någon sorts självinsikt måste man väl ändå ha?

Någon tråd har infogats här, finns några fler inlägg i Bloggskvaller-tråden och en tråd om "våldtäkten" i Turkiet, innan CH:s senare äventyr.
Citera
2016-06-05, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Hon har fått jobb, tydligen!

...men angående barnen: jo. Men hon skulle nog ha tänkt på det innan hon gick ut i media under eget namn och började ljuga järnet.

Tycker de som har blivit blåsta ska kontakta hennes arbetsgivare och berätta att hon är en tjuv. Lurar hon okända så kommer hon att ljuga och stjäla från arbetsgivaren. jag menar sämre hr är svårt att hitta med tanke att hon finns numera över hela internet såvida inte hon knullat chefer i utbyte mot jobb för det är så patrask och kriminella numera får ett jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in