2016-05-18, 01:06
Medlem
Gick in på bloggen nyss och det finns inget innehåll kvar?! Är den borttagen tro?
Citera
2016-05-18, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schwanz
Tack för bilden på pappan, tror jag vet vem han är.

Förvånar mig inte ett dugg och förstår varför det hålls hemligt.

Det som styrker min teori:
De gick i samma skola
Kände honom förr, riktig talker och player
Men nu blir jag svårt nyfiken... Utveckla gärna dina misstankar om anledningen till hemlighetsmakeriet.
Citera
2016-05-18, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterbarbie
Gick in på bloggen nyss och det finns inget innehåll kvar?! Är den borttagen tro?

Men se där ja! Fast denna gång kan det väl bara vara hon själv som tagit beslutet att radera? Om inte den där personen som hjälpte henne med uppbyggnaden av bloggen har lackat ur av anledning och tryckt på delete-knappen.
Citera
2016-05-18, 01:35
Medlem
Citat:
Tack för bilden på pappan, tror jag vet vem han är.

Förvånar mig inte ett dugg och förstår varför det hålls hemligt.

Det som styrker min teori:
De gick i samma skola
Kände honom förr, riktig talker och player

Tycker det liknar mycket en man som är södertäljebo men vet inte om de gick i samma skola..

https://m.facebook.com/j*mmy.j.h*ffa?fref=ts

*=i
*=o
Citera
2016-05-18, 09:16
Medlem
Jarnabos avatar
Någon har tydligen hackat sig in på hennes blogg och raderat alla inlägg (har hon själv skrivit på bloggen)... 😜
Karma 💖
Citera
2016-05-18, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milajk
Men nu blir jag svårt nyfiken... Utveckla gärna dina misstankar om anledningen till hemlighetsmakeriet.

Han har ett barn med sin tjej.

Mer än så vill jag inte hänga ut honom om det inte är han.
Senast redigerad av Schwanz 2016-05-18 kl. 10:34.
Citera
2016-05-18, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Tycker det liknar mycket en man som är södertäljebo men vet inte om de gick i samma skola..

https://m.facebook.com/j*mmy.j.h*ffa?fref=ts

*=i
*=o

Visst är det likt...
Senast redigerad av Schwanz 2016-05-18 kl. 10:34.
Citera
2016-05-18, 19:26
Medlem
Hon ska till Turkiet igen, idag ?

På instagram frågade en hur hon kunde resa igen för det gick ju inte så bra nu när hon var ner med barnen och sin bror, när hon skulle checka ut och sen på flyget pga spärrat kort.
Då svarar Catrin att kortet var avmagnetiserat.
Den andra tjejens svar : If you say so
Citera
2016-05-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mooomin
Hon ska till Turkiet igen, idag ?

På instagram frågade en hur hon kunde resa igen för det gick ju inte så bra nu när hon var ner med barnen och sin bror, när hon skulle checka ut och sen på flyget pga spärrat kort.
Då svarar Catrin att kortet var avmagnetiserat.
Den andra tjejens svar : If you say so

Det där med spärrat kort har hon inte skrivit något om alls på bloggen. För oss som är blockade från hennes Instagram: kan du tänka dig att berätta mer om vad som hände?
Citera
2016-05-19, 00:23
Medlem
Fan vad hon bränner pengar! Tror inte en hundradels sekund på att hon ska iväg och recensera ett jävla hotell nu på hennes nästa resa. Kan det vara så att Catrin gör allt för att spendera sina sista pengar nu innan kronofogden kliver in och kräver att hon ska betala skadestånden hon blivit dömd till?

Hur går förfarandet till från att någon blivit dömd till skadestånd till att det betalas? Om det inte betalas frivilligt borde väl någon form av utmätning göras? När isf kliver fogden in och gör en sådan? Det är ju helt sinnes att hon nu efter domen hejdlöst kan sätta sprätt på varje krona hon har medan hennes brottsoffer bara kan stå bredvid och kolla på skådespelet tomhänt.
Citera
2016-05-19, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milajk
Fan vad hon bränner pengar! Tror inte en hundradels sekund på att hon ska iväg och recensera ett jävla hotell nu på hennes nästa resa. Kan det vara så att Catrin gör allt för att spendera sina sista pengar nu innan kronofogden kliver in och kräver att hon ska betala skadestånden hon blivit dömd till?

Hur går förfarandet till från att någon blivit dömd till skadestånd till att det betalas? Om det inte betalas frivilligt borde väl någon form av utmätning göras? När isf kliver fogden in och gör en sådan? Det är ju helt sinnes att hon nu efter domen hejdlöst kan sätta sprätt på varje krona hon har medan hennes brottsoffer bara kan stå bredvid och kolla på skådespelet tomhänt.

Förfarandet går till så att när en dom vunnit laga kraft (=när tiden att överklaga den löpt ut) så blir den en så kallad exekutionstitel. Det innebär i sin tur att domen kan läggas till grund för verkställighet i form av t ex utmätning.

Varje enskild person som tilldömts ett skadestånd måste vända sig till kronofogden och be dem om hjälp att driva in pengarna. Med domen som grund kommer kronofogden kunna göra det. Från den 25 maj, då domen vinner laga kraft om den inte överklagats innan dess.

Problemet med fallet Catrin är väl att det inte kommer finnas särskilt mycket att mäta ut...
Citera
2016-05-19, 01:00
Medlem
Citat:
Han har ett barn med sin tjej.

Mer än så vill jag inte hänga ut honom om det inte är han.

Menar du att Kelian skulle vara resultatet av otrohet om det är den här killen som är pappan? Och att hans tjej inte känner till Kelian? Att det var därför Instagrambilden togs ner så snabbt (för att killen såg den och bad Catrin ta ner den)?

Ramlade för övrigt över en Instagramtråd om Catrins lögner. Om man ska tro på det som stod där var inte Daniel från Panetoz den enda hon pekade ut som pappa. En kille i tråden skrev att Catrin även försökt måla ut honom som pappa. Till samma jävla barn!

Hon är så jävla störd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in