Citat:
Ursprungligen postat av
Somali4Jihad
de finns en grupp man kan gå med om man känner sig skadad av att känna henne eller hennes barn pappa. den grupp skulle jag vilja ha kontakt med me kan inte hitta den som man ska kontakta. kan någon snäl sända m ig message om var man kan kontakta den person?
ja tror ja känner barnens pappa. han är en bror till en bror till mig från somali mogadishu.
ja vil gärna ha kontak med henne som har den hära gruppen så vi kan reda ut vad som är missförstånd!!!"
Om du vill reda ut eventuella missförstånd med Catrin,så föreslår jag att du i första hand kontaktar pappan till ett av hennes barn som du tror att du känner?
Annars kan du väl skriva till henne på facebook,han har tre konton där,bara att söka på Catrin Hedlund.
Verkar också vara lite osäkert vem som till 100% är far till hennes barn.
Är väldigt sällan soc. betalar för DNAprov,det är väldigt dyrt.och man brukar gå på vem mamman säger är fadern.
Motsäger sig den utpekade pappan detta,så får han själv bekosta ett DNAtest,är många fäder som gör det,de har kanske haft en tillfällig relation och har inte lust att betala underhåll i 18-20 år.
Mitt konkreta råd till dig är att du tar kontakt med soc.,eller att du ringer din vårdcentral och pratar med en kurator,de har tystnadsplikt.
Flashback är oftast inte ett forum där man lämnar ut sig själv.
Här diskuterar folk och tycker utifrån de fakta som finns,och en del bara fantiserar.
Fast just i denna tråden så är det så många bra som skriver,och kommer med konkreta fakta.
Har du mer funderingar så kanske du skall skriva PM(personligt meddelande)till någon av alla dessa duktiga skribenter i tråden.