2019-01-13, 16:33
Medlem
Ska Catten äntligen få "köpa" sitt drömhus?!! 😂😂

https://bloggbevakning.se/2019/01/13...aven/#comments
Citera
2019-01-14, 13:14
Medlem
Påt igen! Bloggar såklart igen. Enligt ”önskemål”😂😂
Citera
2019-01-14, 13:29
Medlem
Och det första inlägget är...surprise surprise exakt formaterat efter denna tråd. Eftersom det ständigt diskuteras kring C ekonomiska situation så måste hon bara skriva ut att hon har det tufft,inte glassar runt och ska "lösa" saker. Lösa vad??? Äntligen betala skadestånd? Denna människa borde konstant gå med tyngd känsla så som hon lever rövare utan moraler.
Citera
2019-01-15, 17:43
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Undrar förresten hur det går med självdisciplinen vad gäller studierna: i bloggen skriver hon att idag är det tillbaka till rutiner och pluggande i eftermiddag, medan på instagram är det #spontanitet och #leosleklandbromma som gäller.

Det vore ju synd om hon inte fixade studierna, eftersom det vore ett sätt för henne att äntligen skaffa sig ett arbete och kunna betala tillbaka skulder och skadestånd.

Vad var det jag sa? Nu visar det sig mycket riktigt att studierna visst inte gick så bra heller, enligt hennes blogg.

"Failade kurser" pga. sjukstugan därhemma, skriver hon. Hmm, så alla utlandsresor, kryssningar, hotellweekends och massor av nöjesutflykter har inget alls att göra med studiehaveriet?

Hon försöker visst göra upp en ny studieplan med SYV för att ta omprov på hela kursen. Kanske var det därför som hon hastigt och lustigt pausade sin blogg samt rensade och gjorde IG privat häromdagen, så att ingen SYV skulle kunna misstänka (!) att bildbevisen på alla resor och nöjesturer kunde ha bidragit till hennes "failade kurser"?

Hursomhelst, där rök visst chansen för både KFM och hennes brottsoffer att på lång sikt få igen sina pengar om hon hade fått ett arbete efter avklarad utbildning.
Senast redigerad av GilGrissom82 2019-01-15 kl. 17:50.
Citera
2019-01-15, 18:29
Medlem
Tror jag blivit blockad... vilken är hennes senaste aktiva profil??
Citera
2019-01-15, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Tror jag blivit blockad... vilken är hennes senaste aktiva profil??
Jag är också blockad från hennes Instagram, välkommen i klubben, vet inte vad hennes senaste instagramkonto heter, hon har ju bytt också genom åren.
Citera
2019-01-15, 19:48
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Jag är också blockad från hennes Instagram, välkommen i klubben, vet inte vad hennes senaste instagramkonto heter, hon har ju bytt också genom åren.

Bara googla. men det är typ @3_barnsmamma. Och är man blockad är är det bara att att logga ut från ig. och söka i webbläsaren.
Citera
2019-01-15, 19:49
Är dock låst.
Citera
2019-01-15, 20:10
Medlem
Att faila en kurs på gymnasienivå, är det ens möjligt? Säger en hel del om henne. Nä tyvärr blir det ingen usk-utbildning som leder till jobb och pengar tillbaka till BO.
Citera
2019-01-15, 20:16
Citat:
Ursprungligen postat av Minnisen
Att faila en kurs på gymnasienivå, är det ens möjligt? Säger en hel del om henne. Nä tyvärr blir det ingen usk-utbildning som leder till jobb och pengar tillbaka till BO.

Instämmer. det är helt orimligt. Dessutom är hon enligt egen utsago redan uska.
Citera
2019-01-15, 21:20
Medlem
"Ja det var vad jag oxå tänkte skriva. Eller folk som verkar vilja förstöra jobb / samarbeten. De pengarna kunde jag så småningom lägga på BO, men ju mer folk sätter käppar i hjulet så blir det svårare.."

De här orden kommer alltså från kommentarsfältet på bloggbevakning av Catrin själv. Påstår hon på allvar att anledningen varför hon inte betalar tillbaka till sina BO är för att folk sätter käppar i hjulet?? Catrin din narcissistika j*vel du skulle inte betala tillbaka en krona om det så gällde din familjs liv. Och är hon så jävla pantad att hon inte fattar att en stor blogg som bloggbevakning som skrivit om henne otaliga grr och t.o.m haft insamling till ett av hennes offer, att det bara är "troll" som kommenterar när det gäller henne?? I och med att bloggbevakning skrev om henne så började många offer att följa just bloggbevakning. Så jag VET med säkerhet mer en 1-2 grr att det är något av Catrins BO som har svarat henne i kommentarsfältet. Men alla som ifrågasätter hennes manipulativa beteende är såklart "troll" enligt henne. Det är sen gammalt.

Här är länk

https://bloggbevakning.se/2019/01/15...-agg/#comments
Citera
2019-01-16, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
"Ja det var vad jag oxå tänkte skriva. Eller folk som verkar vilja förstöra jobb / samarbeten. De pengarna kunde jag så småningom lägga på BO, men ju mer folk sätter käppar i hjulet så blir det svårare.."

De här orden kommer alltså från kommentarsfältet på bloggbevakning av Catrin själv. Påstår hon på allvar att anledningen varför hon inte betalar tillbaka till sina BO är för att folk sätter käppar i hjulet?? Catrin din narcissistika j*vel du skulle inte betala tillbaka en krona om det så gällde din familjs liv. Och är hon så jävla pantad att hon inte fattar att en stor blogg som bloggbevakning som skrivit om henne otaliga grr och t.o.m haft insamling till ett av hennes offer, att det bara är "troll" som kommenterar när det gäller henne?? I och med att bloggbevakning skrev om henne så började många offer att följa just bloggbevakning. Så jag VET med säkerhet mer en 1-2 grr att det är något av Catrins BO som har svarat henne i kommentarsfältet. Men alla som ifrågasätter hennes manipulativa beteende är såklart "troll" enligt henne. Det är sen gammalt.

Här är länk

https://bloggbevakning.se/2019/01/15...-agg/#comments

Hon undrar varför ingen vill att hon ska bli känd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in