Citat:
Ursprungligen postat av
Liza1979
Har hon må tro ett samarbete med Telia nu?
Hon skriver i bloggen ett helt inlägg om hur jäkla bra Telia fiber är. Kostnader och att man kan titta hur många ggr man vill under 48h.
Telia fiber har även gått in och kommenterat!
Jag skulle inte tro att hon har det, inlägget är ju inte märkt som sponsrat och hon har ju fått skit för det tidigare.
Jag tror helt enkelt hon skriver som andra bloggerskor gör, mest för att det är hela hennes identitet och för dom som inte vet så framstår hon ju då som en "sponsrad toppbloggerska".
Lite som den där Stureplans-wannabe-modellbruden för några år sedan som hyrde in fotograf för att ta "modellbilder" på henne i underkläderna, jag vet inte vad tråden om henne egentligen handlade om, men helt plötsligt dök en tjej upp i tråden och upplyste oss om att det var H&M's billigaste underkläder, och sminkbordet var fullt med billiga skräp-produkter och provförpackningar.
Alla killar gick dock på den bluffen eftersom vi inte besitter tillräckliga kunskaper i dom ämnena.
Tjejen i tråden analyserade vidare, och bakgrunderna vid fotograferingarna var oftast samma lakan som fanns i sängen för dagen, vidare var "modellfotografen" mer eller mindre okänd och helt kass på ljussättning och bildkomposition
På samma sätt tror jag CH försöker upprätthålla sin image som toppbloggerska genom att recencera produkter lite fritt, utan att få ett öre för det, för att det är vad som förväntas av en bloggerska.
Det skulle inte heller förvåna mig om Telias kommentar är skriven av henne själv