2017-05-29, 10:00
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Tycker det är riktigt pissigt mot brottsoffren som förmodligen tagit ledigt från sina arbeten idag för att inställa sig till förhör. Det blir ytterligare stöld av deras tid och pengar. Så respektlöst!
Jag hoppas hon skäms något så innerligt för allt hon ställt till med.
Man får ersättning för förlorad inkomst av tingsrätten. Det ursäktar dock inget och jag hade fan gått bananas. Vet inte hur många offer vi har i tråden men det här var verkligen väntat. Det är trots allt Catharina vi har att göra med.
Senast redigerad av JaredLeto 2017-05-29 kl. 10:05.
Citera
2017-05-29, 10:01
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Hon har säkert inga skrupler för att tillverka ett eget läkarintyg.

Precis, mamsomaten kanske kan hjälpa till och printa ut ett på jobbet.
Var det inte exakt samma sjukdom, njurbäckeninflamation, som "drabbade" henne under förra rättegången också?
Citera
2017-05-29, 10:02
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Tycker det är riktigt pissigt mot brottsoffren som förmodligen tagit ledigt från sina arbeten idag för att inställa sig till förhör. Det blir ytterligare stöld av deras tid och pengar. Så respektlöst!
Jag hoppas hon skäms något så innerligt för allt hon ställt till med.

Håller med dig, lider verkligen med alla. Som någon skrev tidigare "Jag får eksem av detta..."
Tyvärr saknar Latrin samvete, så hon lär aldrig någonsin skämmas för något hon gjort. Hon kommer att skylla ifrån sig, allt är alltid andras fel, oavsett hur mycket bevis som finns mot henne...
Citera
2017-05-29, 10:02
Medlem
Arya.Ss avatar
Hon kanske är och spelar in en ny filmsnutt för KIT 🙈
Citera
2017-05-29, 10:03
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Vad fan polisen får väl släpa dit kärringjäveln. Fy fan så jävla arg jag blir, hur fan kan hon tro att folk ska gå på skiten?
Citera
2017-05-29, 10:04
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Man får ersättning för förlorad inkomst av tingsrätten. Det ursäktar dock inget och jag hade fan gått bananas. Vet inte hur många offer vi har i tråden men den här var verkligen väntat. Det är trots Catharina vi har att göra med.

Upp till en viss summa tror jag? Det finns väl ett maxbelopp på 700 om jag inte har fel?
Hur som helst, skattebetalarna som får pröjsa för dubbla rättegångskostnader.
Citera
2017-05-29, 10:07
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Upp till en viss summa tror jag? Det finns väl ett maxbelopp på 700 om jag inte har fel?
Hur som helst, skattebetalarna som får pröjsa för dubbla rättegångskostnader.
Jo, sant. Många berörda är märkbart förbannade just nu.
Citera
2017-05-29, 10:14
Medlem
Vilket jävla antiklimax.......

//B
Citera
2017-05-29, 10:21
Medlem
Duston91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Märkte du hur tydligt det var att Göran utgick från att hon bluffade? Han sa rätt ut att det var misstänksamt. Man kan iof vinna på lotto också även om det är väldigt osannolikt. men i detta fall tror jag vi kan vara tämligen säkra på att hon inte har njurproblem. Hade hon hävdat panikångest hade jag faktiskt kunnat tro på det.

Jodå, det märkte jag allt. Det var tydligt att Göran utgick från att hon bluffade. Advokat Ninmar Poli var tyst som en mus och när han väl öppnade munnen fick målsägande be honom prata högre. Tyckte mig se på honom att han skämdes, rätt rejält. Precis, delar din tanke/åsikt gällande "sjukdomen".
Citera
2017-05-29, 10:22
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
http://www.lt.se/stockholm/sodertalj...kan-uppskjuten

"
– Ett läkarintyg ska komma in den här veckan, annars kan vite dömas ut och tingsrätten kommer också att ta ställning till eventuell häktning. En tidigare huvudförhandling har ju också tydligen blivit inställd på grund av att hon har insjuknat.
"

Innebär det här att häktning kan bli aktuell inom de närmsta veckorna? Så till vida hon inte inkommer med giltigt läkarintyg för njurbäckeninflammation.

För inte kan väl rätten godta att hon ställer in för en urinvägsinfektion utan allmänpåverkan, som det kan komma stå
i ett eventuellt läkarintyg.
Citera
2017-05-29, 10:27
Medlem
henki420s avatar
Det positiva är att rätten ser vilken lögnare hon är. Nu får hon en sommar, men hon lär inte ha några pengar att resa för. Om hon är så dum att hon begår fler bedrägerier, bäddar hon verkligen för ett långt straff. Hoppas att det beslutas om hämtning och häktning inför nästa rättegång, så hon har det i huvudet hela sommaren. Det här är ett plåster som hon tänker dra av riktigt långsamt.
Citera
2017-05-29, 10:34
Medlem
JaredLetos avatar
Något säger mig att hon kommer dra utomlands, och att hon nu får 60+ dagar att planera allt. Känns väldigt märkligt att man kan hävda sin oskuld denna gången och sedan inte dyka upp. Få det gjort för helvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in