Catrin, varför kan inte du bara sluta? Sluta vara så himla egoistisk och uppmärksamhetsökande törstig liten råtta! Låt kärleken för dina barn vinna över egoismen för att tro mig det kommer inte finnas en enda vettig förälder som kommer låta sina barn vara nära dina pga ditt smutsiga namn. Tänk att behöva gå runt och vara rädd i sitt eget hem när dina barn är på besök, barn gör det dem ser och du är ingen vidare förebild.
Du har inga vänner din loser, tjejerna du tar bilder med på Sture är 93

r som aldrig sett dig tidigare och du bad dem om bild, train wreck! En vanlig klubbrutin du brukar göra.
Kommer du ihåg när du bullshittade om att du var tillsammans med K och när jag frågade honom (du visste inte att vi var gamla barndomskompisar) framför dig och han sa att du ljög och du försökte ändra på historian? Erkänn att din förstfödde har fått namnet efter honom.
Och alla dina jävla samtal till USA som satte en nära till mig i kronis och din vidriga morsa hade mage att försvara dig och t.o.m hota oss med polisanmälan mot jag vet inte vad. Det här med falska hot till polisen verkar vara genetisk.
Att du förlorade barnet i Turkiet pga livmodercancer och var därför tvungen att komma hem till Sverige för behandling visade sig också bara vara skitsnack! Fortsätt och gräv din grav din dumma räv