2016-08-30, 20:10
Medlem
https://catrinhedlund.com

Hon är tillbaka...
Citera
2016-08-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninvattenflaska

Hon är tillbaka...

Jippie!!

Är ohälsosamt beroende av den här tråden samt hennes blogg känner jag..
Citera
2016-08-30, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninvattenflaska

Hon är tillbaka...

Och hotar på en gång att anmäla alla som "hänger ut hemme" 😂😂
Citera
2016-08-30, 20:39
Medlem
''Mitt namn är Catrin Hedlund och driver en av Sveriges största bloggar!''
En av Sveriges största bloggar & har under 1000 följare på instagram..?

Edit; samt att hon har fler inlägg än följare på instagram
Citera
2016-08-30, 20:41
Medlem
Hon kunde bara inte låta bli! Jag är säker på att hon valde att starta bloggen igen så att hon kan få chansen att fräsa tillbaka. Men det lär bli en lika torr blogg som innan och nu släpps ingen kritik fram.

Jag kommer inte följa den.

She is bacc!!! men berätta inte för dom.

Citera
2016-08-30, 20:47
Medlem
henki420s avatar
Det går bra för hästansiktet nu. Hon börjar bli rikskänd. Har varit med i TV (brottsplats Sverige) och figurerat i flera tidningar. Men framför allt har hon en av de mest besökta trådarna på FlashBack. Inte många i Järna som kan skryta om det. Ibland undrar man om det inte är det som driver henne.
Citera
2016-08-30, 20:56
Medlem
När hon skriver om media så låter det som om det ligger paparazzi i varenda buske och bara väntar på henne.
Citera
2016-08-30, 21:30
Medlem
Catrin Hedlund måste vara svagbegåvad. Eller ja, det vet vi redan att hon är.
Bara för att en förundersökning läggs ner betyder det inte att brott inte har begåtts, utan att åklagaren inte kan förvänta sig en fällande dom vid en huvudförhandling.
Bevisen kan vara svaga/dåliga eller annat som gör att åtal inte väcks.
Citera
2016-08-30, 21:43
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Catrin Hedlund måste vara svagbegåvad. Eller ja, det vet vi redan att hon är.
Bara för att en förundersökning läggs ner betyder det inte att brott inte har begåtts, utan att åklagaren inte kan förvänta sig en fällande dom vid en huvudförhandling.
Bevisen kan vara svaga/dåliga eller annat som gör att åtal inte väcks.
Det skulle vara intressant att se originalen till de dokument hon flashar, hon tycks ju inte våga låta oss se målnumret men dokumenten borde väl vara offentlig handling. Får maila rätten i morgon och begära ut vad som nu finns
Nu har vi ju det märkligt brottsbefrämjande systemet i det här landet att ju fler bedrägerier hon begår, desto mer belöningar får hon i form av att dels behålla pengarna och dels få åtalsunderlåtelser och straffrabatt. Finns det fler länder än Sverige som belönar vaneförbrytare?
Artikeln som länkats i tråden låter påskina att de fall som nu läggs ner beror på att de straffvärdesmässigt kommer att kunna konsumeras av ett grövre brott... eller hoppas jag bara?
Citera
2016-08-31, 00:44
Medlem
Catrin, varför kan inte du bara sluta? Sluta vara så himla egoistisk och uppmärksamhetsökande törstig liten råtta! Låt kärleken för dina barn vinna över egoismen för att tro mig det kommer inte finnas en enda vettig förälder som kommer låta sina barn vara nära dina pga ditt smutsiga namn. Tänk att behöva gå runt och vara rädd i sitt eget hem när dina barn är på besök, barn gör det dem ser och du är ingen vidare förebild.
Du har inga vänner din loser, tjejerna du tar bilder med på Sture är 93r som aldrig sett dig tidigare och du bad dem om bild, train wreck! En vanlig klubbrutin du brukar göra.
Kommer du ihåg när du bullshittade om att du var tillsammans med K och när jag frågade honom (du visste inte att vi var gamla barndomskompisar) framför dig och han sa att du ljög och du försökte ändra på historian? Erkänn att din förstfödde har fått namnet efter honom.
Och alla dina jävla samtal till USA som satte en nära till mig i kronis och din vidriga morsa hade mage att försvara dig och t.o.m hota oss med polisanmälan mot jag vet inte vad. Det här med falska hot till polisen verkar vara genetisk.
Att du förlorade barnet i Turkiet pga livmodercancer och var därför tvungen att komma hem till Sverige för behandling visade sig också bara vara skitsnack! Fortsätt och gräv din grav din dumma räv
Citera
2016-08-31, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Det går bra för hästansiktet nu. Hon börjar bli rikskänd. Har varit med i TV (brottsplats Sverige) och figurerat i flera tidningar. Men framför allt har hon en av de mest besökta trådarna på FlashBack. Inte många i Järna som kan skryta om det. Ibland undrar man om det inte är det som driver henne.

Shit hon slår nog snart LuriflaxFlux i kategorin Järnabors egna flashbacktrådar
Citera
2016-08-31, 09:16
Medlem
bekräftade inte åklagaren att förundersökningarna om bedrägeri skulle läggas ner eftersom det fanns brott som "trumfade" dessa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in