2016-06-06, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Har hon må tro ett samarbete med Telia nu?
Hon skriver i bloggen ett helt inlägg om hur jäkla bra Telia fiber är. Kostnader och att man kan titta hur många ggr man vill under 48h.
Telia fiber har även gått in och kommenterat!

Akelius har avtal med telia och det är den leverantören som de som bor på norrtuba kan använda. Tror det är låst till telia som leverantör.
Citera
2016-06-06, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Skall inte vi alla vara lediga idag? Var ledig, enhörningsbarbeque:n!

--

Någon ringde visst Telia:
https://zend2.com/open12.php?u=fnR7u...&b=29#comments

Ja i dag ska vi vara lediga och grilla (UnicornMeat)

Jag får inte dina zend2 länkar att fungera, kan du citera
Citera
2016-06-06, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn

Jag skrev följande kommentar på Catrins blogg:

"Ringde Telia. De säger att de inte har skrivit den här kommentaren."

Catrin svarade:

"Ok, ja jag vet inte vem som skrivit dem men oavsett vad så är Telia - fiber superbra!"
Citera
2016-06-06, 14:35
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn

Varför funkar inte zend2 för dig? Länkar så för att jag tänker att inte alla sitter på Tor. OM nu detta är sant osv osv, men här:

Citera
2016-06-06, 14:36
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Jag skrev följande kommentar på Catrins blogg:

"Ringde Telia. De säger att de inte har skrivit den här kommentaren."

Catrin svarade:

"Ok, ja jag vet inte vem som skrivit dem men oavsett vad så är Telia - fiber superbra!"

Din lille räv.
Citera
2016-06-06, 14:38
Medlem
vonDunajewskans avatar
Påminnelse

Vill bara påminna om att vi om vi nu skulle RÅKA ramla över bitar av FUP:en inte publicerar, vi vill ju inte sabba något.

Tillägg: Nuvarande FU alltså. Gamla torde vara offentlig handling.
Senast redigerad av vonDunajewskan 2016-06-06 kl. 14:40. Anledning: Tillägg
Citera
2016-06-06, 14:41
Medlem
Citat:
Din lille räv.

Jag vet att forskningen blir sämre om man är inne och pillar och lägger sig i det man forskar på men det är så jävla roligt att skriva små psykande kommentarer ibland! Trodde inte hon skulle publicera den.
Citera
2016-06-06, 14:48
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Jag vet att forskningen blir sämre om man är inne och pillar och lägger sig i det man forskar på men det är så jävla roligt att skriva små psykande kommentarer ibland! Trodde inte hon skulle publicera den.

Ja, det är ju ett antal mer eller mindre kritiska kommentarer som inte nått fram, men CH kanske värnar om transparens och annan pressetik...

--

För övrigt har hon ju en anmälan mot sig till Konsumentverket sedan tidigare för smygreklam. Tog aldrig reda på vad som hände, men troligtvis inget. De bryr sig förmodligen mer om de större fiskarna och det är ju fullt begripligt. Det man skall vara noggrann med är väl att upplysa om det är spons/affiliate eller vanligt tips/rekommendation, men det är ju många som slirar med det.

Har själv tipsat om saker utan att understryka att det rör sig om ett vänligt gratistips, men jag är för det första den minsta av småfisk, för det andra gäller det saker folk gör ideellt, som ingen ändå tjänar något på.
Citera
2016-06-06, 14:50
Medlem
Citat:
Vill bara påminna om att vi om vi nu skulle RÅKA ramla över bitar av FUP:en inte publicerar, vi vill ju inte sabba något.

Tillägg: Nuvarande FU alltså. Gamla torde vara offentlig handling.

Du är ett geni! Varför har jag inte tänkt på att begära ut det gamla förundersökningsprotokollet?! Och slasken (=det som inte tas med i det officiella protokollet)!! Måste ju finnas hur mycket spännande som helst där!!!
Citera
2016-06-06, 14:55
Medlem
Gjorde btw ett nytt försök att få följa Catrin på Instagram igår men är fortfarande blockad. Upptäckte dock ett (för mig) nytt konto. "Catrin_hedlund_bedragerskan". Har aldrig sett det innan när jag sökt på hennes namn. Kan vara värt att hålla koll på i vår lilla FRA-verksamhet.
Citera
2016-06-06, 15:01
Medlem
Mona.Krassligs avatar
Citat:
Du är ett geni! Varför har jag inte tänkt på att begära ut det gamla förundersökningsprotokollet?! Och slasken (=det som inte tas med i det officiella protokollet)!! Måste ju finnas hur mycket spännande som helst där!!!

Brukar vara lite halvknepigt att få ut slasken om man inte är ombud till någon av parterna.
Citera
2016-06-06, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mona.Krasslig
Brukar vara lite halvknepigt att få ut slasken om man inte är ombud till någon av parterna.

Tack för infon! Har aldrig försökt få ut en slask så satt just och funderade på huruvida den lämnas ut eller inte.

Gör ett försök så får vi se hur det går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in