2016-08-26, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Någon aning om vem det är? Du brukar alltid veta lite mer än oss andra.

Jag skulle spontant gissa på att det är någon random snubbe hon träffat på krogen eller nåt. Precis som jag tror med många av bilderna med hennes väninnor.
Citera
2016-08-26, 12:41
Medlem
Hoppas fan hon skojar i sitt senaste instagraminlägg.
Hon skulle lämna K1 på skolan men när han börjar klänga sig fast i henne och "vägrar" släppa skiter hon i skolan och tar med honom till beachen istället.
Hon lägger all skuld på personalen och skriver att hon tänker ta upp detta med rektorn.

Hur fan tror hon att något ska fungera när hon inte klarar av att vara en mamma och istället är barnens kompis. Lite konsekvenstänkande för helvete! Han kommer bara fortsätta köra med henne för han vet att han kan.
Senast redigerad av Atomipommi 2016-08-26 kl. 13:12.
Citera
2016-08-26, 14:28
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
https://instagram.com/p/BJiu4WxgPZU/

Nu är hon igång o skriver om nån kille igen. Verkar vara nåt på/av förhållande. Han såg förvånansvärt ljus ut dock för att vara hennes typ. 😳🙄

Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Tusen tack!

Det kan inte vara hennes bror? Eller en vän? Oerhört märklig text om det skulle handla om en pojkvän eller fling!

Hennes bror ser helt annorlunda ut, ljus i håret och knapp skäggväxt. Skulle tippa på att snubben på bild är syrian
Citera
2016-08-26, 14:33
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atomipommi
Hon skulle lämna K1 på skolan men när han börjar klänga sig fast i henne och "vägrar" släppa skiter hon i skolan och tar med honom till beachen istället.
Hon lägger all skuld på personalen och skriver att hon tänker ta upp detta med rektorn.

Hur fan tror hon att något ska fungera när hon inte klarar av att vara en mamma och istället är barnens kompis. Lite konsekvenstänkande för helvete! Han kommer bara fortsätta köra med henne för han vet att han kan.

Kvinnan måste skaffa ett jobb och ett eget liv alltså. Inte sunt att känna sig så ensam och uttråkad att man måste dra med sig ungarna till beachen för att ha något att göra eller visa upp. Normala människor spenderar stor tid av dagen på arbetet men Catrin ligger hemma och pösar i soffan som en nolifer.
Citera
2016-08-26, 15:45
Medlem
En som e vän m henne på FB och instagram och även CH sk ex kompis säger att hon beklagat sig nu på sin sida och själv anser att en av det dummaste saker hon gjort i sitt liv var att börja blogga!😂
Catrin Hedlund som jagat media, som törstat efter uppmärksamhet genom att kommentera över hela internet NYHETEN att hon är gravid med en i ett visst band!! Catrin som ringt media och beklagat sig över den usla pappan, och svartmålat honom inför svenska folket?!
En kille hon inte ens legat med!!!

Skrattar ihjäl mig åt detta fast man borde fan gråta!!😂
Men detta visar hur ok hon tycker det e med all skit hon gjort, lurat alla och ljugit för sin familj!
Tragisk och mycket ful människa!
Senast redigerad av denisa 2016-08-26 kl. 15:54.
Citera
2016-08-26, 16:01
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
En som e vän m henne på FB och instagram och även CH sk ex kompis säger att hon beklagat sig nu på sin sida och själv anser att en av det dummaste saker hon gjort i sitt liv var att börja blogga!😂
Catrin Hedlund som jagat media, som törstat efter uppmärksamhet genom att kommentera över hela internet NYHETEN att hon är gravid med en i ett visst band!! Catrin som ringt media och beklagat sig över den usla pappan, och svartmålat honom inför svenska folket?!
En kille hon inte ens legat med!!!

Skrattar ihjäl mig åt detta fast man borde fan gråta!!😂
Men detta visar hur ok hon tycker det e med all skit hon gjort, lurat alla och ljugit för sin familj!
Tragisk och mycket ful människa!
"Jag är så trött på media och att vara offentlig! Media förstår ni det? Jag ogillar er så jäkla mycket! (Blir väl en rubrik om detta inlägg någonstans med.. "
Your wish is my command CH så vassego:
Citera
2016-08-26, 16:04
Medlem
Kunde inte låta bli att kräkas på hennes insta när hon gnäller över media.

Fan för dig CH.
Citera
2016-08-26, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atomipommi

Men vänta nu. Hon hade ju jobb på ngn halvt seriös tateringsstudio? Eller var det bara tillfälligt?? Och hur fan orkar hon trava runt så mycket? Hon verkar inte vara ngn "mortionsmänniska" om jag säger så. (Om vi bortser från karriären som basketproffs). Först ska hon släpa sig till förskolan m K2, sen till skolan m K1 och sedan till stranden.... Ni som vet, ligger inte dessa tre ställen ganska långt ifrån varandra?? Finns det ens en badstrand inne i Järna? Har för mig att badet ligger en bit utanför så man måste åka 🚙 bil.
Citera
2016-08-26, 16:22
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calippo-lover
Men vänta nu. Hon hade ju jobb på ngn halvt seriös tateringsstudio? Eller var det bara tillfälligt??
Jag var i närheten av tatueringsstudion här i dagarna och kikade lite närmre på den. Den ligger på övervåningen i ett hus som hyser en Sibylla-restaurang. Classy som hell. När jag var där satt det några slöa turkar och hängde på en balkong som hör till studion. Inga tecken på att den svankande bedrägerifittan var där, såg inte heller hennes bil på parkeringen. Men jag tänkte fortsätta svänga förbi när jag är i krokarna
Citera
2016-08-26, 16:47
Medlem
vonDunajewskans avatar
Herregud, vad mycket jag har missat.Precis som EnhörningsBBQ:n håller jag på att läsa ikapp, men jag skulle vara väldigt intresserad av någon sammanfattning av alla turer med avställda bilar och olovlig körning...

Och jag är väldigt nyfiken på vad EK har valt att gå vidare med bostadsregistreringen...

Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Jag har snackat med EK och det är fel att hon bor i samma lägenhet som CH, så nu vet vi det.

"Hej, läste ditt meddelande först nu. Vet inte vad jag ska tro, både komiskt ock läskigt. Är inte sådan själv som hänger på flashback el liknande.. De har iaf helt missförstått. Hon bor inte hos mig, hon bor våningen ovanför och jag känner henne inte ens. Vet du varför de tror att hon bor hos mig? Ingen lust att läsa hela tråden... Skriver de något mer om mig?

Tack för att du sa till!"

milajk är på tårna som vanligt, ser jag.

Citat:
Ursprungligen postat av milajk
Here we go again... Ränderna går aldrig ur en zebra etc etc

http://nyheter24.se/nyheter/brott-st...catrin-hedlund

Hon utreds för 40 nya fall av bedrägerier under 2015 och 2016. Men dessvärre verkar dessa inte gå till åtal enligt artikeln.

Däremot utreds hon för andra typer av brott som tydligen "trumfar bedrägerierna". *spännande*

Och vi får även svar på varför det plötsligt blev helt tyst om hennes pojkvän... Även lurat honom på ca 60.000 kr.

Följetongen fortsätter...
Citera
2016-08-26, 19:00
Medlem
husbys avatar
Den här härvan gör en verkligen aldrig besviken. Just precis när en trodde att CHs beteende inte kunde bli värre... Boom! Vi får löften från en åklagare att detta kommer trumfa det gamla.

Det här är liksom bättre än vilken dramaserie somhelst. Rederiet släng dig i väggen liksom! You ain't nothing against Catrin Hedlund!

Det här är fan den bästa tråden jag någonsin har följt på FB!
Citera
2016-08-26, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husby
Den här härvan gör en verkligen aldrig besviken. Just precis när en trodde att CHs beteende inte kunde bli värre... Boom! Vi får löften från en åklagare att detta kommer trumfa det gamla.

Det här är liksom bättre än vilken dramaserie somhelst. Rederiet släng dig i väggen liksom! You ain't nothing against Catrin Hedlund!

Det här är fan den bästa tråden jag någonsin har följt på FB!

SJUKT!!
Gå in på www.bloggbevakning.se så får ni se att hon fortfarande blåser folk på biljetter i denna stund och JUST NU!!
Har precis fått höra att hon blåst folk på Justin B samt nu Håkan Hellström!!!

Är det för att hon behöver pengar till den jävla semester hon skrev hon skulle på, som hon ljög om?

Nån borde fan ringa hennes föräldrar och informera att deras dotter fortsätter blåsa andra barn tonåringar och även vuxna på biljetter som inte finns!!!

Och Catrin Hedlund ansågs vara Låg risk för återfall å slapp Vinn projektet?!?!

PS tror det e bullshit att ungen ej ville vara i skolan, snarare vågar hon nog inte åka till nån strand helt själv utan känner sig säkrare om nån unge är med? För kompisar har hon inga-de har hon ju redan blåst?
Va tror ni??
Senast redigerad av denisa 2016-08-26 kl. 19:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in