Citat:

Ursprungligen postat av 
Atomipommi

Hoppas fan hon skojar i sitt senaste instagraminlägg.
Hon skulle lämna K1 på skolan men när han börjar klänga sig fast i henne och "vägrar" släppa skiter hon i skolan och tar med honom till beachen istället. 
Hon lägger all skuld på personalen och skriver att hon tänker ta upp detta med rektorn.
Hur fan tror hon att något ska fungera när hon inte klarar av att vara en mamma och istället är barnens kompis. Lite konsekvenstänkande för helvete! Han kommer bara fortsätta köra med henne för han vet att han kan.

Det känns inte direkt pedagogiskt att låta ungen slippa skolan bara för att han är rädd (hittar ingen bättre orsak till varför han skulle klänga sig fast annars) för vad lär han sig av det? 
Hur funkar det att vara mamma när man har total avsaknad av empati, någon som vet? Jag har följt henne en hel del sedan denna härva började nystas upp, och jag tycker att hon klagar oerhört mycket på sina barn. Min uppfattning är att hon tycker att barnen är ''i riktigt jobbiga faser'' jämt och ständigt, och det är alltid världskrig enligt henne. Fyfan jag tycker så synd om hennes barn, för en dag kommer dom inse vem deras mamma egentligen är och det lär inte bli någon trevlig överraskning... 

Citat:

En av de bästa sakerna jag gjort i livet är att börja blogga - men det är även en av de mest korkade sakerna jag gjort.. Att jag dessutom gett svar på div saker i div intervjuer, ja det är väl både bra och dåligt - men när det kommer till media, så är det de absolut sämsta du kan göra!

Detta är så äckligt. Precis som när hon blev dömd - hon ångrade inte sina handlingar, hon ångrade att hon åkte fast. Nu ångrar hon att hon ställt upp på intervjuer och berättat om sin kriminalitet, men  själva kriminaliteten verkar inte vara något av det mest korkade hon gjort. 
Som jag sagt tidigare, jag tycker det är skrämmande. Hennes verklighetsuppfattning... Nä jag finner inga ord.