2016-08-26, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
SJUKT!!
Gå in på www.bloggbevakning.se så får ni se att hon fortfarande blåser folk på biljetter i denna stund och JUST NU!!
Har precis fått höra att hon blåst folk på Justin B samt nu Håkan Hellström!!!

Är det för att hon behöver pengar till den jävla semester hon skrev hon skulle på, som hon ljög om?

Nån borde fan ringa hennes föräldrar och informera att deras dotter fortsätter blåsa andra barn tonåringar och även vuxna på biljetter som inte finns!!!

Och Catrin Hedlund ansågs vara Låg risk för återfall å slapp Vinn projektet?!?!

PS tror det e bullshit att ungen ej ville vara i skolan, snarare vågar hon nog inte åka till nån strand helt själv utan känner sig säkrare om nån unge är med? För kompisar har hon inga-de har hon ju redan blåst?
Va tror ni??

Har hon ingen låtsaskompis, typ Mållgan ni vet Alfons polare😂. Nä tror bruden lever ett ensamt liv nu, kidsen o morsan är nog allt hon har.
Karma is i bitch!👊
Citera
2016-08-26, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
"Jag är så trött på media och att vara offentlig! Media förstår ni det? Jag ogillar er så jäkla mycket! (Blir väl en rubrik om detta inlägg någonstans med.. "
Your wish is my command CH så vassego:

Tack!!!

Ser (via Imgrum) att posten har 4 kommentarer men innehållet går inte att se där och jag är blockad från hennes insta. Är det någon som kan se dem och orkar skärmdumpa och lägga upp här? Är så otroligt nyfiken!

Är även extremt nyfiken på vad som står i de 9 kommentarerna till den här posten:

http://a65.tinypic.com/28a84n9.jpg

Om någon orkar så är jag oändligt tacksam!!!
Citera
2016-08-26, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atomipommi
Hoppas fan hon skojar i sitt senaste instagraminlägg.
Hon skulle lämna K1 på skolan men när han börjar klänga sig fast i henne och "vägrar" släppa skiter hon i skolan och tar med honom till beachen istället.
Hon lägger all skuld på personalen och skriver att hon tänker ta upp detta med rektorn.

Hur fan tror hon att något ska fungera när hon inte klarar av att vara en mamma och istället är barnens kompis. Lite konsekvenstänkande för helvete! Han kommer bara fortsätta köra med henne för han vet att han kan.

Är det här inlägget borttaget från hennes insta? Det enda jag hittar på samma tema är det här:

Citera
2016-08-26, 21:51
Medlem
Hon har nog ändrat sitt inlägg på insta i sånt fall.

En mindre spaningsarbetet: hon köpte pizza med barnen idag.

Är det bara jag dom tycker k1 ser väldigt smal ut? Nu så är viss barn smala förvisso men la märke till det på dom bilder hon lagt ut idag och igår.
Citera
2016-08-26, 21:58
Medlem
http://a67.tinypic.com/2mc9kpv.jpg
Citera
2016-08-26, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeLegerat

Är det bara jag dom tycker k1 ser väldigt smal ut? Nu så är viss barn smala förvisso men la märke till det på dom bilder hon lagt ut idag och igår.

Catrin är ju också väldigt smal så han kan ju ha ärvt hennes kropp. Har läst hennes blogg förut när hon bodde i Turkiet o han var mindre han var lika smal då.
Citera
2016-08-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Tack!!!

Ser (via Imgrum) att posten har 4 kommentarer men innehållet går inte att se där och jag är blockad från hennes insta. Är det någon som kan se dem och orkar skärmdumpa och lägga upp här? Är så otroligt nyfiken!

Är även extremt nyfiken på vad som står i de 9 kommentarerna till den här posten:

Om någon orkar så är jag oändligt tacksam!!!

http://a64.tinypic.com/2igbwuc.jpg
Citera
2016-08-26, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeLegerat

Tycker att CH också har tunnat ut lite, syns på kinderna och på ögonhålorna. Tycker nästan hon ser insjunken på vissa bilder. Kanska inte mår så bra....
Citera
2016-08-26, 22:21
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calippo-lover
Tycker att CH också har tunnat ut lite, syns på kinderna och på ögonhålorna. Tycker nästan hon ser insjunken på vissa bilder. Kanska inte mår så bra....
För mycket amfetamin kanske? Den där märkliga "Here-comes-Johnny-blicken" måste ju bero på nåt.
Citera
2016-08-26, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
http://a64.tinypic.com/2igbwuc.jpg

Den kommentaren om att media går på vad en person säger pratar hon om sig själv? Med tanke på att hon målade ut fel pappa till sitt barn 🙈
Citera
2016-08-27, 00:58
Hahaha dum jävel detta är alltså... "har de inget bättre att skriva om än lilla jag, exempelvis krig och barn som dör av svält". Ja, slutar du begå brott så skriver ingen om dig i media pantade bimbo Dessa typer är alltid ute efter lätta byten och mer mer mer mer mer mer mer mer
Citera
2016-08-27, 05:55
Medlem
Fleschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atomipommi
Hoppas fan hon skojar i sitt senaste instagraminlägg.
Hon skulle lämna K1 på skolan men när han börjar klänga sig fast i henne och "vägrar" släppa skiter hon i skolan och tar med honom till beachen istället.
Hon lägger all skuld på personalen och skriver att hon tänker ta upp detta med rektorn.

Hur fan tror hon att något ska fungera när hon inte klarar av att vara en mamma och istället är barnens kompis. Lite konsekvenstänkande för helvete! Han kommer bara fortsätta köra med henne för han vet att han kan.

Det känns inte direkt pedagogiskt att låta ungen slippa skolan bara för att han är rädd (hittar ingen bättre orsak till varför han skulle klänga sig fast annars) för vad lär han sig av det?

Hur funkar det att vara mamma när man har total avsaknad av empati, någon som vet? Jag har följt henne en hel del sedan denna härva började nystas upp, och jag tycker att hon klagar oerhört mycket på sina barn. Min uppfattning är att hon tycker att barnen är ''i riktigt jobbiga faser'' jämt och ständigt, och det är alltid världskrig enligt henne. Fyfan jag tycker så synd om hennes barn, för en dag kommer dom inse vem deras mamma egentligen är och det lär inte bli någon trevlig överraskning...

Citat:
En av de bästa sakerna jag gjort i livet är att börja blogga - men det är även en av de mest korkade sakerna jag gjort.. Att jag dessutom gett svar på div saker i div intervjuer, ja det är väl både bra och dåligt - men när det kommer till media, så är det de absolut sämsta du kan göra!

Detta är så äckligt. Precis som när hon blev dömd - hon ångrade inte sina handlingar, hon ångrade att hon åkte fast. Nu ångrar hon att hon ställt upp på intervjuer och berättat om sin kriminalitet, men själva kriminaliteten verkar inte vara något av det mest korkade hon gjort.

Som jag sagt tidigare, jag tycker det är skrämmande. Hennes verklighetsuppfattning... Nä jag finner inga ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in