2016-09-13, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
Videoklipp på IG upplagt idag, med taggen #september
Med tanke på att flera ifrågasatt om Christin verkligen är på kryssning (igen... Stackars stackars barn!)
Jaja, Catitzi, du läser ju inte här... Eller hur?
Patetisk, ofräsch hy, flum-flum... Är det bara alkohol eller är det droger också...?
Som sagt, Kraschen närmar sig! 😈

Alltså hon e tamefan galen!
Vem fan lägger ut ett patetiskt klipp på sig själv, samma sunkiga kläder som hon varje dag har på sig och på alla sina bilder hon delar, ofräsch hy, flum-flum?
OCH då hon har över en miljon i skulder, är arbetslös, utan vänner, baktalad, skiter i sina grabbar, men fortsätter låtsas som om livet ser ljust ut?

E hon ett skämt???
Senast redigerad av denisa 2016-09-13 kl. 19:21.
Citera
2016-09-13, 19:19
Medlem
Enligt hennes blogg igår (?) var hon ju så sjuk (hosta) att hon nog måste gå till läkaren.
Ja, hon är ett skämt. Ett skämt skämt.
Citera
2016-09-13, 19:56
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
Gissar att det är många som inte vet hur den lilla byhålan Järna ser ut... 😜
På kartan ser ni var Catarine bor (det går en gångväg vid "hennes" gård ned till bilvägen), dagis (K2), skola (K1 fd Malikay), och de 2 mataffärerna på byn. Ungefär i mitten nedtill, precis utanför i bild, bor AH.
Alltihop inom gångavstånd... OM man nu alltså inte är för lat för att gå och hellre kör en bil med körförbud OCH indraget körkort pga rattfylla... 😎

[IMG]http://i64.tinypic.com/24mu7ah.png[/I

Enligt dagens blogginlägg bor Catitzi bara 2 min från mamma/mormor AH... Jaa, om man åker bil ja!!

Jag gissar att du aldrig ens har GÅTT mellan Fraggelberget och Eneområdet? 😜 Tar ca 15-20 min, bara så att du vet Catrinzki... 😎
Citera
2016-09-13, 19:56
Medlem
Latrin har insett att hon är busted. Nytt inlägg på bloggen om båtresan.
Hon passade också på att försvara sig angående att lämna barnen med mormorn..
"Så jag passade på att haka på och kidsen ville stanna kvar hemma med mormor"
Citera
2016-09-13, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atomipommi

Ja eller hur?
Denna mormor har ju hennes barn mer än vad hon har!😂
Och imorgon kommer nog ett blogg inlägg hur hon saknar sina grabbar när dom är i skolan, och nåt i stil med #familyfirst#
Citera
2016-09-13, 20:45
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Ja det vet jag (SLA 312)

Men om någon visste vad AH har för bil hon kör

Mamma/mormor AH:s regnr:
LRY 993
Citera
2016-09-13, 20:54
Medlem
Loyolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atomipommi

Det låter som att kidsen hade fritt att välja mellan att följa med henne och festa på båten eller stanna hos mormor. Visst.
Citera
2016-09-13, 21:42
Medlem
Hon är som en trotsig 2-åring med sina "tuffa" bilder och text som naturligtvis är riktade mot alla "haters" och media. Det känns som hon mer och mer spårar ur..
Citera
2016-09-13, 21:46
Medlem
First I got married to money, then I fell in love with that dirty..
#drake #future #woman #parentaladvisoryexplicitcontent #mamma #mama #lifestyle #poland #finland #vimedbarn #nouw #finestse #losangeles #nyc #2016

ja hon har ballat ur totalt. Men jag undrar varför hon taggar #vimedbarn? blev hon inte utskickad där ifrån ?
Citera
2016-09-13, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
#drake #future #woman #parentaladvisoryexplicitcontent #mamma #mama #lifestyle #poland #finland #vimedbarn #nouw #finestse #losangeles #nyc #2016

ja hon har ballat ur totalt. Men jag undrar varför hon taggar #vimedbarn? blev hon inte utskickad där ifrån ?
Ja och från nouw och/eller finest med, håller fan inte reda på allt längre #hinnerintemedicatanjasskit #jagharetthederligtjobbomdagarna
Citera
2016-09-13, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider

Nouw och finest också tror jag... Och vad har losangeles och nyc att göra med en båt som går mellan Sverige och Finland? 🙈
Dessutom verkar hon ha tagit med alla kläder hon äger på den där kryssningen...
Citera
2016-09-13, 22:07
Medlem
vonDunajewskans avatar
Detta var ju nästan roligast i så fall:
Citat:
Hade barnens pappor haft varannan vecka så hade ni inte sagt något eller? Däremot så ifrågasätts jag direkt när barnen är hos mormor, som träffar barnen varje dag oavsett om vi sover där eller inte..

Ja, om du inte hade ägnat dig åt umgängessabotage och motarbetat pappa ML trots att han har umgängesrätt med sitt barn hade saken hamnat i liiitet annat läge, men ok, lev din lögn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in