2016-09-21, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111bombastic
Vem ljuger att man har cancer för att få uppmärksamhet..någon måste stoppa henne..hoppas någon myndighet läser detta

Hon kanske trodde det var cancer men det senare visade sig vara Hemorrojder?
Citera
2016-09-21, 13:24
Medlem
Jarnabos avatar
Om ni saknar en kommentar i dagens IG-inlägg, så är det Devote som själva har raderat den, efter att de fått info om vem Catrin är. 😉
Citera
2016-09-21, 13:26
Medlem
Harambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
Om ni saknar en kommentar i dagens IG-inlägg, så är det Devote som själva har raderat den, efter att de fått info om vem Catrin är. 😉

Blev lite förvånad över den kommentaren imorse. Bra att dom gjort någon form av efterforskning iaf
Citera
2016-09-21, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo

Vad skrev dom? Jag missade den.
Citera
2016-09-21, 14:00
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Typ i stil med "Då får vi fånga dagen".
Citera
2016-09-21, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Ursäkta mig om jag är trög, begrep inte riktigt vad du menade med "öppna filer", så tänker ändå fråga om du kan lägga upp dokumentationen på minfil eller något? Om det går. Vill hemskt gärna se mer!

Nej, jag menar att jag inte kan öppna filerna som lagts upp, så de raderna jag lade upp kanske är överflödiga. Det jag skrev ut är vad jag kan skriva, inte mer. Men det står väl i fuparna som finns ute förmodar jag.
Citera
2016-09-21, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven

https://minfil.org/kvnK4pUMiZXCQk1l2...b5/Catrin4.jpg
Citera
2016-09-21, 14:06
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gr3ger666
https://minfil.org/kvnK4pUMiZXCQk1l2...b5/Catrin4.jpg

Bra där Gr3ger666 👍
Devote har alltså raderat sin kommentar, efter att de fått info om vad Catrin har gjort och är både dömd och nu misstänkt för.
Citera
2016-09-21, 17:15
Medlem
Kul att hon på sin blogg skriver att hon är friad

Hon slapp bara sitta häktad under tiden dom utreder hennes brott.
Hon kommer åka dit så hårt.
Citera
2016-09-21, 17:26
Medlem
Måste kolla om det var någon som Mejla "Canny" på blocket om biljetterna för någon vecka sedan. diskuterades ju lite ett par sidor bak. nått jag tyckte va skumt var att annonsen försvann någon dag innan CH drog till finland.

var detta en slump bara eller var det någon som mejlade och kolla läget?
Citera
2016-09-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Måste kolla om det var någon som Mejla "Canny" på blocket om biljetterna för någon vecka sedan. diskuterades ju lite ett par sidor bak. nått jag tyckte va skumt var att annonsen försvann någon dag innan CH drog till finland.

var detta en slump bara eller var det någon som mejlade och kolla läget?

Detta var bara en slump, personen som sålde på blocket har ingen koppling till bedragerska Catrin Hedlund.
Kul förresten att Devote raderade sin egna kommentar, kan tänka mig att Catrin gärna hade velat ha just deras kommentar synlig?!
För hon raderar ju själv kommentarer i rasande fart ifall någon ställer, i hennes ögon, obehagliga frågor!
Och sedan blockar hon dom och låtsas att hon inte förstår något alls....pinsamt!
Någon nämnde att hon har ca 700 st följare på instagram men ofta bara runt 20-30 st som trycker på gilla knappen, är det bra räknat för en toppbloggerska?😂
På Facebook var det bara hon själv som kommenterar sina egna inlägg, är det fortfarande så?
Citera
2016-09-21, 18:11
Medlem
vonDunajewskans avatar
Obekräftat rykte säger att åklagaren kommer att yrka på fängelse denna gång.

Grattis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in