2016-06-23, 14:27
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Hon har börjat nämna Kel*ans pappa mer och mer på bloggen. Nu ska han komma över och mysa med sonen och DOM ser sååå fram emot det.
Är inte han gift??
Inte så att jag menar att han ska skita i sin son, men det birde ju innebära att ungen e känd för frugan iaf

Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
"Så vi kommer nog ta sommaren lite ”för dagen” och sen åker ju jag och Kevin till Disneyland till hösten, då han fått de i tidig 6-års present."

Vem ger så fina presenter? Hennes morsa?
Men hur ska CH hinna? Hon skulle ju stå till Kriminalvårdens förfogande 24/7 för att bli en bättre människa

Är hon verkligen så obeskrivligt bombad att hon inte fattar hur hon spär på föraktet mot henne? Och är mor och bror lika genetiskt defekta som inte tycks kunna få henne att idka lite låtsad hederlighet om så bara för fasadens skull?
Citera
2016-06-23, 14:34
Medlem
Är det någon som vet om Catrin har reseförbud tyckte jag läste här nånstans..någon som är insatt i domen?
Citera
2016-06-23, 15:44
Bannlyst
Hur gammal är Catrin egentligen? Hon ser ju faktiskt ganska sleten ut och verkar ha en tonårings hjärna.

Men hon har en fin kropp och fantastisk rumpa

https://catrinhedlunddotcom.files.wo...7944.jpg?w=640
Senast redigerad av bigbanana74 2016-06-23 kl. 15:47.
Citera
2016-06-23, 16:07
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111bombastic
Är det någon som vet om Catrin har reseförbud tyckte jag läste här nånstans..någon som är insatt i domen?
Står inget om reseförbud i domen så jag antar att det är upp till Frivårdskontoret på Södertörn att ge henne tillstånd att resa. Om dom nu ens vet om den planerade turen till M. Pigg.
Citera
2016-06-23, 17:59
Medlem
Vem vet, kanske tar hon med sig båda kidsen och stannar kvar "over there".😉 Var ju nära sist om jag inte minns fel...
Citera
2016-06-23, 18:01
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calippo-lover
Vem vet, kanske tar hon med sig båda kidsen och stannar kvar "over there".😉 Var ju nära sist om jag inte minns fel...
over where?
Citera
2016-06-23, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Att hon hänger hos mamman tror jag också mest handlar om bekvämlighet. Utöver solning i trädgården och grillning hjälper mamman till att natta barnen, tar hand om barnen om de vaknar tidigt och Catrin är trött samt skjutsar till förskolan.

Lite som att bo på hotell med butler.

Killen och Catrin har som jag förstått det aldrig bott ihop heller. Så om de gjort slut påverkar det inte hennes boendesituation.

En sak som däremot borde påverka hennes boendesituation men inte verkar göra det är att en stor del av hennes inkassoakulder avser obetald hyra.

Vet ingenting om huruvida hon betalar sin hyra idag (gissar att hon gör det eftersom hon går på försörjningsstöd och socialen väl brukar hjälpa till med den biten eller åtminstone se till att det blir gjort) men hur kommer det sig att hon inte blivit vräkt?

Eller har hon blivit vräkt? När flyttade hon senast? Hyrorna som ligger hos inkasso kanske avser en annan lägenhet i Järna.

Jag har hört dock bara obekräftade rykten att det faktiskt är catrins mamma som har vårdanden över hennes barn. Vet att soc varit inblandad flera gånger då hennes "haters" som hon säger anmält henne till soc.
Jag bla ringde soc om henne då jag hörde att hon drog kola på en nattklubb i Sthlm.
Citera
2016-06-23, 18:42
Medlem
Citat:
Hur gammal är Catrin egentligen? Hon ser ju faktiskt ganska sleten ut och verkar ha en tonårings hjärna.

Född 1986 så fyller 30 i år (tror hon fyller nu i sommar)
Citera
2016-06-23, 18:45
Medlem
Citat:

Och ja. Om man gillar 14 åringar med sillisar och babianröv så kan man väl säga att hon har fin kropp 🙈
Citera
2016-06-23, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
over where?

Var det inte USA hon hade "svårt" att komma hem från?
Citera
2016-06-23, 19:06
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraemmha
Jag har hört dock bara obekräftade rykten att det faktiskt är catrins mamma som har vårdanden över hennes barn. Vet att soc varit inblandad flera gånger då hennes "haters" som hon säger anmält henne till soc.
Jag bla ringde soc om henne då jag hörde att hon drog kola på en nattklubb i Sthlm.
Det måtte vara väldigt obekräftade rykten iom att det skrivits en hel del i tråden om vårdnadstvisterna. Ingen stans har det stått att hennes mamma skulle ha vårdnaden, det är en rätt befängd tanke.
Citera
2016-06-23, 19:07
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calippo-lover
Var det inte USA hon hade "svårt" att komma hem från?
Borde hon inte ha ännu svårare att komma tillbaka som dömd brottsling? Disneyland finns ju även i Paris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in