2016-06-23, 00:10
Medlem
Citat:
Södertäljes skolor är hotade
Posted on 21 juni, 2016 by catrinhedlund
Enligt en artikel i LT (se även här) ser det inte så ljust ut för Södertäljes skolor efter sommaren. Fler och fler säger upp sig idag, dels för att lönerna är mycket bättre endast ett par minuter bort med pendeltåget, och för att man idag som lärare inte orkar med pressen rent psykiskt. Jag vet flera som sagt upp sig pga av utbrändhet och sen vill man inte tillbaka till arbetet då man är rädd för att bli lika utbränd. Att kriminaliteten dessutom ökat markant är ytterligare en av faktorerna till varför många väljer att sluta jobba i Södertälje, speciellt i de mer invandrartäta områdena.

Jag förstår om man som lärare byter kommun pga lönen och speciellt om man känner sig hotad på arbetet! Jag själv hade ALDRIG satt mina barn i skola i Södertälje pga hur det ser ut idag i skolorna!

Höj lönerna för de legitimerade lärarna i Södertälje så kanske lärarna stannar kvar, och inse att ni har problem i vissa områden!

Kram Catrin

Undra om hon är medveten om att Järna tillhör Södertälje kommun och de kommunala skolorna i Järna är just styrda av Södertälje kommun...
Citera
2016-06-23, 05:03
Medlem
Skummade igenom FUP och man kan ju inte mer än förvånas över vilket jävla psykfall denna kvinna är. Lurar folk på pengar i sitt egna namn, herregud. Och alla ursäkter luktar så jävla illa att inte ens den mest härdade bajsdykaren skulle köpa dem. Om inte den här damen får ett ordentligt straff är det fan katastrof givet bevisföringen. Jag blev själv lurad på runt 3k för en herrans massa år sedan och till och med han, med tre hundra mellanhänder och målvakter blev fälld. Fick givetvis inga pengar men blev mäkta förvånad när polisen ringde över ett år efter anmälan och undrade ifall jag ville/kunde gå på rättegången.
Citera
2016-06-23, 07:45
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Allvarligt, lägga pengar på STÖRRE silikonpuppor?
Dom hon redan har opererat in ser kraftigt felaktiga ut till den kropp hon har.

Men hon kanske trodde att fläskigare pattar skulle fungera bättre att dupera "pojkvänner" med, vi har ju redan sett henne "kasta fitta" (som vonDunajewskan så poetiskt beskrev det) på snubbar som hon har velat utnyttja i sin bedrägeriverksamhet.

Jag såg inte ens att hon gjort en förstoring? Tycker att hon har ganska normal storlek faktiskt.
Citera
2016-06-23, 08:36
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Hon har börjat nämna Kel*ans pappa mer och mer på bloggen. Nu ska han komma över och mysa med sonen och DOM ser sååå fram emot det.
Är inte han gift??
Inte så att jag menar att han ska skita i sin son, men det birde ju innebära att ungen e känd för frugan iaf

Fast det spelar väl ingen roll ifall han är gift...? Många gifta personer som har barn med någon annan.

Jo, ungen är känd av hustrun, skrivs tidigare i tråden. CH skriver även att hon [hans fru] har förlåtit henne. I klassisk CH-anda, självklart är står CH i centrum och är den som blir förlåten, inte maken för sin otrohet (som jag antar att det var). Jag tycker det är viktigare att hustrun förlåtit honom.

--

TILLÄGG: Glad midsommar på er alla! Simma lugnt genom magisk trollskog.
Senast redigerad av vonDunajewskan 2016-06-23 kl. 08:38. Anledning: Tillägg
Citera
2016-06-23, 11:12
Medlem
Nu har även jag börjat ta mig igenom fup. Sjukt bra läsning! CH är ju
galnare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Hon påminner ganska
mycket om Parastou som åkte dit för linköpingskidnappningen för några
år sedan. Lika full av lögner, manipulation och brist på samvete.

Precis som många av er andra tycker jag oändligt synd om MM. Jag tror
verkligen att han är en bra person på riktigt! Har vi koll på om han följer
tråden? Jag skulle definitivt göra det om jag vore i hans skor...

Nu när man börjar förstå mer hur den verkliga CH är så är jag väldigt
säker på att hon aldrig kommer ändra sitt beteende. Hon kanske slutar
med just de osmarta bedrägerierna, men hon kommer göra något annat.
Hon har ju ingen moralisk kompass och verkar faktiskt väldigt sjuk. Kommer
fortsätta att forska vidare i denna individ. Finner det spännande (om än sorgligt
iom att barn är inblandade) att man kan bli så här sjuk med en, till synes, normal
uppväxt!
Citera
2016-06-23, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Jag såg inte ens att hon gjort en förstoring? Tycker att hon har ganska normal storlek faktiskt.

Det ser ju för fan ut som dom har att in två kokosnöthalvor under skinnet på henne.

Det finns INGA naturliga bröst som ser ut så.
Citera
2016-06-23, 12:02
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Det ser ju för fan ut som dom har att in två kokosnöthalvor under skinnet på henne.

Det finns INGA naturliga bröst som ser ut så.

Fast du kommenterade ju storleken i ditt förra inlägg och de är inte alls speciellt stora, ser ut att ha en ganska naturlig storlek. Sen kan vi diskutera det estetiska men det var inte det jag kommenterade. Med en push up, lite kuddar och contouring runt överkant så kan många få till sillislooken, för övrigt.
Senast redigerad av bananapans 2016-06-23 kl. 12:05.
Citera
2016-06-23, 12:22
Medlem
Skulle inte CH hålla brorsan anonym? Nu har hon outat honom m flera foton på bloggen.
Citera
2016-06-23, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Fast du kommenterade ju storleken i ditt förra inlägg och de är inte alls speciellt stora, ser ut att ha en ganska naturlig storlek. Sen kan vi diskutera det estetiska men det var inte det jag kommenterade. Med en push up, lite kuddar och contouring runt överkant så kan många få till sillislooken, för övrigt.

En kvinna med hennes kroppsform och brist på underhudsfett i övrig har aldrig stora bröst heller.

Att det dessutom ser ut som det gör (kokosnöthalvor) beror på att hon har valt för stor storlek så att konturerna på implantaten blir för tydliga.

Hon har dessutom valt fel profil på implantaten ett plattare och vidare implantat på lika många ml hade sett betydligt bättre ut, men hon ville ha maximalt tröjput för pengarna.

Att inte ha sett att det är fejktuttar innan det nämns i träden är ouppmärksamt, hon gödslar ju med bikiniselfies
Citera
2016-06-23, 13:15
Medlem
Citat:
En kvinna med hennes kroppsform och brist på underhudsfett i övrig har aldrig stora bröst heller.

Att det dessutom ser ut som det gör (kokosnöthalvor) beror på att hon har valt för stor storlek så att konturerna på implantaten blir för tydliga.

Hon har dessutom valt fel profil på implantaten ett plattare och vidare implantat på lika många ml hade sett betydligt bättre ut, men hon ville ha maximalt tröjput för pengarna.

Att inte ha sett att det är fejktuttar innan det nämns i träden är ouppmärksamt, hon gödslar ju med bikiniselfies

Finns det något som känns "äkta" med den kvinnan? Möjligtvis att hon äter och skiter likt alla andra dödliga.
Citera
2016-06-23, 13:51
Bannlyst
"Så vi kommer nog ta sommaren lite ”för dagen” och sen åker ju jag och Kevin till Disneyland till hösten, då han fått de i tidig 6-års present."

Vem ger så fina presenter? Hennes morsa?
Citera
2016-06-23, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
"Så vi kommer nog ta sommaren lite ”för dagen” och sen åker ju jag och Kevin till Disneyland till hösten, då han fått de i tidig 6-års present."

Vem ger så fina presenter? Hennes morsa?

Dom hon har lurat på pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in