Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-11, 22:47
  #121
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Jo men efter alla skriverier kan man tycka att folk borde vara försiktiga med att släppa ifrån sig pengar men visst är det som du skriver jag menade för övrigt absolut inte att skuldbelägga brottsoffren

Skulle vara intressant att se statistik på hur manga procent av alla affärer på Blocket som är bedrägerier. Jag tanker då på de fall där folk köper något som skickas som biljetter, mobiler mm

Denna typ av skriverier brukar ju få ett rätt så stort genomslag , särskilt om det gäller någon som återkommande kommer upp som bedragare. Men givet hur många som handlar på Blocket så verkar den överväldigande majoriteten vara nöjda. Jag har själv aldrig köpt något på Blocket dock. Ebay och tradera har dock ett slags ratingsystem av säljare och köpare där man kan skriva omdömen.
Citera
2016-05-11, 23:27
  #122
Medlem
Fleschs avatar
nya polisanmälningar bekräftade.

http://nyheter24.se/nyheter/brott-st...ya-bedragerier

haha underbart!
Citera
2016-05-12, 12:19
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
"Umgicks" hon med manga killar?
Hon hade Pojkvän som var ordningsvakt på de tidigare nämnda ställena, och sprang till honom och sa att "deb killen" hade försökt våldta henn (inte bara en gång)
Citera
2016-05-12, 12:46
  #124
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baranippertippan
Hon hade Pojkvän som var ordningsvakt på de tidigare nämnda ställena, och sprang till honom och sa att "deb killen" hade försökt våldta henn (inte bara en gång)

Va?!?! Det är ju förtal eller kanske falsk tillvitelse till och med kanske (eftersom ordningsvakt ju har särskilda befogenheter och ibland skyldighet att tillkalla polis).
Citera
2016-05-12, 14:17
  #125
Medlem
Hennes barn heter Kelian & Kevin, behöver jag säga mer?
Citera
2016-05-12, 14:20
  #126
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Va?!?! Det är ju förtal eller kanske falsk tillvitelse till och med kanske (eftersom ordningsvakt ju har särskilda befogenheter och ibland skyldighet att tillkalla polis).
Cypern...
Citera
2016-05-12, 15:45
  #127
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flesch
nya polisanmälningar bekräftade.

http://nyheter24.se/nyheter/brott-st...ya-bedragerier

haha underbart!

Egentligen borde alla sluta ge henne uppmärksamhet, även jag då. Om alla slutade läsa skitbloggen och inte fortsätta mata hennes ego så slipper man se hennes råttansikte. Jag går in här mest för att jag känner några som blev av med stora belopp och för att jag ser att andra skriver.

Känns som att även om hon skulle få fängelse så kommer hon typ skriva en bok eller nåt. Tror inte hon kommer förändras. Som jag sagt tidigare så har hon många psykopatiska drag och har man henne som vän så behöver man fan inga fiender.
Citera
2016-05-12, 18:08
  #128
Medlem
Nästa vecka är det dags att ut och resa igen, till okänd ort än så länge. Just nu gottar hon sig i Turkiet Skrivet på sin INSTAGRAM.
Det gäller att shoppa upp alla pengar hon lurat till sig innan de är försent
Citera
2016-05-12, 20:30
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macdres
Egentligen borde alla sluta ge henne uppmärksamhet, även jag då. Om alla slutade läsa skitbloggen och inte fortsätta mata hennes ego så slipper man se hennes råttansikte. Jag går in här mest för att jag känner några som blev av med stora belopp och för att jag ser att andra skriver.

Känns som att även om hon skulle få fängelse så kommer hon typ skriva en bok eller nåt. Tror inte hon kommer förändras. Som jag sagt tidigare så har hon många psykopatiska drag och har man henne som vän så behöver man fan inga fiender.


Men man kan ju inte låta bli, så fascinerad över denna sjuka människa 😅
Citera
2016-05-12, 20:34
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Va?!?! Det är ju förtal eller kanske falsk tillvitelse till och med kanske (eftersom ordningsvakt ju har särskilda befogenheter och ibland skyldighet att tillkalla polis).

Ja, ayia napa Cypern. Ingen som bryr sig. Sen tror jag faktiskt att han visste hur sjuk bruden är..
De var ett sjukt par, med många trekanter med olika turister (kvinnliga). En tjej sprang ut från deras lägenhet skrikande en gång. Vi bodde dörr i dörr på Hadjis lägenhetkomplex (om om någon är faktakåt) :-D
Citera
2016-05-12, 21:43
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Många av de Catrin blåst har varit personer hon haft någon form av koppling till och jag gissar att det har gjort att de bedömt risken att bli blåsta som ganska liten.

En hon blåste var hennes dåvarande fästmans dotters bästa kompis. En annan hennes affärspartner. En tredje hennes egen kompis som hon umgicks med dagligen. En fjärde en vän/bekant till hennes dåvarande fästman osv. osv.

Förvånande att hon inte fått något "hembesök" än....
Citera
2016-05-12, 22:18
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baranippertippan
Jag kommer på lite Nytt om henne då och då. 2007 var året vi jobbade i ayia napa.
Sålde biljetter till foamparty på bluemoon bar.
Dessa kostade 10 euro.
Catrin sålde sina för 20 euro och stoppade 12 euro rakt ner i egen ficka (vår provision var 2 euro/biljett. Kan säga att chefen inte blev glad på henne, för att inte tala om kunderna.

Hon är faktiskt den sjukaste människa jag någonsin har stött på.
Och har verkligen en förmåga att lyckas locka till sig våldtäktsmän (många blev anklagade den sommaren).

Snälla berätta mer!

Vad hände när cheferna upptäckte att hon sålt biljetterna för dubbla priset? Har hört att hon snott dricks på massa ställen hon jobbat - hände det när du jobbade med henne också?

Vad gjorde hennes pojkvän (Oscar?) när hon sprang till honom och påstod att folk försökt våldta henne? Har hört att hon och Oscar bråkade som fan - vet du något om det? Catrin har själv skrivit att han misshandlade henne vid flera tillfällen och att hon lämnade Turkiet för att Oscar misshandlade henne grovt en kväll, framför hennes äldsta son.

Månaderna innan det skrev hon mycket på sin blogg och på facebook om att de var förlovade och att hon planerade bröllopet. Efter att hon dragit hem till Sverige skrev Oscar på sin facebook att de aldrig varit förlovade. Vet du något om den saken?

Berätta ALLT!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback