2016-05-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapacitet
Förvånande att hon inte fått något "hembesök" än....
Slå en tjej-nej tack!
Citera
2016-05-12, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Är det bevisat att han i panetoz inte är far till hennes unge?

I söndags lade hon upp en bild på Instagram på hennes yngsta son och pappan till denne som var på besök (enl hennes egna text under bilden). Hon hade kapat bort halva ansiktet på pappan, visade bara från näsan och neråt. Och det var inte panetoz-killen! Bilden har hon konstigt nog tagit bort nu.

Så tydligen har hon förlikat sig med tanken att hon inte har ett kändisbarn. Frågan är om detta var första gången hon själv gått ut med att yngsta sonens pappa inte är Panetoz-killen?

Tycker så fruktansvärt synd om killen som blev felaktigt uthängd som en smitande oansvarig pappa i media pga hennes sjuka huvud.
Citera
2016-05-13, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Snälla berätta mer!

Vad hände när cheferna upptäckte att hon sålt biljetterna för dubbla priset? Har hört att hon snott dricks på massa ställen hon jobbat - hände det när du jobbade med henne också?

Vad gjorde hennes pojkvän (Oscar?) när hon sprang till honom och påstod att folk försökt våldta henne? Har hört att hon och Oscar bråkade som fan - vet du något om det? Catrin har själv skrivit att han misshandlade henne vid flera tillfällen och att hon lämnade Turkiet för att Oscar misshandlade henne grovt en kväll, framför hennes äldsta son.

Månaderna innan det skrev hon mycket på sin blogg och på facebook om att de var förlovade och att hon planerade bröllopet. Efter att hon dragit hem till Sverige skrev Oscar på sin facebook att de aldrig varit förlovade. Vet du något om den saken?

Berätta ALLT!

Alltså- hon var inte tillsammans med någon Oscar, utan en stoooor anabolakrallig kille vid namn Marcus (mulatt). Och Kevin var inte född 2007. Sen snackar vi om Cypern, inte Turkiet!

Han gjorde nog ingenting mer än att plocka ut de anklagade killarna.

Hon är en kleptoman och mytoman, som förmodligen lider av narcissisk personlighetsstörning.
Catrin åkte hem ganska tidigt av säsongen, då hon inte hade något jobb emot slutet.
Hon ljög om att cheferna hade betalat hennes tatuering (minns inte vad det var för någon), vilket inte var sant.
Kort och gott, hon fick kicken.

Jag vet inte om hennes pojkvän slutade självmant, men de åkte hem innan säsongen var slut iaf.
Citera
2016-05-13, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baranippertippan
Alltså- hon var inte tillsammans med någon Oscar, utan en stoooor anabolakrallig kille vid namn Marcus (mulatt). Och Kevin var inte född 2007. Sen snackar vi om Cypern, inte Turkiet!

Han gjorde nog ingenting mer än att plocka ut de anklagade killarna.

Hon är en kleptoman och mytoman, som förmodligen lider av narcissisk personlighetsstörning.
Catrin åkte hem ganska tidigt av säsongen, då hon inte hade något jobb emot slutet.
Hon ljög om att cheferna hade betalat hennes tatuering (minns inte vad det var för någon), vilket inte var sant.
Kort och gott, hon fick kicken.

Jag vet inte om hennes pojkvän slutade självmant, men de åkte hem innan säsongen var slut iaf.

Fan, sorry! Jag är dum i huvudet.

Du skrev ju att det var 2007 (och inte 2013) och att det var i Ayia Napa (och inte Turkiet). Vet inte hur jag tänkte där.

Men tack för att du berättade mer!

Sjuk lögn att cheferna skulle ha betalat för en tatuering!

Vet du om Marcus är pappan till Kevin? Upplevde du det som att han trodde på Catrin och alla hennes lögner? Var han likadan själv?
Citera
2016-05-13, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milajk
I söndags lade hon upp en bild på Instagram på hennes yngsta son och pappan till denne som var på besök (enl hennes egna text under bilden). Hon hade kapat bort halva ansiktet på pappan, visade bara från näsan och neråt. Och det var inte panetoz-killen! Bilden har hon konstigt nog tagit bort nu.

Så tydligen har hon förlikat sig med tanken att hon inte har ett kändisbarn. Frågan är om detta var första gången hon själv gått ut med att yngsta sonens pappa inte är Panetoz-killen?

Tycker så fruktansvärt synd om killen som blev felaktigt uthängd som en smitande oansvarig pappa i media pga hennes sjuka huvud.

Fan vad intressant! Hon har inte skrivit ett ord (i alla fall inte på bloggen och vad jag kunnat se) om att hon skulle ha backat i frågan om att Panetoz-killen skulle vara Kelians pappa. Jag har skrivit massa kommentarer i vilka jag frågat om saken men de har aldrig publicerats. Alla kommentarer måste godkännas av henne innan de syns.

Du råkade inte hinna ta en skärmdump eller spara bilden innan den försvann från hennes Instagram?

Är du förresten säker på att det var Kelians och inte Kevins pappa? Hon skrev på bloggen för ett tag sedan om att Kevin träffat sin pappa.
Citera
2016-05-13, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baranippertippan
Ja, ayia napa Cypern. Ingen som bryr sig. Sen tror jag faktiskt att han visste hur sjuk bruden är..
De var ett sjukt par, med många trekanter med olika turister (kvinnliga). En tjej sprang ut från deras lägenhet skrikande en gång. Vi bodde dörr i dörr på Hadjis lägenhetkomplex (om om någon är faktakåt) :-D

Jag är sjukt faktakåt när det kommer till den här galningen! Vet ärligt talat inte varför men det är någonting med henne och all skit hon gjort som gör mig så jävla nyfiken.

Var hon och Marcus ett par när de kom till Ayia Napa eller träffades de där?

Hade de några kompisar eller fattade folk vilket psycho hon var?
Citera
2016-05-13, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flesch
nya polisanmälningar bekräftade.

http://nyheter24.se/nyheter/brott-st...ya-bedragerier

haha underbart!

Älskar den här nyheten!

En grej som jag inte fattar och som någon här säkert kan hjälpa mig att svara på:

Förra rättegången handlade om bedrägerier hon gjort sig skyldig till under perioden 2012-2013. Den nya förundersökningen handlar om bedrägerier hon misstänks ha gjort sig skyldig till under perioden januari 2015-mars 2016.

Finns det inga misstänkta bedrägerier från 2014? Verkar märkligt att hon skulle ha tagit ett uppehåll just det året.

Och finns det inga misstänkta bedrägerier från tiden innan 2012?
Citera
2016-05-13, 15:09
Medlem
Citat:
Fan vad intressant! Hon har inte skrivit ett ord (i alla fall inte på bloggen och vad jag kunnat se) om att hon skulle ha backat i frågan om att Panetoz-killen skulle vara Kelians pappa. Jag har skrivit massa kommentarer i vilka jag frågat om saken men de har aldrig publicerats. Alla kommentarer måste godkännas av henne innan de syns.

Du råkade inte hinna ta en skärmdump eller spara bilden innan den försvann från hennes Instagram?

Är du förresten säker på att det var Kelians och inte Kevins pappa? Hon skrev på bloggen för ett tag sedan om att Kevin träffat sin pappa.

Dumt nog tog jag tyvärr ingen skärmdump. Kom på mitt misstag när jag märkte att bilden var borttagen och att hon därav kom på att hon gjort något inte helt genomtänkt.

Ja jag är säker på att det var just Kelian och inte Kevin. På bilden var det en man som bar på Kelian (minsta sonen) och texten var något i stil med "Lillen fick besök av sin pappa nu på kvällskvisten". Hon hade som sagt kapat bort halva mannens ansikte men av det man såg så log han och därav kunde man se att han hade en glugg mellan tänderna = inte Panteoz-killen. Hon hann få en del kommentarer om att folk tyckte att far och son var lika varandra.

Fast detta drag i hennes sjuka spel behöver inte betyda att hon utåt sett vill erkänna sitt felaktiga drev mot den utpekade pappan. Kanske trodde hon att ingen skulle se att det inte var Panetoz-killen på bilden. Kanske var det inte ens den riktiga pappan på bilden utan ett spel för galleriet...

Stör mig fortfarande på att jag inte tog en skärmdump Var det ingen fler än jag som hann se denna bild på Instagram?
Citera
2016-05-13, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milajk
Dumt nog tog jag tyvärr ingen skärmdump. Kom på mitt misstag när jag märkte att bilden var borttagen och att hon därav kom på att hon gjort något inte helt genomtänkt.

Ja jag är säker på att det var just Kelian och inte Kevin. På bilden var det en man som bar på Kelian (minsta sonen) och texten var något i stil med "Lillen fick besök av sin pappa nu på kvällskvisten". Hon hade som sagt kapat bort halva mannens ansikte men av det man såg så log han och därav kunde man se att han hade en glugg mellan tänderna = inte Panteoz-killen. Hon hann få en del kommentarer om att folk tyckte att far och son var lika varandra.

Fast detta drag i hennes sjuka spel behöver inte betyda att hon utåt sett vill erkänna sitt felaktiga drev mot den utpekade pappan. Kanske trodde hon att ingen skulle se att det inte var Panetoz-killen på bilden. Kanske var det inte ens den riktiga pappan på bilden utan ett spel för galleriet...

Stör mig fortfarande på att jag inte tog en skärmdump Var det ingen fler än jag som hann se denna bild på Instagram?

Jag e medlem i en grupp på Facebook om Catrin, för oss som blitt drabbade och vet de finns en bild där på kelian och hans pappa, ska se om jag hittar den igen, återkommer om de nu fortfarande är intresse av skärm dumpen
Citera
2016-05-13, 15:36
Medlem
Citat:
Fan, sorry! Jag är dum i huvudet.

Du skrev ju att det var 2007 (och inte 2013) och att det var i Ayia Napa (och inte Turkiet). Vet inte hur jag tänkte där.

Men tack för att du berättade mer!

Sjuk lögn att cheferna skulle ha betalat för en tatuering!

Vet du om Marcus är pappan till Kevin? Upplevde du det som att han trodde på Catrin och alla hennes lögner? Var han likadan själv?

Jag fick aldrig riktigt grepp om Marcus, han var lite hjärndöd (annat kan man väl inte vara om man var med henne?)
När de kom hem tog det slut och han skulle ha barn med någon annan (om han inte ljög, vill säga).

Mycket drama och lögner.
Citera
2016-05-13, 15:40
Medlem
Citat:
Jag är sjukt faktakåt när det kommer till den här galningen! Vet ärligt talat inte varför men det är någonting med henne och all skit hon gjort som gör mig så jävla nyfiken.

Var hon och Marcus ett par när de kom till Ayia Napa eller träffades de där?

Hade de några kompisar eller fattade folk vilket psycho hon var?

De kom dit som ett par och hon började ljuga hejvilt på en gång.
Tråkigt nog var jag nog den enda som förstod att hon var helt sjuk.
Min roomie umgicks med henne flitigt, men annars var hon bara med den krallige..

Hon ljög om fester som inte fanns, våltäkter, påhopp, slagsmål, pengar.. Allt! Hon ljög om allt.
Även att turister var "vänner hemifrån", men frågade man hur de kände varandra, så hade de träffats i napa.
Jag tror inte hon har några vänner, och hoppas inte det heller.
Citera
2016-05-13, 16:28
Medlem
Bilden från instagram på far och son
http://sv.tinypic.com/r/358uvs3/9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in