2017-04-13, 11:29
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Tack för info, ser fram emot detta!
Nyfiken på alla hennes "bevis" på att hon är oskyldig till allt som hon nu står åtalad för.
Undrar om Catrin även hon ser fram emot det, att rentvå sig själv?

(Detta har hon upprepat tidigare flera ggr)

Kan väl inte se särskilt bra ut om hon under rättegångsdagarna kokar ihop
en ny osannolik historia?(det är åtminstone så jag tolkar hennes svar på bloggen; "det får ni se"); hon fick ju ett par veckor på sig att inkomma med bevis som talade för för hennes oskuld, men ingen bevisning dök upp.
Citera
2017-04-13, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Kan väl inte se särskilt bra ut om hon under rättegångsdagarna kokar ihop
en ny osannolik historia?(det är åtminstone så jag tolkar hennes svar på bloggen; "det får ni se"); hon fick ju ett par veckor på sig att inkomma med bevis som talade för för hennes oskuld, men ingen bevisning dök upp.
Hon nekar denna gång tills hon dör skrev hon på sin blogg till svar till en läsare som fråga.
Det finns ju bevis mot henne.
Det ska bli spännande vad hon och hennes försvarare kommer ha för försvar till sina brott.
Det kommer säkert bli nya lögner från Catrins sida.
Undra om morsan kommer vara där som åhörare.
Citera
2017-04-13, 12:20
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon nekar denna gång tills hon dör skrev hon på sin blogg till svar till en läsare som fråga.
Det finns ju bevis mot henne.
Det ska bli spännande vad hon och hennes försvarare kommer ha för försvar till sina brott.
Det kommer säkert bli nya lögner från Catrins sida.
Undra om morsan kommer vara där som åhörare.

Ja, och i slutförhöret refererade hon ju till förhöret som hölls i häktningspromemorian. Nog
för att det är bra att vara konsistent men förklaringarna hon gav då är ju riktigt usla.

Jag tror nog hon kommer neka denna gång, eftersom det vid fällande dom bara finns fängelse
på kartan. Ett erkännande skulle inte ändra på detta faktum, sist drog hon väl vinning av erkännandet och slapp kanske fängelse just på grund av att hon erkände sig skyldig? Allt som man kan dra personlig/ekonomisk vinning av är rationellt i hennes värld.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2017-04-13 kl. 12:22.
Citera
2017-04-13, 12:41
Medlem
Rättegången mot Catrin blir 29/5 och 30/5 kl 09.00-16.30 i sal 1 i Södertälje tingsrätt.
Domare Göran Nilsson plus nämnd.
Citera
2017-04-13, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Inskrivet i kalendern.
Frågan är om man ska ta ut semester för detta?
Någon mer som ska dit?

Tack Gode Gud, vilken bra arbetsgivare jag har (ja Catrin, det finns folk som sköter sig o har ett arbete att gå till, betalar egen hyra, tv-licens, kostnader för bil, resor, kläder, gymkort mm)

Anledningen till att jag har en bra arbetsgivare är att i natt innan jag for hemåt från ett mastodontarbetspass så knackade bossen mig på ryggen o beviljade mig ledigt 29/30/31 Maj...

Nu jaga ett flashigt hotell

Lafven, vi kanske blir inbjudna till fröken Hedlund som en perfa avslutning den lögnaktiga rättegången från Cattens sida då hon bjuder oss på sin kulinariska pasta med sönderfräst bacon

Väl mött!!!
Citera
2017-04-13, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Tack Gode Gud, vilken bra arbetsgivare jag har (ja Catrin, det finns folk som sköter sig o har ett arbete att gå till, betalar egen hyra, tv-licens, kostnader för bil, resor, kläder, gymkort mm)

Anledningen till att jag har en bra arbetsgivare är att i natt innan jag for hemåt från ett mastodontarbetspass så knackade bossen mig på ryggen o beviljade mig ledigt 29/30/31 Maj...

Lafven, vi kanske blir inbjudna till fröken Hedlund som en perfa avslutning den lögnaktiga rättegången från Cattens sida då hon bjuder oss på sin kulinariska pasta med sönderfräst bacon

Väl mött!!!

Väl mött - vi ses där!
Citera
2017-04-13, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeyedpea
Väl mött - vi ses där!

Ska vi slå vad?
Inom 12 timmar så skriver Catten på sin blogg eller Insta!
Det spekuleras i att sååå många flashbacknördar ska storsamlas inför min rättegång
Patetiskt

Men ska bli kul o se om hon känner igen oss, hon har ju trots att lyckats med att lokalisera vilka vi är Enligt en lögn på bloggen

Väl mött!!!
Citera
2017-04-13, 13:44
Medlem
Citat:

Väl mött!!!

Ser fram emot detaljerade referat från rättegången, blir lite som en hederlig stupstock vid kyrkan.

I två dagar, sätter dock mina slantar på frånvaro pga sjukdom.

Dags för Katrin att betala notan !
Citera
2017-04-13, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stuggubben
Ser fram emot detaljerade referat från rättegången, blir lite som en hederlig stupstock vid kyrkan.

I två dagar, sätter dock mina slantar på frånvaro pga sjukdom.

Dags för Katrin att betala notan !

Givetvis när hon nu vet att några "haters" har tagit ut semester för att följa rättegången på plats kommer hon att hitta på en orsak till att ställa in och skjuta fram rättegången till ett nytt datum. Detta beskedet kommer att komma i sista stund.
Citera
2017-04-13, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Givetvis när hon nu vet att några "haters" har tagit ut semester för att följa rättegången på plats kommer hon att hitta på en orsak till att ställa in och skjuta fram rättegången till ett nytt datum. Detta beskedet kommer att komma i sista stund.

Vill med detta tipsa er som reser en bit att ha en backupplan för vad ni ska göra dom där dagarn så att semestern inte går till spillo. Finns mycket att se och göra i Stockholm i slutet av maj.
Citera
2017-04-13, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Vill med detta tipsa er som reser en bit att ha en backupplan för vad ni ska göra dom där dagarn så att semestern inte går till spillo. Finns mycket att se och göra i Stockholm i slutet av maj.

Haha, tack för förvarningen, men jag är av en annan tro...Jag tror hon släpar sig till rättegången i dagarna två ty hon har ju världens bästaste advokat o känner ingen direkt oro inför stundande rättegång då hon är #innocent

Men visst, en liten backup-plan ska jag ta med mig i resväskan, kanske blir ett par träningspass, ta en finlandskryssning, gå o kolla second hand...
Citera
2017-04-13, 14:14
Medlem
Citat:

Väl mött!!!

Oh herregud, hellre svälter jag
Men jag ska ta med en hemmasnickrad skylt i kartongpapp och hejja på CH, gissar att hon blir superglad då. Vi syns på den stora dagen då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in