Citat:
Ursprungligen postat av
SorgsenNationalist
Ingen bryr sig om ditt gaggiga falska minne.
Hosta upp bevis på att det sades istället.
Jag har följt denna tråd ett tag men valt att inte skriva något för att det är lönlöst att argumentera med frälsta som tror sig veta hur det ligger till. Jag gör härmed ett undantag.
Det är ni hobbypsykologer som gaggar om falska minnen! Dessutom var säkert hälften av er inte ens födda 1990 eller hade blöjor och hängde i mammas bröstvårta då. Var ni tillräckligt vuxna var ni antagligen inte intresserade av sport. Vi sportfånar och fotbollsintresserade som tittade på all sport på 80 -och 90-talet vet vad vi kommer ihåg! Har man dessutom humor och intelligens så är en sådan kommentar som yttrades något man reagerade på och tyckte var enormt rolig! Det glömmer man inte!
Vi behöver inte bevisa någonting! Vi vet vad vi hörde och såg! Ni andra behöver inte bry er!
Jag har inte kollat igenom VHS-band som jag ev har kvar från den tiden. Jag och en vän hade pippi på att spela in bl a straffläggningar från mästerskap och cuper. Tänker inte leta heller!
Att PK-folk kan ha klippt bort en sådan kommentar skulle inte förvåna mig för fem öre. Absolut inte när det gäller Svt.