Citat:
Ursprungligen postat av
mickenyqvist123
Helt otrolig tråd. Satt hela natten igår och läste igenom de första postsen som kom för 8 år sen och adrenalinet pumpade faktiskt när Glorkas var den första att utreda det hela på KB och kom tillbaka med infon att citatet aldrig sades i England-Kamerun. Chockerande många som kom in super aggressiva, guns blazing och deklarerade att de som tvivlar på citatets äkthet är idiotiska 90-talister som måste ha allt serverat på youtube för att det ska vara legitimt. Ni som följt denna tråd i nästan 9 år, hur många av de som kom in guns blazing ägde sitt misstag och pudlade? Känns som att den stora majoriteten tassade ut bakvägen och sågs aldrig till igen.
Hombre, fallet är löst.

Här har du det, svart på vitt:
Citat:
Ursprungligen postat av
Fnord1984
Det är mycket inlägg i tråden och jag har nu själv bidragit med många av dom, så jag förstår att det är lätt att missa vad som blivit sagt men det som hände igår var att jag ringde till farsan och han och hans granne spelade upp VHS:en hemma hos Allan. Jag var med i telefon och skrev ned dom exakta orden som var "Det blev en oväntad vändning den här kvällen sett till matchbilden, nu är det uppgivna blickar och det ser plötsligt väldigt mörkt ut på Kameruns avbytarbänk."
Sen skulle bandet fraktas från Allan till nån bensinmack i mellansverige så att det kunde hämtas upp och digitaliseras, men Dempa, Fnords gammla bekant och gnagare som jobbade som lastbilschaffis använde visst den femhundring han fick för ändamålet till att tjacka benzo och var sen inte anträffbar en vecka, så bandet försvann tyvärr.
Men killen skrev 250 inlägg om detta band (plus runt 100 som raderats) så att han har fel kan nog uteslutas.