Citat:
Ursprungligen postat av
SorgsenNationalist
Tycker du det är obehagligt att du så fundamentalt minns fel? Nästan lite gulligt hur du med näbbar och klor håller fast vid att någon har sagt något vid något tillfälle som det inte finns NÅGRA som helst bevis för 🤤
vet inte vad du menar alls. håller inte fast vid nånting alls. fattar att det inte finns bevis.
jag minns det ju o såg det hela live
sen vad som hänt efteråt, hur världen har ändrats etc , har jag ingen aning om. det är ju det tråden borde handla om.
vi har ju redan fattat att det i nuvarande verklighet inte sagts. tycker ni upprepar er gång på gång här

uppenbart ju att jag inte håller med er att det inte sagts.
sen som sagt, vad som hänt har jag ingen aning om, hur det kan ha raderats från nuvarande verklighet
Citat:
Ursprungligen postat av
avec
Nej, det är exakt det man inte gör. Däremot är minnet ett indicium på att det hänt. Men det är ingen garanti.
I det här fallet finns ju sändningarna kvar så det är redan bevisat gång efter annan att Arne aldrig sa Kamerun-citatet där det hävdas att han sagt det. Så bevisligen hade dessa individers minne fel i det här fallet.
nu får ni sluta säga samma saker om o om igen.

låt oss istället diskutera vilken kraft som kan ha raderat det hela ur historien