2024-02-04, 10:03
Medlem
rainbowias avatar
Är Kryzz alla avsnitt avhandlade?
Citera
2024-02-04, 10:40
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Nej, folk är inte korkade. Däremot är inte människans minne perfekt.

Många som kommer in i tråden har ett kunskapsunderskott på hur minnet fungerar.
Majoriteten av jordens befolkning är definitivt korkade.

I den här tråden är det många som är korkade för de inte kan tänka ett eller två steg längre.
Citera
2024-02-04, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Man vet ju när man minns rätt
Tycker du det är obehagligt att du så fundamentalt minns fel? Nästan lite gulligt hur du med näbbar och klor håller fast vid att någon har sagt något vid något tillfälle som det inte finns NÅGRA som helst bevis för 🤤
Citera
2024-02-04, 12:14
Medlem
snurresprettiss avatar
Om någon hade sagt så idag, vad tror ni hade hänt då? Sparken?
Citera
2024-02-04, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Cancelled 4 life
Citera
2024-02-04, 15:14
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Tycker du det är obehagligt att du så fundamentalt minns fel? Nästan lite gulligt hur du med näbbar och klor håller fast vid att någon har sagt något vid något tillfälle som det inte finns NÅGRA som helst bevis för 🤤

vet inte vad du menar alls. håller inte fast vid nånting alls. fattar att det inte finns bevis.
jag minns det ju o såg det hela live

sen vad som hänt efteråt, hur världen har ändrats etc , har jag ingen aning om. det är ju det tråden borde handla om.
vi har ju redan fattat att det i nuvarande verklighet inte sagts. tycker ni upprepar er gång på gång här
uppenbart ju att jag inte håller med er att det inte sagts.
sen som sagt, vad som hänt har jag ingen aning om, hur det kan ha raderats från nuvarande verklighet

Citat:
Ursprungligen postat av avec
Nej, det är exakt det man inte gör. Däremot är minnet ett indicium på att det hänt. Men det är ingen garanti.

I det här fallet finns ju sändningarna kvar så det är redan bevisat gång efter annan att Arne aldrig sa Kamerun-citatet där det hävdas att han sagt det. Så bevisligen hade dessa individers minne fel i det här fallet.

nu får ni sluta säga samma saker om o om igen.
låt oss istället diskutera vilken kraft som kan ha raderat det hela ur historien
Senast redigerad av lasse-bengtsson 2024-02-04 kl. 15:19.
Citera
2024-02-04, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis

Ingenting.
Citera
2024-02-04, 15:56
Medlem
Citat:
vet inte vad du menar alls. håller inte fast vid nånting alls. fattar att det inte finns bevis.

sen vad som hänt efteråt, hur världen har ändrats etc , har jag ingen aning om. det är ju det tråden borde handla om.
vi har ju redan fattat att det i nuvarande verklighet inte sagts. tycker ni upprepar er gång på gång här
sen som sagt, vad som hänt har jag ingen aning om, hur det kan ha raderats från nuvarande verklighet

låt oss istället diskutera vilken kraft som kan ha raderat det hela ur historien
Vilken kraft? Hjärnans bräckliga funktionalitet givetvis. Eller tror du små älvor valt att radera just det citatet? 🤡
Citera
2024-02-04, 16:04
Medlem
Citat:

Precis. Troligtvis bestämde sig diverse PK människor för att det är bättre att det inte har hänt. Skämta om hudfärg får man inte göra och om en kändis helt plötsligt skulle göra det kan ju pöbeln få för sig att det är tillåtet. Bäst vi bestämmer att det inte har hänt.
Senast redigerad av jodosatte 2024-02-04 kl. 16:26.
Citera
2024-02-04, 16:20
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Vilken kraft? Hjärnans bräckliga funktionalitet givetvis. Eller tror du små älvor valt att radera just det citatet? 🤡
Det är ju det jag säger, det är ju det tråden borde handla om. Jag tror ingenting. Mer än att jag vet att jag såg det live
Förolämpningar kan du hålla för dig själv tycker jag.
Citera
2024-02-04, 16:20
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jodosatte
Precis. Troligtvis bestämde sig diverse PK människor för att det är bättre att inte har hänt. Skämta om hudfärg får man inte göra och om en kändis helt plötsligt skulle göra det kan ju pöbeln få för sig att det är tillåtet. Bäst vi bestämmer att det inte har hänt.
Inte en susning om vad du pratar om dessvärre.
Citera
2024-02-04, 16:25
Medlem
Citat:
Inte en susning om vad du pratar om dessvärre.
Ok vad har du själv för teorier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in