Citat:
Ursprungligen postat av
KillenArCP
Det jag menar är att man inte kommenterar matchtiden. Tror du att allt material stämmer i KBs databas? Jag kan ju också säga att jag har varit på KB och sett matchen. Samt att det är i den matchen citatet dras?
Matchen var knappast hemlig men var av riktigt lågt intresse.
Jag förstår inte vad som är problemet med tiden, det står väl ingenstans att matchen direktsändes?
Men visst, det skulle också kunna vara någonting fel i tablån, det är ju dock av ringa betydelse i sammanhanget vilken tid matchen spelades och när den sändes om matchen i sig är kollad.
Visst kan du påstå vad du vill, men jag tror du missförstår trådens syfte. Tråden handlar inte om att övertyga folk om att citatet är falskt, utan om att ta reda på sanningen. Det är mot bakgrund av detta som vissa tagit sig tid att åka till KB och undersöka de matcher som tagits upp som kandidater här i tråden. Det finns ingen agenda eller anledning för någon att ljuga om att de kollat en match eller mörka att citatet har hittats.
Om du hade hittat citatet, varesig det var på KB eller en gammal VHS, så hade bevis för detta välkomnats. Hade du haft tillgång till källmaterial där citatet förekommer så hade det varit trivialt att bevisa, men 8 år och nästan 5 500 inlägg senare så har varken du eller någon annan kunnat göra detta.