Citat:
Ursprungligen postat av
bossekaka
Ni gillade Arne så mycket att ni i stort sett bara satt och lyssnade på hans vitsar och ni lekte kommentator ?
Wow mycket ska man få höra här. Varför ringde ni varandra varje dag om ni bodde några meter från varandra? Tänk att få höra erat samtal 2 juli klockan 10 efter sommarmorgon när i pratar om matchen kvällen innan. "Hörde du va Arne sa" höhö Tack förresten för infon om att man inte hade mobiltelefoner 1990.
Och Arne sa detta kl 23 denna magiska söndagskväll?
Nej, det kunde vara vem som helst. Tror inte Arne var favoriten bland oss unga på den tiden. Vi ringde på, alltså på dörren. Och sen pratade vi i portuppgången eller porten som vi sa. Där spenderades det mycket tid och jag minns mycket väl att detta var på kvällen. Har du inga minnen från din barndom? Tror du att ett sånt här minne som jag har kan vara falskt eller att man "hittar på" ? Jag förstår inte riktigt
Jag brukade säga " Eller vad säger du Arne Hegerfors i Sverige" ... Det var inget speicellt med det men jag sa så när vi spelade fotboll ganska många gånger och det blev lite kul och trötsamt på samma gång. "Eller vad säger du Arne Hegerfors i Sverige? haha... Antar väl att han var i Sverige och kommenterade och den som sa så befann sig i Italien. Staffan Lindeborg var väl en till som kommenterade.