Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Det är ju du som i inlägg efter inlägg orerat om hur stort detta blivit på senare tid.
Nej, jag säger inte att detta blivit speciellt stort annat än i denna tråd som jag upptäckte igår. Jag har inte hört någon diskussion om detta alls i samhället i övrigt.
Citat:
Det är också du som återkommande skriver att det påstådda citatet skulle vara opassande (rasistiskt?) i dagens samhälle.
Nej, jag skriver att tidsandan gör att det får en koppling till en association som inte diskuterades i samhället för 30 år sedan.
Citat:
Det är som sagt endast de som desperat famlar efter anledningar till att SVT gjort inbrott på KB och manipulerat sitt material.
Nej, det är du som yrar om inbrott. Jag säger att de skickat en eftersändning om Glorka inte har diktat ihop sitt besök på KB.
Citat:
Citatet är har alltså blivit stort på senare tid, fast det är inte så stort, men det är stort nog att SVT ska manipulera kopian av sin utsändning? Är det korrekt uppfattat?
Nej, jag tror som jag skrivit flera gånger att det är mycket mer i den kopia KB har som klippts bort, innan den skickades, för att få en mer koncentrerad eftersändning med textning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Nej. Det skulle t ex vara fullt möjligt att tro sig minnas att Hegerfors sade repliken, fast man egentligen inte ens såg matchen.
Minnet är ett uselt sanningsvittne.
På tal om att i »inlägg efter inlägg« så kommer du ofta med två eller tre repliker på det jag skriver, men du kanske glömt att du svarat flera gånger. Vi kommer inte längre än så här.