2021-11-09, 01:38
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohic
Han säger ju själv att han sagt detta i denna intervju!

https://www.sportbibeln.se/sport-i-t...nsk-klassiker/

Läs tråden för helvete, din limsniffare.
Citera
2021-11-09, 08:33
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Nämen, det var ju ett himla tjat. Arne sa det. Han vet det, jag vet det, du vet det. Nu kan denna orwellianska revisionism upphöra, tycker jag.

Stämmer. Små kul att de som säger nej får damp. Tror att

1. Dom var för små eller inte alls födda ner detta när Arne sa det.

2. Dom har hört det men vill inte att världen ska vara så.

// PoK
Citera
2021-11-09, 09:05
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Stämmer. Små kul att de som säger nej får damp. Tror att

1. Dom var för små eller inte alls födda ner detta när Arne sa det.

2. Dom har hört det men vill inte att världen ska vara så.

// PoK

Små kul på dig själv. Varför finns det inte en enda bevarad inspelning av när han säger det då, inkl de sparade kopiorna av sändningen?

// PoK
Citera
2021-11-09, 16:51
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Små kul på dig själv. Varför finns det inte en enda bevarad inspelning av när han säger det då, inkl de sparade kopiorna av sändningen?

// PoK

För detta land är mer PK än PK, klart man inte vill att folk 2021 ska få höra det ''hemska'' uttryck.
Frågar man Arne säger han så klart nej då han inte vill ses som rasist. Media har tagit bort allt som har med detta att göra, finns några få i Sverige som fortfarande har detta inspelat eller har sett hos någon (jag har själv tittat på klipp för längesedan). Får någon veta att ett inspelat band utav detta ämne finns så lägger de högre makterna alla resurser på att det bandet, samt de som har undanhållit bandet elimineras.

// PoK
Citera
2021-11-09, 17:05
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
För detta land är mer PK än PK, klart man inte vill att folk 2021 ska få höra det ''hemska'' uttryck.
Frågar man Arne säger han så klart nej då han inte vill ses som rasist. Media har tagit bort allt som har med detta att göra, finns några få i Sverige som fortfarande har detta inspelat eller har sett hos någon (jag har själv tittat på klipp för längesedan). Får någon veta att ett inspelat band utav detta ämne finns så lägger de högre makterna alla resurser på att det bandet, samt de som har undanhållit bandet elimineras.

// PoK

Vad är det som är icke-PK i den meningen? Att det skulle finnas något kontroversiellt i det påstådda citatet är en konstruktion av de som vägrar inse även de kan drabbas av falska minnen.

Och hur kan det komma sig att det finns mängder med mer eller mindre avsiktliga garanterat icke politiskt korrekta säjningar från media sparade?

//PoK
Citera
2021-11-09, 18:08
Medlem
Londons avatar
Citat:

// PoK

Ändå rimlig förklaringsmodell som inte många i tråden tagit till sig i tillräcklig omfattning.

På Magdalena Anderssons ständiga dagordning, ärvd av Löven, finns ett topphemligt PM. Mörda alla som har en VHS som visar att Hägerfors refererade till en sinnesstämning på Kameruns avbytarbänk som var mörk.
Citera
2021-11-09, 19:34
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohic
Han säger ju själv att han sagt detta i denna intervju!

https://www.sportbibeln.se/sport-i-t...nsk-klassiker/
Denna tråd är snart sex år gammal. Har 4280 svar. Stor spridning i media och x antal skribenter som letat efter citatet med ljus å lykta och DU TROR INTE ATT DEN DÄR INTERVJUN AVHANDLATS SEDAN LÄNGE?!
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Nämen, det var ju ett himla tjat. Arne sa det. Han vet det, jag vet det, du vet det. Nu kan denna orwellianska revisionism upphöra, tycker jag.
Då kan du va så vänlig å berätta för folket när Arne sa detta? Du kan gärna börja med vilket årtionde om så kommer det motbevisas mer eller mindre direkt.
Citat:

// PoK
Okej okej. Detta är beyond efterblivet. Du menar på fullaste allvar att media har tagit bort allt detta, men varför i helvete skulle dom ha kvar...

Nej i skrivande stund läste jag klart ditt inlägg och drar slutsatsen att du inte kan va seriös.

//ZM.
Citera
2021-11-09, 19:44
Moderator
zanteras avatar
Jag vet inte vilka som är mest aluminiumfolie-konspiratörer...

De som vill hitta citatet men har varit utan framgång och accepterat att citatet aldrig sades från början

De som hävdar att det allt finns därute men att vi lever i en politisk thriller där Löfven skickar lönnmördare efter gamla tanter som har citatet inspelat på VHS för att hålla allt nedtystat
Citera
2021-11-09, 20:22
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Att denna tråd fortfarande lever är pga utav alla triggade nötter som måste försvara när någon trollar om att detta har sagts

''Jag såg klippet igår''

30 andra ''NEJ DET GJORDE DU INTE!!!111''

Lite kul att driva men man tar sig för pannan att så många går in skit hårt på att ''bevisa'' att det inte har hänt. Humor

// PoK
Citera
2021-11-09, 21:37
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Att denna tråd fortfarande lever är pga utav alla triggade nötter som måste försvara när någon trollar om att detta har sagts

''Jag såg klippet igår''

Lite kul att driva men man tar sig för pannan att så många går in skit hårt på att ''bevisa'' att det inte har hänt. Humor

// PoK
Lite för att dom flesta som klampar in i tråden menar på allvar att citatet har yttrats vilket är den riktiga humorn i allt det här.

//ZM.
Citera
2021-11-10, 11:31
Medlem
BirkaBagarens avatar
Citat:

''Jag såg klippet igår''

// PoK

Är minnet när du hör citatet tydligt? Du kanske till och med minns vilken match?
Citera
2021-11-10, 11:33
Medlem
Jag har för mig att han sa "sverige tar ut negern och sätter in en zigenare" och inte det där om karmerin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in