Citat:
Ursprungligen postat av
bohic
Han säger ju själv att han sagt detta i denna intervju!
https://www.sportbibeln.se/sport-i-t...nsk-klassiker/
Denna tråd är snart sex år gammal. Har 4280 svar. Stor spridning i media och x antal skribenter som letat efter citatet med ljus å lykta och DU TROR INTE ATT DEN DÄR INTERVJUN AVHANDLATS SEDAN LÄNGE?!
Citat:
Ursprungligen postat av
runx
Nämen, det var ju ett himla tjat. Arne sa det. Han vet det, jag vet det, du vet det. Nu kan denna orwellianska revisionism upphöra, tycker jag.
Då kan du va så vänlig å berätta för folket när Arne sa detta? Du kan gärna börja med vilket årtionde om så kommer det motbevisas mer eller mindre direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
PommesOchKebab
För detta land är mer PK än PK, klart man inte vill att folk 2021 ska få höra det ''hemska'' uttryck.
Frågar man Arne säger han så klart nej då han inte vill ses som rasist. Media har tagit bort allt som har med detta att göra, finns några få i Sverige som fortfarande har detta inspelat eller har sett hos någon (jag har själv tittat på klipp för längesedan). Får någon veta att ett inspelat band utav detta ämne finns så lägger de högre makterna alla resurser på att det bandet, samt de som har undanhållit bandet elimineras.
// PoK
Okej okej. Detta är beyond efterblivet. Du menar på fullaste allvar att media har tagit bort allt detta, men varför i helvete skulle dom ha kvar...
Nej i skrivande stund läste jag klart ditt inlägg och drar slutsatsen att du inte kan va seriös.
//ZM.