Citat:
Ursprungligen postat av
HarryScheinen
Nu svor jag på att inte svara på ännu ett av dina grälsjuka inlägg. Jag lär ännu en gång meddela dig, att Din sorgliga retorik inte biter på mig. Jag är tillräckligt gammal och trygg i min person, och nöjd med min livssituation för att ta åt mig utav sådana som dig. Beklagar.
Det viktigaste för dig i den här tråden; det är inte sanningen, utan det är att att få posta detta mindre smickrande pärlband av pubertala ifrågasättanden, nedsättande formuleringar och foliehattande, kanske för att försöka boosta din ack så krackelerade självbild? Du är lite som som en öppen bok. Tyvärr en ganska så tråkig och blodfattig sådan.
Du, precis som jag, har möjligheten att kontakta SVT/SR - kan de ge MIG sanningen, så kan de garanterat även ge dig den - om det nu är den du är ute efter i denna tråd.
Klockan halv tio i går kväll var det ännu fortfarande något du hade 'hört genom åren':
Citat:
Ursprungligen postat av
HarryScheinen
[...]
Enligt vad jag har hört genom åren så är det Hansson som fällde kommentaren i matchen mellan Brasilien-Kamerun; då Bebeto sent i matchen gjorde det tredje målet. Jag minns inte vilka kanaler som sände Fotbolls-VM 1994, dock hade jag alltid radion på medan jag kollade VM på tv'n med avstäng ljud, då jag alltid föredragit radiosportens rappare och mer levande kommentatorer.
Då mindes du inte ens vilka kanaler sände VM. Vilket blir lite märkligt sett till dina påståenden senare.
Två timmar senare - en halvtimme till midnatt - så har du plötsligt PM:at 'sägningen och den slutgiltiga upplösningen i ämnet' till några användare i tråden. Hade du fått svaret från Sveriges Radio vid 23-tiden på lördagskvällen eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
HarryScheinen
.
[...] Vore du inte så jävla kaxig och otrevlig mot allt och alla, så skulle jag servera dig sägningen och den slutgiltiga upplösningen i ämnet. Jag har redan PM:at med några i tråden som nu vet, [...]
Klockan tio över 9 idag på förmiddagen har du 'fått allt bekräftat'. Hade du inte det när du skickade 'den slutliga upplösningen' innan du gick och lade dig?
Till sist (?) tjugo över elva idag avslöjar du att du har korresponderat i två dagar med Sveriges Radio. Var det alltså då du fick det bekräftat? Eller vid niotiden, då du sa att allt var bekräftat?
Citat:
Ursprungligen postat av
HarryScheinen
Sägningen var av Bosse Hansson 1994 i matchen Brasilien-Kamerun. Detta kan bekräftas av Sveriges Radio/Sveriges Television - hans dåvarande arbetsplats. Hur man kontaktar dem framgår tydligt på deras egna hemsidor, såväl mejl som telefonnummer är lättillgängliga. Deras support är väldigt trevlig och behjälplig, mig tog det två dagar att få bekräftat. [...]
Eller var det igår när du skickade dina famösa PM till användare i tråden?
Varför känner du att du behöver ljuga?