Citat:
Ursprungligen postat av
Nyasalladsbladet
Detta har ju varit en ren tramstråd ända från start. Är det attack när man skriver sanningen och fakta? Att det har kommit in idioter eller eventuellt personer under falsk flagg förändrar inte på den saken. Vilket år är du född?
Det har tramsats en del i tråden, ja. Samtidigt är det tack vare ett par enstaka forummedlemmar en av de mest ambitiösa och seriösa trådarna jag har sett på Flashback. Det ser man tydligt när man går igenom
avec's sammanfattning. Skit du i när jag är född, det hör inte hit.
Du har inte skrivit några sanningar eller fakta, du har svamlat:
Citat:
Ursprungligen postat av
Nyasalladsbladet
Hade du frågat mig på hösten 1990 så hade jag vetat exakt match samt kommentator. Nu vet jag endast med säkerhet att Kamerun var ett av länderna. I bakhuvudet har jag för mig att det andra laget hade ljusblått + vitt och det skulle ju innebära Argentina men det skulle jag inte gå i graven för. Du vet att väldigt mycket från år 1990 och tidigare ej finns upplagt på nätet va?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nyasalladsbladet
Detta är en Hoax signerad Jack Werner.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nyasalladsbladet
Det finns två möjliga matcher.
1 Sovjet-Kamerun= 4-0 Visst kan det ha sett mörkt ut på bänken men Kamerun var redan klara för Åttondelsfinal.
2 England-Kamerun=3-2 Efter förlängning. Kamerun ledde denna kvartsfinal när det var 10 min kvar. I förlängningen så fick England straff och där tror jag att det hände.
1. Sovjet - Kamerun visades ej i SVT.
2. Två användare har kollat igenom den matchen, citatet sägs inte där.
Jack Werner skrev sin artikel ett bra tag efter att tråden skapades.