Citat:
Nu uppskattar jag verkligen att du tar dig tiden att gå till KB m.m - men skulle du kunna lägga upp något bevis att du faktiskt varit där? En bild du kanske tog?
Tror på dig och hoppas det inte är troll - men har nu ringt upp mina syskon och bett dem förklara bildsekvensen så gott de kan - alla förklarar den på klippet som florerat. Sedan visat dem klippen och alla är bombsäkra (inklusive jag) att citatet sades här (33 minuter in).
Skulle du inte kunna lägga upp bildbevis eller dylikt så tar jag mig till sthlm för att själva kika och skall filma - jag är fortfarande lika övertygad tyvärr. Obs: Ingen attack mot dig! Uppskattar all tid du lägger ned!
Tror på dig och hoppas det inte är troll - men har nu ringt upp mina syskon och bett dem förklara bildsekvensen så gott de kan - alla förklarar den på klippet som florerat. Sedan visat dem klippen och alla är bombsäkra (inklusive jag) att citatet sades här (33 minuter in).
Skulle du inte kunna lägga upp bildbevis eller dylikt så tar jag mig till sthlm för att själva kika och skall filma - jag är fortfarande lika övertygad tyvärr. Obs: Ingen attack mot dig! Uppskattar all tid du lägger ned!
Det kan finnas närmare dig än Sthlm, vet inte var du bor men:
"Du kanske kan se detta i Uppsala, Linköping, Lund, Umeå och Göteborg också. Universitetsbiblioteken tar emot sk pliktexemplar.
"pliktexemplar levereras till sju bibliotek. Dessa är: pliktbiblioteken: Kungliga biblioteket i Stockholm, Lunds universitetsbibliotek, Stockholms universitetsbibliotek, Uppsala universitetsbibliotek, Linköpings universitetsbibliotek, Göteborgs universitetsbibliotek och Umeå universitetsbibliotek. De två förstnämnda är skyldiga att för alltid spara samtliga pliktexemplar medan de övriga själva får göra ett urval bland de mottagna exemplaren. De icke accepterade exemplaren (speciellt böckerna av papper) skickas då till förbränning. Pliktexemplaret blir då sparat som original av Kungliga biblioteket i Stockholm och kopia av Universitetsbiblioteket i Lund". "Ett dokument kan vara dagstidningar, serietidningar, turistbroschyrer, skolkataloger eller andra skrifter; operalibretton, dataspel, dvd-filmer, närradiosändningar m m."
https://sv.wikipedia.org/wiki/Pliktexemplar"
(FB) Myten kring "det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk"