2011-01-03, 20:12
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Men Zsa Zsa har väl inte diabetes vad jag vet, eller??

Inte vad jag vet heller.
Man kan få kallbrand av liggsår.
2011-01-04, 13:03
Medlem
knoxahs avatar
Peter William Postlethwaite dog den andra januari pga. cancer.

http://www.independent.co.uk/news/pe...4-2174887.html
2011-01-04, 16:25
Medlem
Airwolfs avatar
Whitney Houston Hon är som en bilolycka i slowmotion

Trots att hon med "Guds hjälp" la av med droger, talade ut hos Oprah och fick en massa chanser till världens comeback så väljer hon att börja knarka igen.
Hon var i risigt skick under turnén förra året och nu har det blivit märkligt tyst kring henne.

Tror inte att Whitney kommer bli särskilt gammal...
2011-01-04, 21:27
Medlem
pockis avatar
Gerry Rafferty (Baker Street) har precis dött, inte helt oväntat.
2011-01-04, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pocki
Gerry Rafferty (Baker Street) har precis dött, inte helt oväntat.
Va??? Är det sant? Han var ju försvunnen häromåret och alla trodde han hade dött, men kom tillbaka, och så går han bara och dör på riktigt? Vad var det som hänt? Var det levern igen? Han var tydligen en rätt märklig individ. Någon som kan berätta lite mer om Rafferty?

Baker Street var för övrigt en störtskön låt!
2011-01-04, 22:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Frank Sinatra hade väl en scenkollaps 11 månader innan sin bortgång, men man vet aldrig. Det är inte många utländska artister som blir så gamla som Chuck.

BB King är 85 år, och John Lee Hooker blev just 85.

Såg Chuck Berry live 2007, och då var han rörlig i kroppen som en 40-åring, däremot var gitarren lite falskstämd.

Ehh, John Lee Hooker dog 2001 och hade han levt hade han varit 93 år.
2011-01-05, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf
Whitney Houston Hon är som en bilolycka i slowmotion

Trots att hon med "Guds hjälp" la av med droger, talade ut hos Oprah och fick en massa chanser till världens comeback så väljer hon att börja knarka igen.
Hon var i risigt skick under turnén förra året och nu har det blivit märkligt tyst kring henne.

Tror inte att Whitney kommer bli särskilt gammal...
Ja hon har det då inte lätt. Ska väl till ett mirakel för att hon ska lägga av helt med drogmissbruket.
2011-01-05, 01:22
Medlem
Chuck Berry rasade ju i backen på en spelning häromdagen, läste jag någonstans. "Orklös" hade han sagt. Gubben är ju äldre än rock n' rollen-själv så det är ju ingen överraskning direkt.

Keith Richards och Bob Dylan borde väl snart stämpla ut snart. Förstnämnda i vilket fall. Dylan kan nog knalla på ett tag till, eftersom han - mig veterligen - inte har haft pulver från världens alla hörn i kroppen som Richards.

EDIT: Ja se, det var fler än jag som hade läst om Berry.
2011-01-06, 23:12
Medlem
Ganonitos avatar
Nu påstår Aretha Franklin att hennes hälsoproblem är "löst", men hon vill inte bekräfta ifall hon har/har haft bukspottskörtelcancer eller ej.

http://www.people.com/people/article...ss-fullcontent
2011-01-07, 00:27
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nu påstår Aretha Franklin att hennes hälsoproblem är "löst", men hon vill inte bekräfta ifall hon har/har haft bukspottskörtelcancer eller ej.

http://www.people.com/people/article...ss-fullcontent

Nänä döden har dansat i hennes ögon...totalt chanslös..
2011-01-09, 21:51
Medlem
Avsiktarens avatar
Ingvar Oldsberg har cancer. Stora smärtor. Fyra operationer och blivit strålbehandlat 23 gånger. Det låter allvarligt.

http://www.expressen.se/nyheter/1.22...jag-har-cancer
2011-01-10, 05:30
Medlem
Jag träffade Oldsberg på stan hösten 2009. Då var han på gott humör och svarade käckt på en fråga jag hade om hans program. Tråkigt att han fått cancer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in