För ett tag sedan skrev jag om att Per Unckel har cancer. Sedan dess har man inte hört något hur står det till?
Gaby Stenberg har man inte hört från på länge. Hon fyller 88 år i år sjukdom?
Man undrar verkligen hur länge till hon har på sig, kan ite vara länge alls denna gång, men hennes högerben har visst fått en tillfällig respit tack vara antibiotika. Frågan är bara om inte antibiotikakuren tar kål på Zsa Zsa istället. Det står förresten i artikeln att hon "vägrar leva i synd eftersom hon är djupt troende katolik", missminner jag mig nu, men var inte Gaborsystrana judinnor?
Man undrar verkligen hur länge till hon har på sig, kan ite vara länge alls denna gång, men hennes högerben har visst fått en tillfällig respit tack vara antibiotika. Frågan är bara om inte antibiotikakuren tar kål på Zsa Zsa istället. Det står förresten i artikeln att hon "vägrar leva i synd eftersom hon är djupt troende katolik", missminner jag mig nu, men var inte Gaborsystrana judinnor?
Jag har aldrig hört att Zsa Zsa Gabor skulle vara judinna.
Uppgifterna om hennes ben vet jag inte vad jag skall säga. Så gott som varenda person över 90 har en massa hälsoproblem och minst en dödlig sjukdom.
Jag har aldrig hört att Zsa Zsa Gabor skulle vara judinna.
Uppgifterna om hennes ben vet jag inte vad jag skall säga. Så gott som varenda person över 90 har en massa hälsoproblem och minst en dödlig sjukdom.
Kollat upp det nu. Japp, det var tydligen judar allihop, men Eva Gabors man var ironiskt nog en hätsk antisemit/antijude så i en bok som skrevs om dem så insisterade de på att de skulle omskrivas som katoliker och de bar krucifix för att förstärka detta. Det är dock högst egendomligt att Zsa Zsa, nu så här långt efteråt och då hon är den enda som är kvar, fortfarande håller kvar vid denna charad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!