2012-02-21, 16:41
Medlem
Antevante & Scrollock: Hur nära tror ni Michael Douglas var att stryka med när han var som sämst hösten/vintern 2010?

Det här fotot är från oktober 2010 och han ser allt annat än frisk ut

http://theblemish.com/images/2010/10...ut-600x522.jpg

Gudarna skall veta att cancern kan komma tillbaka när som helst för MD, men min uppfattning är att han lurade döden med en hårsmån. Jag har sett få personer se så sjuka ut för att sedan tillfriskna.
2012-02-21, 17:47
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Intressanta namn. Länge sen jag såg George "Norm" Wendt. Trodde faktiskt att han redan tappat greppet om bardisken.

Men Goodman ser väl fräsch ut...

http://www.streetbonersandtvcarnage....d-to-number-8/

Tack för bilden.
John Goodman ser verkligen sjuk ut.
Det kan även sägas att han är alkoholist.
Jag skulle inte bli förvånad om vi inom en snar framtid ser en av levercancer avmagrad John Goodman eller att han får en infarkt.
2012-02-21, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Tack för bilden.
John Goodman ser verkligen sjuk ut.
Det kan även sägas att han är alkoholist.
Jag skulle inte bli förvånad om vi inom en snar framtid ser en av levercancer avmagrad John Goodman eller att han får en infarkt.

Hur pass aktiv har han varit med filmroller det senaste? Det var längesedan han gjorde någon större roll va? Som t.ex. bartendern Mac McTeer i Blues Brothers 2000.

Han gjorde det egentligen riktigt bra, men rollprestationen hamnade i skuggan av det faktum att nästan alla som sett första filmen från 1980 saknade John Belushis rollfigur Jake Blues.

Jag tror att om John Belushi hade levt, så hade vi fått se en mycket mer kvalitativ uppföljare förmodligen redan någon gång 1985-1990. Med Cab Calloways rollfigur Curtis i livet givetvis
2012-02-21, 20:40
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Hur pass aktiv har han varit med filmroller det senaste? Det var längesedan han gjorde någon större roll va? Som t.ex. bartendern Mac McTeer i Blues Brothers 2000.

Han gjorde det egentligen riktigt bra, men rollprestationen hamnade i skuggan av det faktum att nästan alla som sett första filmen från 1980 saknade John Belushis rollfigur Jake Blues.

Jag tror att om John Belushi hade levt, så hade vi fått se en mycket mer kvalitativ uppföljare förmodligen redan någon gång 1985-1990. Med Cab Calloways rollfigur Curtis i livet givetvis

John Goodman är i högsta grad aktiv nu är han aktuell i The Artist och har ett flertal filmer på gång men även Lasse Brandeby var aktiv in i det sista.
John Goodman slutade dricka och gick ned i vikt inte drastiskt men han gick från väldigt fet till att bara vara fet men nu har han gått upp i vikt igen och han kan mycket väl ha fått ett återfall.
Senast redigerad av Avsiktaren 2012-02-21 kl. 20:43.
2012-02-21, 21:15
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Antevante & Scrollock: Hur nära tror ni Michael Douglas var att stryka med när han var som sämst hösten/vintern 2010?

Det här fotot är från oktober 2010 och han ser allt annat än frisk ut

http://theblemish.com/images/2010/10...ut-600x522.jpg

Gudarna skall veta att cancern kan komma tillbaka när som helst för MD, men min uppfattning är att han lurade döden med en hårsmån. Jag har sett få personer se så sjuka ut för att sedan tillfriskna.

Helt omöjligt att svara på. Det vet nog bara han själv och hans läkare. Men han hämtade sig ju snabbt..
2012-02-21, 21:44
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
John Goodman är i högsta grad aktiv nu är han aktuell i The Artist och har ett flertal filmer på gång men även Lasse Brandeby var aktiv in i det sista.
John Goodman slutade dricka och gick ned i vikt inte drastiskt men han gick från väldigt fet till att bara vara fet men nu har han gått upp i vikt igen och han kan mycket väl ha fått ett återfall.

Vi knäpper våra händer för Goodman.

Men Goodman är artist och artister dör den naturliga artistdöden...

God bless his soul (when he dies) ...
2012-02-22, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Vi knäpper våra händer för Goodman.

Men Goodman är artist och artister dör den naturliga artistdöden...

God bless his soul (when he dies) ...

Iofs, inte för att fetma är särskilt hälsosamt att dras med i längden, men om nu John Goodman inte har disciplinen nog för att hålla nere vikten, får han väl hoppas på att han har lika bra gener som Fats Domino.

Fats fyller 84 år i år, och med den kroppshyddan är jag imponerad att han lyckats uppnå en sådan hög ålder faktiskt. Därtill verkar ju Fats dessutom vara någorlunda frisk också fortfarande, uppträder hemma i New Orleans på reguljär basis varannan vecka har jag för mig t.ex.
2012-02-22, 02:41
Medlem
Fats Domino fyller, vid närmare koll, faktiskt 84 år redan om fyra dagar, den 26 februari.

Det måste givetvis hyllas, och jag gör det genom att lägga upp detta briljanta klipp från mitten av 80-talet. Fats river av "I´m Ready" och hela arrangemanget, uppträdandet låter i mitt tycke bättre här än i studioversionen från 50-talet. Håll till godo med Fats när han är som bäst!

http://www.youtube.com/watch?v=gSJscwCIMuA
2012-02-22, 08:08
Medlem
Snaidistens avatar
Citat:

Här är Goodman på Letterman och snackar med Dave om sin vikt.

http://www.youtube.com/watch?v=MWbdjxKymv4
2012-02-22, 20:08
Medlem
Vad är Fillipa Reinfeldts sjukdom? Låter allvarligt om de inte vill avslöja.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14415383.ab
2012-02-22, 20:20
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vad är Fillipa Reinfeldts sjukdom? Låter allvarligt om de inte vill avslöja.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14415383.ab

Nej! Låter väl inte allvarligt alls. Hon ska vara sjukskriven ett par veckor.
Jag tippar att det kan handla om en kvinnorelaterad åkomma. Det är nog inget man vill skylta med.

Eller kanske hon har skaffat ett par rediga silikonbomber till Alfons :-)
2012-02-22, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Nej! Låter väl inte allvarligt alls. Hon ska vara sjukskriven ett par veckor.
Jag tippar att det kan handla om en kvinnorelaterad åkomma. Det är nog inget man vill skylta med.

Eller kanske hon har skaffat ett par rediga silikonbomber till Alfons :-)
"Kvinnorelateradeåkommor" innefattar ju även bröstcancer, livmodercancer etc.

Intressant teori gällande silikonet. Vad kommer härnäst? En hårtransplantation för "Tummen"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in