2010-03-20, 19:10
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Inom 10 år får jag feeling på att Ingvar Kamprad, Mike Tyson, Michael Jackson, Leif "loket" Olsson och Ingvar Oldsberg alla kommer vara döda.

Förlåt om jag gick Offtopic men kom ihåg var ni läste det först.

Ja den vita neger-pedofilen har ju iaf trillat av, resten känner jag inte till.
2010-03-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troaë
Ja den vita neger-pedofilen har ju iaf trillat av, resten känner jag inte till.
I sista avsnittet av "Robins" sm gick i SVT så hölls en en trubadur av något slag någon slags "hyllningslåt" till folk som gått bort och i sista versen nämnde det ett antl personer som snart förutspåddes gå bort, de som jag minns nämndes var bl.a. Ingvar Kamprad, Ingvar Oldsberg någontill (kanske det var Lasse Berghagen?) och Siif Ruud. Den sistnämnda är jag säker på eftersom det rimmade med "Gud" och trubaduren syftade på att de alla skulle dit snart.
2010-03-20, 22:23
Medlem
Ser mörkt ut för Kambodias förre kung: http://news.ninemsn.com.au/world/759...ancer/?rss=yes
2010-03-21, 10:35
Medlem
Kan lägga till Bob Dole på den listan också. 86 år gammal och har legat inlagd på sjukhus för lungnflammation:

http://www.cbsnews.com/8301-503544_1...01-503544.html

Han verkar förvisso har klarat sig denna gång, men man vet aldrig om det gått över helt och hållet och om det kommer tillbaka.
2010-03-21, 19:46
Medlem
Mora-Nisse kan väl inte leva för evigt. Eller så bevisar han att det är nyttigt och livsförlängande att hänge sig åt stenhård konditionsidrott.
2010-03-23, 02:34
Medlem
Ganonitos avatar
Undrar egentligen när den gamla komikern Art Linkletter trillar av pinn. Med sina 97 år är han en av de äldsta levande världskändisarna kvar, äldre än både Sif Ruud, Sickan Carlsson och de andra som har förekommit ofta i den här tråden.

Hoppas för övrigt att Lillian dör snart, så att vi får en mindre i kungahuset att försörja.
2010-03-23, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Undrar egentligen när den gamla komikern Art Linkletter trillar av pinn. Med sina 97 år är han en av de äldsta levande världskändisarna kvar, äldre än både Sif Ruud, Sickan Carlsson och de andra som har förekommit ofta i den här tråden.

Hoppas för övrigt att Lillian dör snart, så att vi får en mindre i kungahuset att försörja.
Nej nej, Mitch Miller är äldre än så, så även Gloria Stuart (tanten i Titanic) och inte att förglömma Oscarsvinnaren Robert F. Boyle.

En jag sittit och funderat länge på nu är den gamle stumfilmsskådisen Alexander Kirkland. Lever han fortfarande? Han verkar ha försvunnit från jordens yta. Om han lever (inte helt omöjligt) så är han emellertid ruskigt gammal nu.
2010-03-23, 03:13
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Art Linkletter är för övrigt en rätt intressant person som bl a var kompis med Walt Disney. Han har varit gift med sin fru i 75 år i år, vilket lär vara det längsta äktenskapet i Hollywoods historia. Antagligen sisådär 73-74 år längre än genomsnittsäktenskapet i den stadsdelen.
2010-03-24, 10:11
Medlem
Två kändisar med dåligt hjärta och som inte gärna talar öppet om det, Hasse Alfredson och Göran Ragnerstam: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6830274.ab

Vem tror ni klarar sig längst? Jag tippar Göran, med tanke på att Hasse, av allt att döma, redan har börjat räkna nedåt.
2010-03-24, 12:31
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vem tror ni klarar sig längst? Jag tippar Göran, med tanke på att Hasse, av allt att döma, redan har börjat räkna nedåt.
Hasse kommer klara sig bäst med tanke på att han redan blivit avlivad cirka 40 gånger i denna tråd och klarat sig.
2010-03-24, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Hasse kommer klara sig bäst med tanke på att han redan blivit avlivad cirka 40 gånger i denna tråd och klarat sig.
Jo, fast som jag nyligen påpekade så är uppenbarligen inte dessa domedagsprofessior gripna ur luften, utan det verkar ligga viss substans i dem, om än motvilligt bekräfade av Hasse Alfredson själv.
2010-03-24, 16:36
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jo, fast som jag nyligen påpekade så är uppenbarligen inte dessa domedagsprofessior gripna ur luften, utan det verkar ligga viss substans i dem, om än motvilligt bekräfade av Hasse Alfredson själv.

Grejen är att Saida-Sonny började yra om Hasses närstående död för väldigt länge sedan, han låg alltså inte för döden då...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in