2007-08-23, 18:50
Medlem
wildFevers avatar
haha jag älskar titeln på den här tråden

Gubben är nog osäker på sin egen sexualitet därför är han hyper macho om dagen men klär sig i kvinnokläder på kvällen.

Sen känner han sig våldtagen så fort någon rör hans skrumpna penis ?
Citera
2007-08-23, 19:13
Medlem
Sälklubbarns avatar
Det är lätt att bli lite kluven inför Jan Guillou. IB-affären och en massa annat bra har han ju gjort, och böcker har han skrivit. Men hans minimala självdistans gör en lite trött emellanåt. Visst har den gett upphov till många glada skratt, men ibland blir det lite för mycket.

Gillar också trådtiteln.
Citera
2007-08-23, 19:30
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Fan vad bra att den där uppblåsta "macho" fjanten blev sur för att han fick gå igenom samma behandling som oss andra. "Låglöneproletär" Vilken idiot
Citera
2007-08-23, 19:31
Medlem
omniscientias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Det är lätt att bli lite kluven inför Jan Guillou. [blabla]
Jag är inte ett smack kluven längre: Karln har övergått till att bli en karikatyr av sig självt. Ett och samma självgoda och bekräftelsehorande machowannabe-shite har kommit från hans håll de senaste 10-20 åren. Hack i skivan, uppspydd pyttipanna, been there-seen that-got the t-shirt.
Citera
2007-08-23, 19:34
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Artikeln väcker fler frågor än svar. Varför var inte Guillou hjälpsam att lösa problemet med den pipande säkerhetskontrollen? I de flesta fall löser resenären själv gåtan, plockar fram diverse metallsaker mm, för att påskynda kontrollen.
- Hade han stålhättor i skorna?
- Inopererad metallplatta i skenbenet?
- Bygel BH?

Frågorna är oändliga.....

Ja visst gör man så. Tog av mig skorna vid senaste flygningen och det är väl inget att gorma om.
Citera
2007-08-23, 19:51
Medlem
Joe Blows avatar
Kanske är det så enkelt som att mammas gosse blev ledsen när flygplatspersonalen så brutalt avslöjade att Sveriges tuffaste kille behöver platåskor för att kunna se över disken vid incheckningen.

Väl hemma igen satte Janne sig nog i skrivhörnan och lät palestinska terrorister hämnas oförrätten genom att spränga alla flygplatser i hela västvärlden vilket säkert gav honom den kraftigaste erektionen sedan han sköt något djur.
Citera
2007-08-23, 20:24
Bannlyst
"Jeg begynte å bli irritert. Det førte til at han trappet opp, kom med sure kommentarer og tok meg på snabben, forteller Guillou. På dette tidspunktet var forfatteren blitt skikkelig opprørt."

"Han drev med intime berøringer og tok meg på tissen, sier Jan Guillou, 63"

Ser han inte lite väl nöjd ut på den där bilden?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/23/509733.html
Citera
2007-08-23, 20:46
Medlem
Nej,något svar har jag inte.Men det var en mycket bra fråga.
Jag tycker ochså att han ser lite extra stel ut nuförtiden samt något slags fragmatuggande över sig...Styv i korken har han alltid varit vilket kan vara lite skoj när man har rätt men när man inte har det blir det bara pinsamt,som det tydligen börjar bli nu.
Har ni förövrigt sett intervjuen med honom när han var ung..??
Snacka om "styv överläpp".
Din fråga är befogad..Hur mår Jan..??
Citera
2007-08-23, 21:01
Medlem
Adonirams avatar
Eftersom hans romanhjältar av allt att döma är bilder av hur han själv skulle vilja vara så är det lite oroväckande att de stundom tar livet av sina fiender...
Citera
2007-08-23, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram
Eftersom hans romanhjältar av allt att döma är bilder av hur han själv skulle vilja vara så är det lite oroväckande att de stundom tar livet av sina fiender...
En bild av honom är att ta i, läste i en tråd att han har exremt korta armar, svårt att se honom snurra värjan över huvudet
Citera
2007-08-23, 21:09
Medlem
Tjennstroums avatar
Lite förståelse måste man ju ha nu när han sörjer bortgången av hans favoritdiktator, Saddam Hussein.
Citera
2007-08-23, 21:37
Medlem
Softis...s avatar
Herren på ärten ?
Guillo då.
Eller skitstövel med dagens språk.
Hur kan han ens bry sig om en händelse som denna ?

Det är mycket bra och vänliga personer som arbetar vid Gardemoens säkerhetskontroll. Såväl vid in som utresa. Inga "stureplansvakter" om man kan göra den jämförelsen.

Det är helt normalt att de kollar bakom bältet. Själv brukar jag, och många med mig, dra av mig mitt bälte innan jag går igenom detektorn eftersom jag vet att det ger utslag och jag vill inte ha en manshand ”där”. En gång för två år sedan hade jag ett par nya byxor. Jag tog av bältet som vanligt inför säkerhetskontrollen men det pep i alla fall. Alla fickor var tömda osv, så då ville de visitera mig handgripligen.
Bad istället om att få ta av mig, tycker inte om när okända ska låta deras händer vandra runt på min kropp. OK med den där apparaten de använder men inte händer. Spec. inte innanför min byxlinning. In bakom ett litet skynke, byxorna ner, drog ut resåren på boxershortsen och frågade om de ville kolla(det var ju i den regionen deras apparat hade visat att det skulle finnas ngt konstigt, metalliskt), det ville de inte, fanns ju inget där förutom, ni vet. Norskan som var med log lite generat, sen var det bara att gå vidare, kanske borde jag bett om hennes nummer ? Visade sig att dragkedjan i de nya byxorna var orsaken till utslaget. Så kan det gå. Så Guillo om du läser detta, slappna av och sök en lösning, man skulle kunna tro att du går ikring med en pinne i röven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in