2022-02-02, 02:15
Medlem
bithaxs avatar
Vad ni förnedrar er bara för att få ligga med nån vit överviktig 30+ feministhora. Men rasen, den är viktig förstås.
Citera
2022-03-19, 18:35
Medlem
Happy Pancake borde väl märkas ut med en stor VARNING i dessa tider.

Vad HP var för kanske 5 år sedan, är stor skillnad jämfört med dagens.
Efter dom lanserade sin app och körde hemsidan i botten, så har det mest blivit en skum sajt som jag inte skulle ens våga registrera mig på igen.
Troligtvis mest lurendrejeri och annat, om man kollar på olika recensioner och berättelser folk delat med sig av.
På 2½ år har HP gjort 2 inlägg på sin Facebook-sida.

Mer intressade vilka som egentligen äger denna sida? Det känns som sagt shady över det hela.
Citera
2022-04-15, 20:31
Bannlyst
Skitsida… Jag hade skrivit en grej i min presentation som de tog bort! Det är viktigt för mig att inte skaffa fler barn, vill ju verkligen inte det, och skrev det i presentationen men det fick tydligen inte vara kvar. Strider det mot några konstiga regler eller?

Tyckte bara att det är onödigt att få meddelanden med typ ”hej jag söker en tjej att bilda familj med”, eller t.o.m. att jag råkar träffa någon som önskar sig fler barn utan att jag förstod det. Ska man inte få skriva en sådan viktig grej i sin presentation, eller vadå?
Citera
2022-06-17, 00:49
Medlem
dooeys avatar
Blev nyss blockad av en tjej på Happypancake som tyckte jag "verkade en aningen dryg faktiskt".
Anledningen är lite oklar här.

Se konversationen här: https://ibb.co/8m8PpFd

Skrev på jobbet för att fördriva tid och vara social lite haha.. skön sida.
Citera
2022-06-17, 00:58
Bannlyst
Har en fake profil där, har en vanlig bild på en snubbe lite över medel.

Det är inga problem att fixa 30-40 intresserade brudar på en kväll, om man vet vad man pysslar med. Det gör ju dock inte majoriteten här, så det är klart de blir bittra.

Jag har tjej sedan länge, och vi sitter ofta och skrattar åt hur enkla kvinnorna är på diverse sajter. Om ni undrar varför jag gör det, så är det alltid kul att lära sig om människor och hur de verkligen är. Inte vad de låtsas vara.
Citera
2022-06-17, 01:14
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kancerus
Har en fake profil där, har en vanlig bild på en snubbe lite över medel.

Det är inga problem att fixa 30-40 intresserade brudar på en kväll, om man vet vad man pysslar med. Det gör ju dock inte majoriteten här, så det är klart de blir bittra.

Jag har tjej sedan länge, och vi sitter ofta och skrattar åt hur enkla kvinnorna är på diverse sajter. Om ni undrar varför jag gör det, så är det alltid kul att lära sig om människor och hur de verkligen är. Inte vad de låtsas vara.

Då får du gärna förklara hur man fixar det (utöver att ha en fejkad bild)..
Citera
2022-06-17, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Det är väl bara att regga ett konto som vanligt. Lägga in en bild på någon annan och skriva vilken text du behagar. Är du efterbliven eller?
Citera
2022-06-17, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dooey

Först och främst behöver din press vara kort, självklar och tilltala kvinnor. Sedan behöver din bilder vara intressanta för kvinnor, inget där man står och fiskar, i gymmet eller nån snevriden selfie.

Sedan går du på jakt, du jobbar inte för att hitta en speciell människa, du går igenom alla kvinnor i den åldersgruppen du är sugen på. Du går in och använder flirtknappen och går vidare, när du ser att nån av dem tittar in på din sida har du ett initial mening som du skickar till varje kvinna något kort och flirtigt.

Som exempel

"Såg dig och du stod verkligen ut, det var länge sedan jag kände en sådan värme av att sen en vacker kvinna som du" Det låter larvigt och en del av dem kommer inte svara dig, det skiter du i. Du jobbar med kvantitet för tillfället.

Du börjar sedan diskutera med de som svarar dig, därefter handlar det enbart om att hålla igång diskussionen, kvinnor är väldigt dåliga överlag på att prata om det inte handlar om deras intressen. Så du börjar fiska, tills du märker att hon har en "expertis" och efter några meddelanden frågar du om det är ok att prata i telefon, då det är trevligare och man får en bättre känsla av den andra personen.

Sedan pratar du med dem, och det är nu själva selektionen börjar. Där du väljer mellan att ligga, dumpa eller fortsätta framåt beroende på dina parametrar.
Citera
2022-06-17, 17:14
Medlem
dooeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kancerus
Först och främst behöver din press vara kort, självklar och tilltala kvinnor. Sedan behöver din bilder vara intressanta för kvinnor, inget där man står och fiskar, i gymmet eller nån snevriden selfie.

Sedan går du på jakt, du jobbar inte för att hitta en speciell människa, du går igenom alla kvinnor i den åldersgruppen du är sugen på. Du går in och använder flirtknappen och går vidare, när du ser att nån av dem tittar in på din sida har du ett initial mening som du skickar till varje kvinna något kort och flirtigt.

Som exempel

"Såg dig och du stod verkligen ut, det var länge sedan jag kände en sådan värme av att sen en vacker kvinna som du" Det låter larvigt och en del av dem kommer inte svara dig, det skiter du i. Du jobbar med kvantitet för tillfället.

Du börjar sedan diskutera med de som svarar dig, därefter handlar det enbart om att hålla igång diskussionen, kvinnor är väldigt dåliga överlag på att prata om det inte handlar om deras intressen. Så du börjar fiska, tills du märker att hon har en "expertis" och efter några meddelanden frågar du om det är ok att prata i telefon, då det är trevligare och man får en bättre känsla av den andra personen.

Sedan pratar du med dem, och det är nu själva selektionen börjar. Där du väljer mellan att ligga, dumpa eller fortsätta framåt beroende på dina parametrar.

Ok tack för tipsen. Känner igen en del, t.ex. att inte ha selfies där man försöker se snygg ut etc.

Att skriva "Såg dig och du stod verkligen ut, det var länge sedan jag kände en sådan värme" etc. påminner mig om en vän som körde daygame ute på stan där han gick fram till tjejer och sa något liknande. "Jag var tvungen att gå fram till dig för annars hade jag ångrat mig resten av dagen".
Kan säkert funka men då vill jag mena det också och inte bara köra på som en robot som säger så till vem som helst.
Är ute efter seriöst alternativt någon att snacka med. Att bara "få ligga" finns andra lösningar på som är betydligt smidigare.
Citera
2022-08-10, 19:53
Medlem
Riktig skitsida, förstår varför det är gratis att registrera sig där.
Citera
2022-08-24, 15:46
Medlem
Castles avatar
Kikade för ett tag sedan in på sidan igen efter många år. Intressant att man känner igen minst ca 20 profiler, som dessutom har samma text och samma profilbild som innan. Vissa åldras visst inte
Citera
2022-09-17, 07:31
Medlem
Mittpunkts avatar
Jag blev medlem igår förmiddags på denna site efter en paus på kanske ett halvår och helvete vilka risiga kvinnor det finns. Aldrig sett på maken till kvinnor. Finns ingen där inne som har ett attraktivt och tilltalande utseende. Annonser överallt och ingenstans, fruktansvärt irriterande och kanske därför det är gratis?

Tycker match.com håller en väldigt hög standard och där mina kära buksvågrar, väntar kvinnor i horder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in