2016-07-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwingThrough
Javisst då jag tror dessa typer ser man nog bara om man är väldigt observant av sig och har ett intresse för psykologi såsom beteende. Du är inte den första att märka att man får mer intresse när man har en tjej för man "signalerar" annorlunda utåt till omgivningen och sådant märker tjejer.

Det tror jag inte, dom flesta män märker nog när tjejer/kvinnor vill skapa kontakt.

Men åter till tråden, är happypancake omöjligt? Ganska svårt är det nog, kanske inte att få en date. Men att det därifrån leder till något?
Senast redigerad av Biktfar 2016-07-09 kl. 00:29.
Citera
2016-07-09, 00:28
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biktfar
Jag tvivlar inte en sekund på att du testat vilka bilder som ger mest uppmärksamhet.
Du lyssnar/läser inte. Min poäng är att kvinnor oaktat bilder får den sortens kontakter. Visst, jag är ett veritabelt luder, men det händer inte bara mig. Min syrra är gift, men får ändå raggningsförsök via sociala medier.
Citera
2016-07-09, 00:28
Bannlyst
Citat:
Det tror jag inte, dom flesta män märker nog när tjejer/kvinnor vill skapa kontakt.
Jag pratade om svinen som raggar trots att det är uppenbart att tjejen är upptagen.
Citera
2016-07-09, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Du lyssnar/läser inte. Min poäng är att kvinnor oaktat bilder får den sortens kontakter. Visst, jag är ett veritabelt luder, men det händer inte bara mig. Min syrra är gift, men får ändå raggningsförsök via sociala medier.
Så män ska sluta ragga menar du? Great!
Citera
2016-07-09, 00:36
Medlem
Citat:
Jag antar att hon också lägger ut utmanande bilder för att få uppmärksamhet, men nu handlar ju tråden om happypancake och där huserar hon väl förhoppningsvis inte? Hur står det till i dejtingvärlden är happypancake måhända omöjligt för dig, inga svar trots dina "kåta" ögon?
Citera
2016-07-09, 00:38
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingThrough
Så män ska sluta ragga menar du? Great!
Jamen förhelv..,
Min systers bakgrundsbild på fejjan är en bröllopsbild där hon kysser sin man. Ändå raggas det. Ja, jag tycker att lite jävla takt och ton vore på sin plats. Och istället för den sedvanliga "men nu brudar får sluta vara så slut på
sexiga bilder, hur vore det om den där enögda jävla byxormen inte skickades till random tjej.
Citera
2016-07-09, 00:41
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Jag antar att hon också lägger ut utmanande bilder för att få uppmärksamhet, men nu handlar ju tråden om happypancake och där huserar hon väl förhoppningsvis inte? Hur står det till i dejtingvärlden är happypancake måhända omöjligt för dig, inga svar trots dina "kåta" ögon?
Tråden handlar om HP ja. Men det är att göra det enkelt för sig att tro att mankan isolera vissa beetenden till en dejtingsajt.

Jag fick många mail förut, trots min medelmåttighet, så att snyggare kvinnor får mer är väl rätt logiskt.
Citera
2016-07-09, 00:41
Bannlyst
Citat:
Kan ju handla om att killar vet att tjejer, lika ofta som killar, är otrogna

OnT: HP funkar prima. Har blivit lite relationer från den sajten. Man bör dock inte skriva kasst, om man vill få tjejerna på sin s.k. krok...
Senast redigerad av xxooww 2016-07-09 kl. 00:45.
Citera
2016-07-09, 00:42
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Det är åtminstone naturligt för mig att svara trevliga killar. Att varenda kontakt inte är drömprinsen förstår man ju men klart att man kan skriva lite med någon och se vem det är.

Känns som hyfsat friska vuxna människor inte uppträder som om de är i högstadiet. Jag har krav på dittan och dattan eller vad jag tror innan tilltalar mig mest. Däremot är jag öppen för att vidga mina vyer och iaf lära känna någon lite grann. Människor skulle ta det på mindre allvar och skriva med flera. Fler av oss skulle kunna hitta någon på så vis lite lättare.

Har aldrig använt mig av någon form av nätdejting tidigare, efter att ha läst lite om det så målar vissa upp en bild av att det är i princip omöjligt om man inte är en extremt spektakulär person.

Hur som, jag är socialt kompetent nog att inse att ingen är intresserad av att svara på hur läget är eller vad de gjort i helgen. Gav någon ett boktips baserat på presentationen, rådfrågade en om renovering som påstod sig vara händig, diskuterar afrikansk musik med en som rest mycket.

Skriver massor med en nu som egentligen inte faller mig i smaken, men hon verkar ha bra smak för litteratur.

Är ju alltid kul att skriva och diskutera behöver inte leda någonvart.
Citera
2016-07-09, 00:44
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxooww
Kan ju handla om att killar vet att tjejer, lika ofta som killar, är otrogna

OnT: HP funkar prima. Har blivit lite relationer från den sajten. Man bör inte skriva kasst, om man vill få tjejerna på sin s.k. krok...
Eller så är de sviniga svin.

Sätt att uttrycka sig är spiken i kistan SAS
Citera
2016-07-09, 00:47
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
Har aldrig använt mig av någon form av nätdejting tidigare, efter att ha läst lite om det så målar vissa upp en bild av att det är i princip omöjligt om man inte är en extremt spektakulär person.

Hur som, jag är socialt kompetent nog att inse att ingen är intresserad av att svara på hur läget är eller vad de gjort i helgen. Gav någon ett boktips baserat på presentationen, rådfrågade en om renovering som påstod sig vara händig, diskuterar afrikansk musik med en som rest mycket.

Skriver massor med en nu som egentligen inte faller mig i smaken, men hon verkar ha bra smak för litteratur.

Är ju alltid kul att skriva och diskutera behöver inte leda någonvart.
Härlig inställning, du låter dessutom som en intressantare person att skriva med.

Jag tror de som klagar är de otrevliga, dem som spammar och de som enbart väljer ut de absolut snyggaste tjejerna inom snäv åldersgrupp. Det är naturligt att lägga tid på att vara social men jättemånga blir nästintill aggressiva för att man inte genast gör som de vill. Eller efter svar är "infångad". Måste vara jobbigt om man är 22 och tilltalar de flesta männen.
Citera
2016-07-09, 00:49
Bannlyst
Citat:
Eller så är de sviniga svin.

Sätt att uttrycka sig är spiken i kistan SAS
Om de råkar skriva till en kvinna som utan problem är otrogen, så kan de sedan leka lika barn leka bäst.

Så de är lika mkt svin båda två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in