Citat:
Ursprungligen postat av
Styrkelyftare
Jag känner igen det där då jag också "råkat ut" för det.
En tjej på Happypancake besökte min profil uppemot 20 gånger utspritt över en period av sex månader. Hon skrev aldrig något (inte jag heller då jag inte var intresserad av henne).
En annan tjej som jag däremot tyckte verkade intressant besökte min profil 8-9 gånger. När jag bestämde mig för att skriva till henne fick jag naturligtvis inget svar.
Jag kan för mitt liv inte förstå varför man besöker en person så många gånger utan att vara intresserad.
Känns som att fenomenet är unikt för just Happypancake, som för övrigt är en hopplös dejtingsida. Det tråkiga är att det knappt finns bättre alternativ.
Finns där någon funktion för att markera en profil som inte intressant utan att blocka, eller kan hon ha tyckt din profil inledningsvis var intressant men att någon detalj ostämde när hon väl läste?
På andra sidor kan man göra en markering att en profil inte stämmer med vad jag söker, då undviker jag att gå in på den profilen igen för att jag glömt.
Innan jag upptäckte den så hände det upprepade gånger att jag besökte en del profiler då dom stack ut från resten men upptäckte varje gång att det inte var för mig.
Då skrev jag i och för sig ett meddelande till mannen så han fick ett svar på varför jag kollat hans profil ofta och slapp då undra eller tro att det fanns intresse.
Tänker ifall denna tjej gjort samma sak, för kollar man många profiler är det inte helt lätt att hålla reda på vilken som är vem och så får man kolla igen.
Kan tycka det var dåligt att hon inte ens kunde svara när du väl skrev ändå, tar inte många minuter att svara på ett meddelande...