Citat:
Ursprungligen postat av
pastregrets
Jag har accepterat att jag inte kan skriva intressant nog. Jag ser bra ut, luktar gott, klär mig bra, allt detta har jag fått bekräftat genom livet samt massa hintar i der vardagliga men jag är skittråkig via chat och jag har försökt men kan inte gå emot mig själv - vill jag inleda det eller prata om det här så skulle rätt tjej också vilja prata om det men så fungerar det inte, framförallt inte när jag letar ons...
bortskämda slynor, allt ska vara så mr grey och mystik...
Ja kvinnor är väldigt bortskämda på dejtingmarknaden. Där har dom verkligen ett övertag.
Jag tror dom blir förblindade på alla meddelanden och gillanden som dom får. Jag menar hur många killar är det som inte slänger ut randomflirtar till vem som helst.
Kåta, desperata killar går bort har jag hört flera tjejer sagt.
Det här har gjort att plufsiga kvinnor som passerat sitt bäst-före datum för 15 år sedan tror att dom på allvar kan få snygga och vältränade yngre killar intresserade på allvar.
Killarna vill kanske knulla en gång eller två men inte mer.
Om du är över 50, jobbar på fabrik, bor i en 2:a hyresrätt i en förort och kanske har tappat lite hår är du körd. Spelar ingen roll om du är en jävligt bra omtänksam kille med hjärtat på rätta stället.
Så har åtminstone jag förstått det även om ovan beskrivning inte stämmer in på mig själv.