2022-09-17, 07:35
Medlem
pastregretss avatar
Jag har accepterat att jag inte kan skriva intressant nog. Jag ser bra ut, luktar gott, klär mig bra, allt detta har jag fått bekräftat genom livet samt massa hintar i der vardagliga men jag är skittråkig via chat och jag har försökt men kan inte gå emot mig själv - vill jag inleda det eller prata om det här så skulle rätt tjej också vilja prata om det men så fungerar det inte, framförallt inte när jag letar ons...

bortskämda slynor, allt ska vara så mr grey och mystik...
Citera
2022-09-22, 13:12
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Jag har accepterat att jag inte kan skriva intressant nog. Jag ser bra ut, luktar gott, klär mig bra, allt detta har jag fått bekräftat genom livet samt massa hintar i der vardagliga men jag är skittråkig via chat och jag har försökt men kan inte gå emot mig själv - vill jag inleda det eller prata om det här så skulle rätt tjej också vilja prata om det men så fungerar det inte, framförallt inte när jag letar ons...

Ja kvinnor är väldigt bortskämda på dejtingmarknaden. Där har dom verkligen ett övertag.
Jag tror dom blir förblindade på alla meddelanden och gillanden som dom får. Jag menar hur många killar är det som inte slänger ut randomflirtar till vem som helst.
Kåta, desperata killar går bort har jag hört flera tjejer sagt.

Det här har gjort att plufsiga kvinnor som passerat sitt bäst-före datum för 15 år sedan tror att dom på allvar kan få snygga och vältränade yngre killar intresserade på allvar.
Killarna vill kanske knulla en gång eller två men inte mer.

Om du är över 50, jobbar på fabrik, bor i en 2:a hyresrätt i en förort och kanske har tappat lite hår är du körd. Spelar ingen roll om du är en jävligt bra omtänksam kille med hjärtat på rätta stället.

Så har åtminstone jag förstått det även om ovan beskrivning inte stämmer in på mig själv.
Citera
2022-09-22, 13:16
Medlem
K-Glitchens avatar
Kan ta ett annat exempel.

Jag är medlem på 40+ singel på facebook.
Det är som det låter en grupp där man måste vara singel och över 40 år. En trevlig sida absolut men om en kille lägger ut en bild på sig själv och säger att han t ex ska laga mat och önskar alla en trevlig kväll så blir det kanske 3-4 gillanden eller sånt. och ett par "tack detsamma"

Gör en tjej samma sak så blir det 60 gillanden och lika många svar av killar.

Tror dom flesta av dom där dejtingsidorna mest är för att boosta sitt ego. Titta vad jag är snygg idag.
Citera
2022-09-22, 13:27
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen

Det är som det låter en grupp där man måste vara singel och över 40 år. En trevlig sida absolut men om en kille lägger ut en bild på sig själv och säger att han t ex ska laga mat och önskar alla en trevlig kväll så blir det kanske 3-4 gillanden eller sånt. och ett par "tack detsamma"

Tror dom flesta av dom där dejtingsidorna mest är för att boosta sitt ego. Titta vad jag är snygg idag.
Livet är inte rättvist!

Ska man befinna sig på dejtingsajter och vill något får man betala för att slippa alla jobbiga kvinnor.
Citera
2022-09-22, 13:34
Medlem
Tillgång och efterfrågan.

Tillgången på män för kvinnor är enorm och växer.

Tillgången på kvinnor för män sjunker.

Om normala män ska ha någon chans på dejtingmarknaden måste tillgången på kvinnor ökar.

Män borde prioritera detta och se till att tillgången på kvinnor ökar ,även de som är i relationer tappar lättare sin partner om det är överskott på män.
Citera
2022-09-22, 16:09
Medlem
pastregretss avatar
Citat:
Ja kvinnor är väldigt bortskämda på dejtingmarknaden. Där har dom verkligen ett övertag.
Jag tror dom blir förblindade på alla meddelanden och gillanden som dom får. Jag menar hur många killar är det som inte slänger ut randomflirtar till vem som helst.

Det här har gjort att plufsiga kvinnor som passerat sitt bäst-före datum för 15 år sedan tror att dom på allvar kan få snygga och vältränade yngre killar intresserade på allvar.

Om du är över 50, jobbar på fabrik, bor i en 2:a hyresrätt i en förort och kanske har tappat lite hår är du körd. Spelar ingen roll om du är en jävligt bra omtänksam kille med hjärtat på rätta stället.

Så har åtminstone jag förstått det även om ovan beskrivning inte stämmer in på mig själv.

Jag gör rätt irl och får alltid uppmärksamhet från kvinnor. Jag försöker inte ens, bara play it cool och så blir det smooth af. Om de tjejerna på tinder hade en interaktion med mig irl skulle det löst sig men åt helvete med att lägga sin energi på någon som inte ens är värd det? As roligt.

Aa jag vet, sjukt sorgligt att desperata oskulder sätter dessa på en piedestal. Valmöjligheterna är oändliga...
Citera
2022-09-22, 16:38
Medlem
Citat:

Haha, måste erkänna att jag skrattade gott åt ditt inlägg. Det är uppenbart att du är en väldigt ung kille. Vad vet du om äldre kvinnor? Det finns säkert äldre som törstar efter lammkött. De vill nog bara ligga det med. Men sen finns det massa kvinnor, som inte är ett dugg intresserade av "små pojkar" Då kan du ha en tvättbräda hur mycket du vill. Det är ingenting vi inte sett förut. Många av oss ser er fortfarande som "snorungar". Som inte riktigt vuxit ur blöjan än. Dras inte alls till yngre killar. Vi vet att ni bara har en sak i huvudet. Behöver växa till er lite mer, inom olika saker. Min poäng är att alla har olika smak. Bara för att du är ung och vältränad. Betyder inte det att du är oemotståndlig för alla kvinnor. Välkommen till verkligheten
Citera
2022-09-22, 16:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Tänk så mycket bättre det skulle kunna bli om man fick killar som grupp att inte kommentera så mycket och med så många superlativ för minsta lilla en tjej lägger ut någon bild.
Och att man kunde få tjejer att uppmärksamma killars bra bilder lite mera, bara för att jämna ut det hela lite...
Citera
2022-09-22, 18:19
Medlem
Citat:

En tjej från happypancake kallade mig just för mr Grey. 😁
Citera
2022-09-23, 00:09
Medlem
Vinterdofts avatar
Citat:

Varför tror du att kvinnor är intresserade av ONS ?
Citera
2022-09-23, 00:13
Medlem
Vinterdofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Tänk så mycket bättre det skulle kunna bli om man fick killar som grupp att inte kommentera så mycket och med så många superlativ för minsta lilla en tjej lägger ut någon bild.
Och att man kunde få tjejer att uppmärksamma killars bra bilder lite mera, bara för att jämna ut det hela lite...
Vad krävs det för att få till din ide?
Citera
2022-09-23, 00:56
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterdoft
Vad krävs det för att få till din ide?

Medvetenhet och självinsikt hos killar som mass-kommenterar om vilken effekt deras beteende kan ge.

Uppmuntra tjejer till att uppmärksamma killars försök när det är snyggt gjort. Det som får uppmärksamhet tenderar det att bli mera av, så vi bör hjälpas åt att visa uppskattning när killar lägger ut eftertänksamma inlägg eller snyggt tagna bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in