Citat:
Ursprungligen postat av
Quinn93
Ja jag orkar inte svara den där idioten som skrev nu sist i tråden, kvinnohatet är djupt rotat på fb den saken är säker.
Förstår inte deras tänk att kvinnor ska svara och behaga alla som skriver, hade en tjock och ful kvinna (mannens favorit ord för förolämpa kvinnor här) skrivit hade dom inte svarat? Men vi ska svara äckliga incest Bengt som säkert skulle låsa in en bland grisarna om han fick chansen. Nej, hp är en sida där mycket obehagliga män kan bli medlemmar och ta kontakt, som kvinna ska man va väldigt försiktig.
Det finns många vettiga killar där med och jag önskar dom lycka till men jag har gett upp den sidan nu jag med, orkar inte bli kallad otrevliga saker och få skamliga förslag mer, tappar bara hoppet om att jag ska hitta nån.
Tråkigt att höra, hoppas du hittar någon bra kille på ett annat sätt då. Det finns faktiskt bra killar även på flashback fast de surrar i bakgrunden och skriver väldigt sällan. En utav dessa kontaktade mig för inte så länge sedan. Han har lärt känna mig ganska bra och vet vem jag är så han tar vissa inlägg jag skriver med en nypa salt, kvinnohatet gillar inte han heller.
Du kan ju hålla din pm inkorg öppen, man vet aldrig vad som händer.
Och du har helt rätt, männen själva vill inte ha att göra med oattraktiva kvinnor eller kvinnor som legat med för många. Hora, slyna, spermahink, hål, träskpadda, fläskval etc.. Alla dessa incels här.